Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Trendovi

Vrijeme za šopingholičare

Kako protječu siječanjske rasprodaje u hrvatskim trgovinama.

Završila je i ta praznična ludnica traženja i kupovanja savršenog dara za supruge, djecu, dečke, cure, roditelje, braće, sestre, bake, prijateljice i baš kad pomislimo kako je gotovo s gužvama u trgovinama – eto ih – siječanjska sniženja.

Naravno, siječanjska sniženja su dobra stvar i mnogima sama pomisao na njih izaziva intenzivnije lučenje sline.

U većim trgovačkim centrima započinju već krajem godine, najprije skromno s 10 – 20 posto, no opet vrlo dobrodošlo s obzirom da uvijek postoji neki poklončić koji treba nabaviti sa zakašnjenjem. Traju do kraja veljače kad su već baš sve trgovine obnovile svoje kolekcije.

Do tada se stvari mogu nabaviti i s po 70 posto popusta, no najčešće nećete uspjeti naći željenu krpicu.

Bez kampiranja pred trgovačkim centrima

Poznato je da je najluđa šopingholija dva puta u godini, početkom nove godine i u srpnju. Tako je barem u cijelom svijetu.

I u Hrvatskoj je zadnjih godina sve više tako, no onih pravih rasprodaja, zbog kojih žene, barem u filmovima, kampiraju ispred trgovačkih centara – nema.

– Mislim da su siječanjska sniženja odlična stvar jer je moguće nabaviti dobar i kvalitetan komad odjeće po prilično povoljnim cijenama. Do prije desetak godina to nije bilo moguće, rekla je za She.hr Zrinka T. (55) koju smo zatekli u šetnji u jednom većem zagrebačkom trgovačkom centru.

Trenutno je na snazi sniženje od 30 do 40 posto. Njuškajući po hrvatskim trgovinama otkrili smo kako se ta sniženja ipak ne odnose na sve artikle već na dijelove kolekcije.

Najviše sniženog je u trgovinama odjeće i cipela jer je potrebno rasprodati staru kolekciju jesen – zima, da bi se police napunile proljetno ljetnim krpicama. Ipak, čak i u tim trgovinama shvatiti što i po kojem principu je na sniženju nije najlakša zadaća na svijetu.

– Obožavam sniženja i često znam isplanirati unaprijed što ću si kupiti kad cijene počnu padati. Ipak, puno sam više znala profitirati u drugim zemljama nego kod nas. Naime, u Hrvatskoj su sniženja malo komplicirana. Predugo traje proces povećavanja postotka, a nije ni sve sniženo. Za obaviti dobar shopping, potrebno je cijeli prvi mjesec ”dežurati” nad dućanima i čekati pravu priliku, izjavila nam je još jedna shoppingholičarka Sandra S. (25).

Po zagrebačkim trgovinama nema prevelikih gužvi. Razlog tome su najvjerojatnije probrana i skromna sniženja.

Hrvati nisu skloni stezanju remena

Tek je nekoliko trgovina u kojima se primjećuje ”siječanj”, no tu su one koje i inače plijene pažnju svojim pristupačnim cijenama i modernom odjećom.

Takve, a najčešće se radi o podružnicama velikih lanaca, su sve svoje artikle snizile, i to najmanje 30 posto, te rijetko tko izađe bez utrška.

Iako je doba godine jednostavno rezervirano za sniženja, nije tako u baš svim tipovima trgovina. Naime, knjižare, parfumerije i trgovine elektroničkom opremom s obzirom da njihova ”roba” nema čestu izmjenu mode u svojim redovima, ostali su imuni na sniženja.

Kod njih postoje cjelogodišnje akcije na neke proizvode, a knjigama je vrijeme sniženja ljeti jer je to dio godine kad se navodno najmanje čita.

– Hrvati nisu skloni stezanju remena! Iako je siječanj, odnosno početak krizne godine i nakon netom završenih velikih prazničkih trošenja očekivao bi se pad posjetitelja. Zasad se još uvijek vrtimo oko 50 tisuća posjetitelja dnevno, što nije daleko od blagdanskih brojki i čak 20 tisuća više od prosjeka. Tako je bilo i svih prethodnih godina, a jedini mjeseci kada se bar malo osjeti pad posjetitelja su veljača i ožujak, je naglasila za She.hr direktorica marketinga u Avenue Mallu Tihomila Makovšek.

Ipak, šetajući se većim robnim kućama ne može se oteti dojmu da su na hodnicima i u kafićama veće gužve nego u samim trgovinama. No, nije loše ”window shoppingirati” pa kad nešto baš i zapne za oko, razmisliti o opuštanju remena.

Ako nam već ne idu u prilog financijske prilike, bar je vrijeme apsolutno na strani zimskog shoppinga.

Ova sniženja neće služiti za kupovinu nečeg što ćemo imati priliku nositi tek iduće zime jer nas temperature ispod nule pratiti najmanje još mjesec dana, a pa ćemo novi džemper i čizmice moći itekako iznositi i ponosno se prisjećati kako smo dobro prošli, a kako dobro izgledamo.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Pročitajte još

Fashion report

"Apres-ski" obuća je obuća koja se nosi nakon skijanja, kada jedva čekamo skinuti pancerice i obući nešto mekano i toplo.

Zdravstveni karton

Zašto se osjećamo umorno i bezvoljno u zimskim mjesecima i kako si pomoći da preživimo zimu i dočekamo prve zrake toplog proljetnog sunca?

S modne piste

Poznati talijanski brend Replay predstavio je ljetnu kolekciju koja u sebi nosi njegov prepoznatljivi pečat.

Fashion report

Preko 3000 modnih marki sniženih do 80%, više od 500 novih ponuda svaki dan i besplatan povrat samo su neke od pogodnosti BestSecret trgovine.

Advertisement