Hrana je svakodnevna potreba pa ljudi ne razmišljaju previše o tome koliko svog budžeta zapravo potroše na namirnice. Pri kupnji namirnica potrebno je odvojiti proizvode od životne važnosti i nepotrebnog luksuza. Na hranu se najviše troši, ali se i najviše može uštedjeti ako se slijede neka od ovih pravila.
1. Proizvodi na sniženju
Dobro je kupovati proizvode na akciji, ali one koje inače koristite. Treba paziti da se ne dogodi kupnja nepotrebnih stvari samo zato što su na akciji. Ali obavezno treba provjeriti rok trajanja da vam se ne dogodi da kupljeno brzo propadne. Tako se može dogoditi da se novac izgubi, a ne uštedi. I kuponi za popuste pomažu uštedi.
2. Pamtiti cijene
Ako se zapamte cijene proizvoda koji se najčešće kupuju može ih se puno brže i lakše usporediti s cijenama ‘jumbo’ ili ‘2 u 1’ pakiranja. Bolje je kupovati proizvode kojima je označena cijena na polici da se ne bi dogodilo iznenađenje na blagajni. Dobro je i čuvati račune i kasnije ih proučiti tako da se zna koliko se novaca i na koju namirnicu najviše potroši.
3. Napraviti shopping listu
U kupovinu je poželjno ići jednom tjedno uz obavezan popis stvari koje nam trebaju. Tako nije potrebno odlaziti u dućan više puta pri čemu se dolazi u napast kupiti više stvari. Planiranje unaprijed je dobro jer sprečava impulzivnu kupnju. Na popis namirnica koje želimo kupiti može se napisati i cijena svake stvari tako da otprilike znamo koliko ćemo potrošiti. I treba ponijeti olovku kojom odmah možemo prekrižiti stvar koju smo kupili da ne zaboravimo neku i ponovno moramo u trgovinu.
4. U kupovinu ne ići gladni
Pogrešno je ići u kupovinu praznog želuca i s djecom koju će privlačiti razni lijepo upakirani slatkiši. U takvom slučaju dolazi se u napast kupiti više od potrebnog.
5. Planiranje tjednih menija
Dobro je i planirati unaprijed što ćemo kuhati svaki dan u tjednu. Pratiti svoje recepte pomaže da unaprijed znamo koje namirnice nam trebaju i koja količina. Nareske, salame, sireve bolje je kupiti u većim komadima nego tražiti da nam ih narežu u trgovini. Kod kuhanja je isplativije koristiti što manje gotovih proizvoda. Meso je bolje kupovati u većim komadima, primjerice cijelo pile, a ne manje dijelove. Ostat će više mesa za iskoristiti. Ako ostane previše hrane, može se zamrznuti i pojesti navečer ili idući dan.
6. Trgovačke robne marke
Svi veliki trgovački lanci nude i proizvode svojih vlastitih robnih marki koje su također dobre i kvalitetne, a često su puno jeftinije.
7. Zasaditi vlastiti vrt
Naravno, ako ste u mogućnosti i kod kuće se mogu uzgojiti povrće ili začini. I svakako je najbolje kupovati sezonsko voće i povrće.
Kada govorimo o klasičnoj DASH dijeti, to je nutricionistički uravnotežen plan prehrane koji uključuje cjelovite žitarice, mahunarke, voće i povrće, nemasno meso, perad, ribu...
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Suglasnost s ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj web stranici. Nepristanak ili povlačenje suglasnosti može negativno utjecati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalni
Uvijek aktivni
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene usluge koju izričito traži pretplatnik ili korisnik, ili u jedinu svrhu izvršenja prijenosa komunikacije preko elektronske komunikacijske mreže.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog naloga, dobrovoljne suglasnosti od strane vašeg dobavljača internet usluge ili dodatnih zapisa treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.
You must be logged in to post a comment Login