Najnoviji YSL editorijal ugledao je svjetlo dana na Dan zaljubljenih, 14.veljače na ulicama New Yorka, Londona, Milana, Pariza, Tokija i Hong Konga. U Londonu su primjerice, podijelili 2000 specijalnih USB stickova i malenih torbica, koje je dizajnirao osobno umjetnički direktor modne kuće Yves Saint Laurent, Stefano Pilati.

On je odavno shvatio kako je masovni marketing vrlo moćno oružje komunikacije. No, vrlo je neobično za modnu kuću, poznatu po svojim ekskluzivnim linijama haute couture i onoj, nešto pristupačnijoj pret-a-porter kolekciji, da razmišlja plasirati svoje kreacije putem masovnog tržišta i to, ni manje ni više, nego na gradskim ulicama.
Inače Pilati, već četvrtu sezonu objavljuje svoj Manifesto – svojevrstan modni editorijal za nadolazeću sezonu – na ulicama poznatih svjetskih modnih metropola i putem interneta.
-Želim doseći širu demografsku publiku, koja cijeni i voli moj način umjetničkog izražavanja i kreiranja odjeće, ali nastojim ju i pokazati i svima onima koji si ju ne mogu priuštiti, otkriva Pilati.
Gisele kao vladarica noći, Claudia u ulozi holivudske dive
Prvi editorijal podijeljen je za vrijeme trajanja tjedna mode u New Yorku, Londonu, Milanu i Parizu, a krasila ga je zanosna Gisele Bundchen.
Prilično hladno i sumorno ozračje editorijala naglašavaju Pilatijeve kreacije koje su spoj futururizma i klasičnog nasljeđa modnog imperija YSL. Gisele je naprosto zasjala u ulozi pomalo ekscentrične djevojke koja se nevoljko vraća kući nakon noćnog izlaska.
Za nadolazeću sezonu, proljeće/ljeto 2009, Claudia Schiffer se pak našla u ulozi holivudske dive 50-ih godina prošlog stoljeća, s nešto naglašenijim ženstvenim lookom, koji Pilati uspješno kombinira s modernim dodacima, poput mrežastih cipela ili širokih kožnih remena.
On je odavno shvatio kako je masovni marketing vrlo moćno oružje komunikacije. No, vrlo je neobično za modnu kuću, poznatu po svojim ekskluzivnim linijama haute couture i onoj, nešto pristupačnijoj pret-a-porter kolekciji, da razmišlja plasirati svoje kreacije putem masovnog tržišta i to, ni manje ni više, nego na gradskim ulicama.
Inače Pilati, već četvrtu sezonu objavljuje svoj Manifesto – svojevrstan modni editorijal za nadolazeću sezonu – na ulicama poznatih svjetskih modnih metropola i putem interneta.
-Želim doseći širu demografsku publiku, koja cijeni i voli moj način umjetničkog izražavanja i kreiranja odjeće, ali nastojim ju i pokazati i svima onima koji si ju ne mogu priuštiti, otkriva Pilati.
Gisele kao vladarica noći, Claudia u ulozi holivudske dive
Prvi editorijal podijeljen je za vrijeme trajanja tjedna mode u New Yorku, Londonu, Milanu i Parizu, a krasila ga je zanosna Gisele Bundchen.
Prilično hladno i sumorno ozračje editorijala naglašavaju Pilatijeve kreacije koje su spoj futururizma i klasičnog nasljeđa modnog imperija YSL. Gisele je naprosto zasjala u ulozi pomalo ekscentrične djevojke koja se nevoljko vraća kući nakon noćnog izlaska.
Za nadolazeću sezonu, proljeće/ljeto 2009, Claudia Schiffer se pak našla u ulozi holivudske dive 50-ih godina prošlog stoljeća, s nešto naglašenijim ženstvenim lookom, koji Pilati uspješno kombinira s modernim dodacima, poput mrežastih cipela ili širokih kožnih remena.
In this article:editorijal, Gisele Bundchen, Ives saint Laurent, London, moda, Stefano Pilati

Click to comment
You must be logged in to post a comment Login