Poseban naglasak stručnjaci su stavili na zaštitu i zdravlje kože od sve intenzivnijih štetnih čimbenika, posebno UV zračenja, kao i na sinergiju kozmetologije s nutricionizmom – nutrikozmetiku, te psihološkim pristupom pacijentima s dermatološkim tegobama poput psihodermatologije in camouflage terapije.
Poseban gost 1. Hrvatskog kongresa kozmetologije i kozmetičke dermatologije, DERMACON-a, bio je dr Robert Weiss, predsjednik Američkog društva za dermatološku kirurgiju koji je govorio o najaktualnijim trendovima u kozmetičkoj dermatologiji. Tako su primjena lasera, botoxa, fillera sve traženiji među pacijentima i kod nas.
Injektivni filleri povećavaju volumen kože
– Pacijenti danas traže trenutne rezultate bez popratnih nuspojava, podljeva, crvenila i oteklina. Injektivni filleri povećavaju volumen kože na mjestu injektiranja (lifting i izglađivanje bora iznutra). Mogu biti dugoročni, polutrajni i kratkoročni, a najveći dio dostupnih fillera ima vijek rezultata od šest mjeseci i kraće, pa do nešto više od godinu dana. Liječnik treba odrediti najbolju vrstu ovisno o pacijentovoj dobi, tipu kože, kao i njegovim očekivanjima, pojasnio je među ostalim dr Weiss.
Na kongresu su neki od brandova iz estetike i kozmetičke dermatologije predstavili novitete. Tako je dm najavio Alverde prirodnu dekorativnu kozmetiku bez sintetičkih mirisa, bojila i konzervansa, a tvrtka Componere liniju Heliocare, ujednačenu kombinaciju kemijskih, fizičkih i fotobioloških filtera nove generacije, odnosno, jedinstveni spoj tri prirodna sastojka koji štite kožu od UVA/UVB zračenja na strukturnoj, antioksidativnoj, imunološkoj i staničnoj DNA razini.
Dermatologe je zaintrigirala nova generacija tretmana za suhu i ispucalu kožu Korff, kao i linija Metal block za zaštitu od štetnih vanjskih utjecaja, te linija za netolerantnu kožu.
Piling "plavi anđeo" i prirodna mineralna kozmetika
Veliko zanimanje pobudile su i anatomski oblikovane natikače Alegria čiji se anatomski uložak može izvaditi kako bi se stavio individualni po mjeri. Američki izum po cijeni od 485 kuna aktivira mišiće, olakšava hod i ubrzava cirkulaciju. Oni koji se boje skalpela, mogu ga nabaviti kao kontrolirani kemijski piling zvan „plavi anđeo“ u trgovini medicinskih pomagala – Rozi step.

Tvrtka Lah predstavila je ultra lipo system koji se ubraja u neinvazivnu metodu primjene kavitacijskog efekta na tkivo. Koristi se kod problema sa celulitom, prekomjerne debljine, te limfnog i venskog zastoja. Novost iz Biokozmetike je dermatološka linija System dermatologique na bazi alfa i beta kiselina za neinvazivne zahvate poput kirurškog.
Za oko je mnogima zapela i američka prirodna mineralna kozmetika Jane Iredale, testirana za najosjetljiviju kožu sa SPF-om 20. Ne samo da osigurava blistaviji i mekši izgled kože, nego i reducira vidljivost bora i proširenih pora.
Kampanja za stvarnu ljepotu
Ovom prigodom pohvaljene su i javnozdravstvene inicijative podizanja samopouzdanja i zadovoljstva vlastitim izgledom – Dove, kampanja za stvarnu ljepotu, te dm-ova „Ti si ti si ti!“ za borbu protiv bulimije i anoreksije.
– Dove je lansiranjem Kampanje za stvarnu ljepotu još 2004. godine u New Yorku uveo pojam stvarne ljepote u svakodnevni život žena diljem svijeta, te kao takav postao prvi brand u svijetu koji se bori protiv stereotipa i predrasuda o uvriježenim standardima ljepote u društvu. Tako su različiti oblici ljepote koji uključuju i bore i pjegice, te stvarnu ljepotu iznad 45 godina prisutniji u svakodnevnom životu više no ikad, rekla je Jasmina Matiša, brand menadžer za Dove u Hrvatskoj.
Poseban gost 1. Hrvatskog kongresa kozmetologije i kozmetičke dermatologije, DERMACON-a, bio je dr Robert Weiss, predsjednik Američkog društva za dermatološku kirurgiju koji je govorio o najaktualnijim trendovima u kozmetičkoj dermatologiji. Tako su primjena lasera, botoxa, fillera sve traženiji među pacijentima i kod nas.

Injektivni filleri povećavaju volumen kože
– Pacijenti danas traže trenutne rezultate bez popratnih nuspojava, podljeva, crvenila i oteklina. Injektivni filleri povećavaju volumen kože na mjestu injektiranja (lifting i izglađivanje bora iznutra). Mogu biti dugoročni, polutrajni i kratkoročni, a najveći dio dostupnih fillera ima vijek rezultata od šest mjeseci i kraće, pa do nešto više od godinu dana. Liječnik treba odrediti najbolju vrstu ovisno o pacijentovoj dobi, tipu kože, kao i njegovim očekivanjima, pojasnio je među ostalim dr Weiss.
Na kongresu su neki od brandova iz estetike i kozmetičke dermatologije predstavili novitete. Tako je dm najavio Alverde prirodnu dekorativnu kozmetiku bez sintetičkih mirisa, bojila i konzervansa, a tvrtka Componere liniju Heliocare, ujednačenu kombinaciju kemijskih, fizičkih i fotobioloških filtera nove generacije, odnosno, jedinstveni spoj tri prirodna sastojka koji štite kožu od UVA/UVB zračenja na strukturnoj, antioksidativnoj, imunološkoj i staničnoj DNA razini.
Dermatologe je zaintrigirala nova generacija tretmana za suhu i ispucalu kožu Korff, kao i linija Metal block za zaštitu od štetnih vanjskih utjecaja, te linija za netolerantnu kožu.
Piling "plavi anđeo" i prirodna mineralna kozmetika
Veliko zanimanje pobudile su i anatomski oblikovane natikače Alegria čiji se anatomski uložak može izvaditi kako bi se stavio individualni po mjeri. Američki izum po cijeni od 485 kuna aktivira mišiće, olakšava hod i ubrzava cirkulaciju. Oni koji se boje skalpela, mogu ga nabaviti kao kontrolirani kemijski piling zvan „plavi anđeo“ u trgovini medicinskih pomagala – Rozi step.

Tvrtka Lah predstavila je ultra lipo system koji se ubraja u neinvazivnu metodu primjene kavitacijskog efekta na tkivo. Koristi se kod problema sa celulitom, prekomjerne debljine, te limfnog i venskog zastoja. Novost iz Biokozmetike je dermatološka linija System dermatologique na bazi alfa i beta kiselina za neinvazivne zahvate poput kirurškog.
Za oko je mnogima zapela i američka prirodna mineralna kozmetika Jane Iredale, testirana za najosjetljiviju kožu sa SPF-om 20. Ne samo da osigurava blistaviji i mekši izgled kože, nego i reducira vidljivost bora i proširenih pora.
Kampanja za stvarnu ljepotu
Ovom prigodom pohvaljene su i javnozdravstvene inicijative podizanja samopouzdanja i zadovoljstva vlastitim izgledom – Dove, kampanja za stvarnu ljepotu, te dm-ova „Ti si ti si ti!“ za borbu protiv bulimije i anoreksije.
– Dove je lansiranjem Kampanje za stvarnu ljepotu još 2004. godine u New Yorku uveo pojam stvarne ljepote u svakodnevni život žena diljem svijeta, te kao takav postao prvi brand u svijetu koji se bori protiv stereotipa i predrasuda o uvriježenim standardima ljepote u društvu. Tako su različiti oblici ljepote koji uključuju i bore i pjegice, te stvarnu ljepotu iznad 45 godina prisutniji u svakodnevnom životu više no ikad, rekla je Jasmina Matiša, brand menadžer za Dove u Hrvatskoj.
In this article:DERMACON, dermatologija, koža, kozmetika, kozmetologija, lifting, ljepota
Written By
admin

Click to comment
You must be logged in to post a comment Login