Cijenjena švedska modna kuća ACNE ostvarila je suradnju s legendarnim fotografom Williamom Wegmanom. Glavnu ulogu u ovoj modnoj priči igraju vajmarski ptičari, odjeveni u modele iz najnovije kolekcije za proljeće/ljeto 2013.

Vajmarski ptičari, naime, proslavili su Wegmana još 1970, kada je svoje mjesto na fotografijama pronašao njegov prvi Weimaraner – Man Ray. Od tada do danas njegov rad se bazira na fotografiranju pasa koje nerijetko obavija tkaninama dajući im poseban karakter. Njegovi psi sviraju glazbene instrumente, nose kapute, čizme, perike i rogove ili izvode akrobacije.

Za ACNE je ovaj inovativni fotograf pse obukao u suknje, muške slamnate šešire i jakne šarenih motiva. 'Ja sam najveći obožavatelj rada Williama Wegmana, njegove ljepote, humora i inteligencije, ali i svega što poručuje o identitetu i kulturi. Mislio sam da će biti zanimljivo raditi zajedno. Uspješnost projekta je nadišla sva očekivanja.', rekao je kreativni direktor Jonny Johansson.

Hoće li psi zamijeniti manekenke u modnim kampanjama? U vrijeme kada svi žele privući publiku nečim novim i ekstravagantnim ovakvi angažmani ne čude. Tako se u zadnjoj kampanji Phillipa Lima pojavljuje Spud – simpatični Engleski buldog. Engleska bul terijerka Dozen glavna je 'njuška' modne kampanje Sophie Hulme, dok je Marc Jacobs za svoju promociju odabrao Stafordicu Pepper. Čini se da su dizajneri odlučili unovčiti svoju ljubav prema psima, ali i svojim nekonvencionalnim idejama osvježiti modnu scenu.
Vajmarski ptičari, naime, proslavili su Wegmana još 1970, kada je svoje mjesto na fotografijama pronašao njegov prvi Weimaraner – Man Ray. Od tada do danas njegov rad se bazira na fotografiranju pasa koje nerijetko obavija tkaninama dajući im poseban karakter. Njegovi psi sviraju glazbene instrumente, nose kapute, čizme, perike i rogove ili izvode akrobacije.
Za ACNE je ovaj inovativni fotograf pse obukao u suknje, muške slamnate šešire i jakne šarenih motiva. 'Ja sam najveći obožavatelj rada Williama Wegmana, njegove ljepote, humora i inteligencije, ali i svega što poručuje o identitetu i kulturi. Mislio sam da će biti zanimljivo raditi zajedno. Uspješnost projekta je nadišla sva očekivanja.', rekao je kreativni direktor Jonny Johansson.
Hoće li psi zamijeniti manekenke u modnim kampanjama? U vrijeme kada svi žele privući publiku nečim novim i ekstravagantnim ovakvi angažmani ne čude. Tako se u zadnjoj kampanji Phillipa Lima pojavljuje Spud – simpatični Engleski buldog. Engleska bul terijerka Dozen glavna je 'njuška' modne kampanje Sophie Hulme, dok je Marc Jacobs za svoju promociju odabrao Stafordicu Pepper. Čini se da su dizajneri odlučili unovčiti svoju ljubav prema psima, ali i svojim nekonvencionalnim idejama osvježiti modnu scenu.
In this article:ACNE, dizajneri, moda, švedska, vajmarski ptičari, William Wegman fotograf
Written By
admin

Click to comment
You must be logged in to post a comment Login