Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Trendovi

Yves Rocher noviteti u kozmetici

Nove linije preparativne i dekorativne kozmetike na biljnoj bazi.

Vrhunska francuska marka biljne kozmetike – Yves Rocher održala je po prvi puta u Hrvatskoj prezentaciju novih linija svojih preparativnih i dekorativnih proizvoda. Okupljenima u zagrebačkom hotelu Sheraton, stručnjaci iz Francuske prezentirali su posebne vrijednosti marke, predstavili paletu novih proizvoda kao i projekte koje pripremaju na hrvatskom tržištu.

Direktor Yves Rochera za zemlje istočne Europe i središnje Azije, Henri-Bernard Bedoin upoznao je prisutne s povijesti, vrijednostima i poslovnim uspjesima marke u proteklih 50 godina te s novim konceptom trgovina (New Generation Shop), dok su nove proizvode predstavile Maria Ostrukova, operativni menadžer za istočno i srednjoeuropske zemlje te Rehina Chauveau, menadžer za razvoj poslovanja za istočno i srednjoeuropske zemlje.



Zrinka Novosel
, zastupnica Yves Rochera za Hrvatsku tom je prilikom istaknula kako je brand Yves Rocher prisutan na pet kontinenata te u više od 80 zemalja. Njegovi proizvodi prodaju se u više od 4.000 trgovina i salona ljepote, gdje uživaju povjerenje od preko 30 milijuna potrošača, a Hrvatska se toj velikoj obitelji pridružila 2010. godine.

"Trend povratka prirodi, prirodnoj prehrani i kozmetici, kao i trend očuvanja prirode i biljnog svijeta u uzlaznoj je putanji i u Hrvatskoj te smo ovim putem odlučili vrhunsku vrijednost proizvoda i cjenovnu dostupnost svakom potrošaču (kao jedan od temeljnih postulata marke) predstaviti široj javnosti", naglasila je Zrinka Novosel.



Među novim proizvodima ističu se Expert Reparation za njegu tijela na bazi karite maslaca za vrlo suhu kožu, Ovale Lifting maska za lifting efekt lica i vrata, Serum Végétal krema i filer protiv dubokih bora te Moment de Bonheur – novi parfem. Pored toga, ove sezone je posebno zapažena nova make up linija za proljeće 2012. te inovacija na tržištu: Minceur Detox – preparati za detoksikaciju i otpuštanje masnoća.



Biljna ljepota je osnovni temelj marke Yves Rocher, koja koristi regenerativnu snagu biljaka uz puno poštivanje biljnog svijeta, svih živih organizama te održivosti prirodne ravnoteže na zemlji. Za preparate iz nove linije proizvoda koristi se preko tisuću različitih sastojaka iz biljnoga svijeta, koji već prema uvriježenoj praksi Yves Rochera nisu genetski modificirani, a sami se proizvodi ne testiraju na životinjama.

Proizvodi su dostupni u Yves Rocher trgovinama u Zagrebu (Ilica 28 i Arena centar).



Marka Yves Rocher, nazvana po svome osnivaču koji je vjerovao u kozmetiku i proizvode za ljepotu na biljnoj bazi, dostupne svim ženama, započela je s radom 1959. godine u njegovom rodnom mjestu La Gacilly u pokrajini Bretanja u Francuskoj. Svake godine proizvede se 300 milijuna proizvoda u tri tvornice koje imaju certifikat Kvalitete – Zaštite okoliša – Zdravstvene sigurnosti na radu.

U skladu s osnovnim vrijednostima usmjerenima na očuvanju prirode, Yves Rocher se obvezao posaditi milijun stabala diljem svijeta, a do 2011. godine posađeno je čak 15 milijuna stabala u brojnim zemljama poput Indije, Brazila, Senegala, Etiopije itd. Obilježavanjem 50 godina svoga postojanja – u Yves Rocheru su se obvezali prema organizaciji UNEP (Program zaštite okoliša Ujedinjenih naroda) da će posaditi čak 50 milijuna stabala u narednih pet godina.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Istaknuto

Prvi zadatak make-upa oduvijek je bio prikriti sitne nesavršenosti i istaknuti ljepotu.

Gastronomija

Eurospin štedi i vrijeme i novac.

Savjeti i preporuke

Kokosovo ulje ima nebrojeno puno korisnih svojstava, a tako je zdravo i dostupno sad već u gotovo svim dućanima

Dobar posao

Riti Tiimus, menadžerica za održivost zone Europa, govori kako se Grupa L´Oréal, globalni beauty lider, bori protiv klimatskih promjena.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.