Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Top menadžerica

Vrijednost osobnog branda

Izgradnja robne marke korisnija je, snažnija i održivija od marketinga i prodaje.

Odavno dokazano, izraženo u brojkama, to smo dobro naučili i znamo vrednovati. To je i jedini učinkoviti način izdvajanja od konkurencije. Poanta je u vašem utjecaju te stvaranju branda koji komunicira određene percepcije i osjećaje koji se povezuju s njima. Jednako kao kod vrlo poznatih: vidite Nike i znate da je to Just do it, Nokia Connecting people. Ili kod manjih, no jednako vrijednih, brand ili robna marka je onaj razlikovni uteg koji će pretegnuti vagu kod kupca koji donosi odluku o kupnji.

Svoj brand ili robnu marku tvrtke pažljivo grade i ulažu u njega, znajući da ovisi o svim segmentima poslovanja, bilo u vidljivom ili nevidljivom dijelu. Također, znaju da jednom izgrađen, da bi opstao, mora rasti, napredovati i razvijati se…



Branding nije više samo ono o čemu razmišljaju ljudi koji upravljaju tvrtkama, kada razmatraju položaj svojih proizvoda ili usluga na tržištu. Sve se više prepoznaje važnost i značaj u primjeni osobnog branda. Upravo je osobna marka (ili osobni brand) postala važna aktiva u vašem online, virtualnom ili socijalno umreženom svijetu.

U svakom slučaju, važno je da ste svjesni kakav ste osobni brand kreirali i da postanete glavni i odgovorni menadžer razvoja svog branda. Znate li kakva je percepcija vašeg osobnog branda?

Više pročitajte na Profitiraj.hr

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Top menadžerica

Malo je onih koji priznaju pogrešku, svi uglavnom upiru prstom i prebacuju krivnju

Dobar posao

Bez obzira na to što tražili (inspiraciju za poklone, unikatne predmete ili posebnu uslugu) nova web platforma - malipoduzetnici.com - neizmjerno će vam olakšati...

Duh i tijelo

Najčešće uvjeravamo sami sebe kako su ovi uspješni imali dobru financijsku podršku, bogatu obitelj, da su pametniji, talentiraniji ili da su jednostavno imali sreće...

Top menadžerica

Paralelno sa smanjenjem „straha“ od online kupovine, jačaju sve veća očekivanja e-kupaca.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.