Hit Records s ponosom predstavlja koncertnu turneju Miroslava Škore, koja će započeti koncertom u Areni Zagreb, 20. studenog 2009. godine, a u sklopu koje će Miroslav Škoro proslaviti dvadeset godina karijere na hrvatskoj glazbenoj sceni, čiji je početak obilježen pjesmom ”Ne dirajte mi ravnicu”.
Miroslav Škoro promovirat će svoj posljednji album ”Moje boje”, koji je izašao u izdanju diskografske kuće Hit Records. Na albumu su njegovi aktualni hitovi ”Domovina” s kojom je ove godine na 14. Hrvatskom Radijskom Festivalu osvojio Grand Prix, ”Jorgovan”, ”Srce jako je”, ali i pjesma ”Najbolje godine”, koja se našla u ulozi naslovne pjesme za aktualnu istoimenu seriju na Novoj TV.
Humanitarna nota
Miroslav Škoro poznat je po svojim humanitarnim djelima, pa će tako i ovaj koncert imati humanitarnu notu, dio prikupljenog iznosa biti će doniran Zakladi za pomoć oboljelima od cerebrovaskularnih bolesti.
Generalni pokrovitelj turneje je Konzum, a tom prigodom Nikola Jurčić, direktor Sektora marketinga Konzuma izjavio je:
– Konzum već dugi niz godina uspješno surađuje sa Škorom, stoga nam je posebno zadovoljstvo i čast što smo našu suradnju i ove godine nastavili na najbolji mogući način kao generalni pokrovitelji velike koncertne turneje Miroslava Škore. Konzum će ujedno veliki broj svojih vjernih kupaca nagraditi ulaznicama za koncert Miroslava Škore diljem Hrvatske.
Scenografija Ivice Propadala
Za scenografiju je zaslužan slikar Ivica Propadalo. Rekao je:
– Velika mi je čast raditi prvi puta u Areni scenografiju za koncert, a posebno kada je u pitanju Miroslav Škoro, s obzirom na to da smo dugogodišnji prijatelji i jako ga cijenim i poštujem.
Ovom jubilarnom turnejom, nakon koncerta u Areni Zagreb, 20. studenog, Miroslav Škoro održati će koncerte u većim gradovima Lijepe naše, tako će 26. studenog posjetiti dvoranu Višnjik u Zadru, 27. studenog slijedi koncert u dvorani Mladost u Rijeci, dok će 4. prosinca zapjevati u dvorani Gradski vrt u Osijeku.
U svojoj bogatoj i dugoj karijeri Miroslav Škoro objavio je osam albuma, jednu veliku kompilaciju najvećih hitova ”Sve najbolje Vol. I i Vol. II”, također u izdanju Hit Recordsa 2007. godine. Miroslav Škoro jedan je od najuspješnijih i najpoznatijih autora, koji su bogato upotpunili hrvatsku glazbenu scenu sa hitovima kao što su ”Ne dirajte mi ravnicu”, ”Juliška”, ”Mata”, ”Tajna najveća”, ”Milo moje” i mnogim drugi. Riječ turneja za Miroslava Škoru nije nepoznanica, prisjetimo se samo prije četiri godine velike turneje ”Svetinja”, ili 2003. godine i turneje ”Milo moje”, koje su pokazale zašto je Miroslav Škoro i dalje jedan od najpoznatijih i najuspješnijih glazbenika na našoj estradnoj sceni.
Obožavatelji opusa, pjesama i vokala Miroslava Škore nestrpljivo očekuju početak njegove velike koncertne turneje, a Hit Records ne sumnja kako će i biti uspješna, kao i cjelokupni dosadašnji rad Miroslava Škore.
Medijski pokrovitelji koncerta Miroslava Škore u Areni Zagreb, 20. studenog 2009. su: Konzum, Narodni radio, Nova TV, Narodna TV, Z1, 24 sata, Medijska mreža, RVG, Radio 047, Radio Sisak, Radio Martin, Radio 1, Radio Sveta Nedelja.
Miroslav Škoro promovirat će svoj posljednji album ”Moje boje”, koji je izašao u izdanju diskografske kuće Hit Records. Na albumu su njegovi aktualni hitovi ”Domovina” s kojom je ove godine na 14. Hrvatskom Radijskom Festivalu osvojio Grand Prix, ”Jorgovan”, ”Srce jako je”, ali i pjesma ”Najbolje godine”, koja se našla u ulozi naslovne pjesme za aktualnu istoimenu seriju na Novoj TV.
Humanitarna nota
Miroslav Škoro poznat je po svojim humanitarnim djelima, pa će tako i ovaj koncert imati humanitarnu notu, dio prikupljenog iznosa biti će doniran Zakladi za pomoć oboljelima od cerebrovaskularnih bolesti.
Generalni pokrovitelj turneje je Konzum, a tom prigodom Nikola Jurčić, direktor Sektora marketinga Konzuma izjavio je:
– Konzum već dugi niz godina uspješno surađuje sa Škorom, stoga nam je posebno zadovoljstvo i čast što smo našu suradnju i ove godine nastavili na najbolji mogući način kao generalni pokrovitelji velike koncertne turneje Miroslava Škore. Konzum će ujedno veliki broj svojih vjernih kupaca nagraditi ulaznicama za koncert Miroslava Škore diljem Hrvatske.
Scenografija Ivice Propadala
Za scenografiju je zaslužan slikar Ivica Propadalo. Rekao je:
– Velika mi je čast raditi prvi puta u Areni scenografiju za koncert, a posebno kada je u pitanju Miroslav Škoro, s obzirom na to da smo dugogodišnji prijatelji i jako ga cijenim i poštujem.
Ovom jubilarnom turnejom, nakon koncerta u Areni Zagreb, 20. studenog, Miroslav Škoro održati će koncerte u većim gradovima Lijepe naše, tako će 26. studenog posjetiti dvoranu Višnjik u Zadru, 27. studenog slijedi koncert u dvorani Mladost u Rijeci, dok će 4. prosinca zapjevati u dvorani Gradski vrt u Osijeku.
U svojoj bogatoj i dugoj karijeri Miroslav Škoro objavio je osam albuma, jednu veliku kompilaciju najvećih hitova ”Sve najbolje Vol. I i Vol. II”, također u izdanju Hit Recordsa 2007. godine. Miroslav Škoro jedan je od najuspješnijih i najpoznatijih autora, koji su bogato upotpunili hrvatsku glazbenu scenu sa hitovima kao što su ”Ne dirajte mi ravnicu”, ”Juliška”, ”Mata”, ”Tajna najveća”, ”Milo moje” i mnogim drugi. Riječ turneja za Miroslava Škoru nije nepoznanica, prisjetimo se samo prije četiri godine velike turneje ”Svetinja”, ili 2003. godine i turneje ”Milo moje”, koje su pokazale zašto je Miroslav Škoro i dalje jedan od najpoznatijih i najuspješnijih glazbenika na našoj estradnoj sceni.
Obožavatelji opusa, pjesama i vokala Miroslava Škore nestrpljivo očekuju početak njegove velike koncertne turneje, a Hit Records ne sumnja kako će i biti uspješna, kao i cjelokupni dosadašnji rad Miroslava Škore.
Medijski pokrovitelji koncerta Miroslava Škore u Areni Zagreb, 20. studenog 2009. su: Konzum, Narodni radio, Nova TV, Narodna TV, Z1, 24 sata, Medijska mreža, RVG, Radio 047, Radio Sisak, Radio Martin, Radio 1, Radio Sveta Nedelja.
You must be logged in to post a comment Login