Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Dizajn

Zato dizajn: Da se predstavimo…

Studio za oblikovanje vizualnih komunikacija

Poštovani,

‘Dozvolite da se obratimo’ (hrv. ‘Please allow us to introduce ourselves’): kako običaj nalaže, svakom odnosu (osim rijetkih kojima se ova kolumna neće baviti) posebno onom poslovnom, predhodi upoznavanje. Kurtoazno pružanje ruke – u sada već ne tako novom već sveprisutnom ‘ekran’ svijetu – mijenjamo kratkim tekstom i šašavom fotografijom koja je prati, nadomještajući sve manje prisutan ‘oči u oči’ kontakt i izgovaranje imena.

Kako smo naučeni od vrtićke dobi, sve do diplome, novim ciklusom i vremenom novog početka smatran je mjesec rujan. Kupovina novih papuča, bilježnica, kopiranje skripti, kasnije traženje novih klijenata… sve to počinje ispiranjem zadnjih zrna soli iz kose i na ‘tri, čet’ri’ – krećemo u novu radnu godinu. Navike su navike, pa ZATO i naših prvih riječi, evo baš u ovom, novoakademskom vremenu. Kako će to izgledati iz ‘iz fortnighta u fortnight’?  Mogli biste u svakom našem izrazu, u skladu s našim zanimanjem, očekivati proplamsaje stvaralačkog (hrv. kreativnog) zanosa, originalnost i nekonvencionalnost, ali prije svega smo ‘profesionalke’, ‘a job is a job’ pa ‘sa svakijem lijepo, s nikijem iskreno’, posebno s klijentima što ste nam odsada i Vi – posredovanjem najdražeg portala – u kojem vam se evo, predstavljamo kombinacijom osobnog doživljaja i citata jer sadržaj je klijentov, naša je forma koju prodajemo klijentu i koja prodaje sadržaj, a pomogne li onda sadržaj preprodati formu to je uzajamno ‘brendiranje’ i – željeni uspjeh.

Gramatički – ova kolumna ne piše se u kraljevskom prvom licu jednine nego običnom prvom licu množine jer nas je najmanje dvije, a neprihvatljivo nam je o sebi govoriti u trećem licu. Svima nama. Vjerojatno se često nećemo oko svega složiti, ali bilo je i prije (uspješnih) primjera komunalnih kolumni, a i kolektivnog pisanja dužih proznih djela bez specifičnih ideoloških postavki.

Često korištenje citata pa i više ili manje skrivenih doprinosa trećih lica ne znači da je ovo ‘open source’ projekt, autorska su prava obaveza našeg zanimanja pa treba kolumnu i referencirat. Počevši od sljedećeg puta.

Više informacija potražite na internetskoj stranici Zato dizajna.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Fashion report

Modna tražilica GLAMI.hr provela je još jedno istraživanje koje otkriva kako inflacija utječe na navike kupovanja modnih brandova među hrvatskim potrošačima.

S modne piste

U fashion editorijalu snimljenom na zagrebačkim ulicama pogledajte kako Teuta kombinira nakit s neizostavnim oversize blazerima, hit modelima traperica, bomber jaknom i vječnim balonerom.

Zanimljivosti

Ovim putem Udruga zahvaljuje svima koji su posjetili Buvljak i sudjelovali na aukciji, pronašli nešto za sebe i tako podržali ovaj zaista hvale vrijedan...

Trendovi

Kolekcijom za jesen i zimu 2022./23. Desigual, popularni španjolski brend odjeće koji je svoju priču započeo pisati u Barceloni, želio je izraziti tko su...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.