Da odijelo čini čovjeka nije nikakva novost. Koliko se god neki trudili reći kako to nije istina, ostaje činjenica da je s odjećom najlakše prevariti i zavarati. Čini se da je slična stvar i s automobilima.
Ako je vjerovati najnovijem istraživanju specijaliziranog web oglasnika za vozila i svu prateću industriju „4Kotača“, na uzorku od 1000 muškaraca i 400 žena, važno je i kakve automobile voze njihovi partneri.
– Automobili su postali kao i odjeća – ulaznica u određeni krug ljudi. Meni je bitno samo da je auto ispravan i čist, ali imam dosta prijateljica koje najprije pogledaju prema parkingu,- rekla je jedna od ispitanica.
I muškarci bi da ih voze
Istraživanje je nastojalo ponuditi odgovor na neka goruća pitanja poput kakve automobile vole žene i muškarci, i koliko automobil utječe na izbor partnera u oba slučaja.
Hrvati se vole voziti. Čak nas 86 posto posjeduje automobil, nešto više muškaraca (92 posto), nego žena (81 posto). Muškarci su najviše kupovali Volkswagene, slijede Opel i Renault, a žene su najviše kupovale Opelove modele, ali i Renault je na visokom drugom mjestu. Ako usporedimo želje muškaraca i žena bez obzira na platežnu moć, sebi i svojim partnerima i jedni i drugi najviše žele modele BMW-a i Audija.
Od većine ispitanika i partneri voze automobile. Muškarci se lakše mire s činjenicom da njihova partnerica nema automobil pa je tako samo 11 posto muških ispitanika požalilo što zajedno s partnericom ne dolazi i automobil.
– Bilo bi zgodno da me djevojka poveze kad se napijem,- rekao je jedan od ispitanika.
Žene su malo osjetljivije po tom pitanju pa tako svakoj petoj ženi neimanje prijevoznog sredstva kod partnera smeta.
Skupi automobil nije uvijek bitan
Svaki drugi muškarac smatra kako je ženama bitno kakav automobil voze, a budući je 40 posto žena izjavilo da bi im isti muškarac bio privlačniji u skupljem automobili, čini se da muškarci nisu daleko od istine.
– Pa probajte uhvatiti komada s starom kantom. U većini slučajeva, slika o muškarcu već je gotova u ženskim mislima i prije nego što je otvorio usta. Naravno da skup automobil nije uvijek bitan, ali u većini slučajeva jest,- rekao nam je student Ante Sekulić.
Ako je vjerovati najnovijem istraživanju specijaliziranog web oglasnika za vozila i svu prateću industriju „4Kotača“, na uzorku od 1000 muškaraca i 400 žena, važno je i kakve automobile voze njihovi partneri.
– Automobili su postali kao i odjeća – ulaznica u određeni krug ljudi. Meni je bitno samo da je auto ispravan i čist, ali imam dosta prijateljica koje najprije pogledaju prema parkingu,- rekla je jedna od ispitanica.
I muškarci bi da ih voze
Istraživanje je nastojalo ponuditi odgovor na neka goruća pitanja poput kakve automobile vole žene i muškarci, i koliko automobil utječe na izbor partnera u oba slučaja.
Hrvati se vole voziti. Čak nas 86 posto posjeduje automobil, nešto više muškaraca (92 posto), nego žena (81 posto). Muškarci su najviše kupovali Volkswagene, slijede Opel i Renault, a žene su najviše kupovale Opelove modele, ali i Renault je na visokom drugom mjestu. Ako usporedimo želje muškaraca i žena bez obzira na platežnu moć, sebi i svojim partnerima i jedni i drugi najviše žele modele BMW-a i Audija.
Od većine ispitanika i partneri voze automobile. Muškarci se lakše mire s činjenicom da njihova partnerica nema automobil pa je tako samo 11 posto muških ispitanika požalilo što zajedno s partnericom ne dolazi i automobil.
– Bilo bi zgodno da me djevojka poveze kad se napijem,- rekao je jedan od ispitanika.
Žene su malo osjetljivije po tom pitanju pa tako svakoj petoj ženi neimanje prijevoznog sredstva kod partnera smeta.
Skupi automobil nije uvijek bitan
Svaki drugi muškarac smatra kako je ženama bitno kakav automobil voze, a budući je 40 posto žena izjavilo da bi im isti muškarac bio privlačniji u skupljem automobili, čini se da muškarci nisu daleko od istine.
– Pa probajte uhvatiti komada s starom kantom. U većini slučajeva, slika o muškarcu već je gotova u ženskim mislima i prije nego što je otvorio usta. Naravno da skup automobil nije uvijek bitan, ali u većini slučajeva jest,- rekao nam je student Ante Sekulić.
You must be logged in to post a comment Login