Za zdravlje u 2020.

Redovito svakodnevno vježbanje je glavni korak prema zdravijem životnom stilu. Ljudi ne shvaćaju da mogu imati ogromnu korist od tjelesne aktivnosti čak i ako ne izgube niti jedan kilogram.

Jednostavno je, povećana tjelesna aktivnost smanjuje rizik od srčanih bolesti, dijabetesa, određenih vrsta raka, koštanih poremećaja i apneje.

Evo nekoliko savjeta svima onima koji žele zdraviju 2020.:

  • Hodajte. Ovo je najlakša i najefikasnija aktivnost za većinu ljudi.
  • Nosite pedometar. Nedavne studija je pokazala kako osobe koje nose pedometar povećavaju tjelesnu aktivnost za 25 posto.
  • Ubacite nove aktivnosti u svakodnevnu rutinu. Sami odnesite uredsku poštu. Idite stepenicama umjesto liftom. Pomažite u kućnim poslovima. Nađite bilo kakav razlog da se krećete.
  • Vodite dnevnik. Kontrolirajte i pratite sami sebe tijekom aktivnosti jer je to važno kad radite promjene životnog stila, a može poslužiti i kao poticaj kad vidite koliko ste toga napravili.
  • Ne brinite previše o mršavljenju. Redovita tjelesna aktivnost ima mnogo prednosti, čak i ako ne izgubite kilograme. Ljudi koji ozbiljno žele smršavjeti neka vježbaju barem sat vremena dnevno.
  • Raznolikost. Bavite se sa što više manjih aktivnosti; raznolikost je dobra i za tijelo i za um.
  • Zatražite potporu bližnjih. Pokušajte ih istovremeno nagovoriti da i sami počnu obavljati svakodnevno 30-minutne tjelesne aktivnosti i vršite pozitivan pritisak jedni na druge.
  • Postavite realne ciljeve. Opasno je imati prevelika očekivanja. Nakon 1. siječnja morate prionuti poslu, a očekivanja su najveća prepreka uspješnoj preobrazbi životnog stila. Ljudi su često nerealni jer misle da rezultati dolaze preko noći. No, to nije tako.