Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Događanja

Želite li glumiti u seriji?

Počinje međunarodni natječaj za Nevergreen regionalnu kampanju Cockte.

Cockta u narednim mjesecima kreće u regionalni pohod na tržišta Slovenije, Hrvatske, Srbije, Makedonije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore. Piće naše i vaše mladosti vraća se s atraktivnom pričom koju će kreirati mladi ljudi. Cockta je naime pokrenula jedinstvenu regionalnu kampanju i međunarodni natječaj Nevergreen, putem kojeg će se mladi natjecati za ulogu u Cocktinoj TV reklami i web serijalu Nevergreen.

Cockta ostaje kultni brend, koji je obilježio živote mnogih generacija. Piće sadržava jedinstvene sastojke poput plodova šipka, raznog ljekovitog bilja i vitamina C, a iako recept ostaje strogo čuvana tajna, činjenica je da Cockta ne sadrži kofein i ortofosfornu kiselinu ili druge "agresivne" sastojke koji su često nalaze u gaziranim pićima.



Cockta će se u narednim mjesecima široj javnosti predstaviti putem inovativne regionalne kampanje kojom će Droga Kolinska povezati šest država: Sloveniju, Hrvatsku, Srbiju, Makedoniju, Crnu Goru i Bosnu i Hercegovinu. Prvi dio kampanje je međunarodni natječaj unutar kojeg se mladi prijavljuju na audiciju i natječu za ekskluzivne uloge u TV reklami i web serijalu Nevergreen, koje će se emitirati narednih mjeseci. Na audiciju će se moći prijaviti na tri načina: putem portala www.cockta.eu, sudjelovanjem na dvije Nevergreen audicije, koje će se održati 5. ožujka u Dramskom kazalištu u Beogradu i 11. ožujka u MMC studiju u Zagrebu; dok će se treća prilika za prijavu ponuditi na terenu gdje će se mladi ljudi moći prijaviti na licu mjesta kod promotora brenda Cockte. U međunarodnom žiriju, koji će u finalu izabrati šest nadarenih pojedinaca, sjedit će srpski scenarist i kritičar Aleksandar Radivojević, poznata hrvatska zvijezda Ella Dvornik i srpski glumac Sergej Trifunović.

U Cocktinoj TV reklami i web serijalu Nevergreen glumit će 6 talentiranih kandidata koji će tako u sljedećih nekoliko mjeseci postati zaštitno lice Cocktine regionalne kampanje.

Rosana Turk, regionalna brand menadžerica Droge Kolinska, uvjerena je da je Cockta i dalje snažan brand u regiji: "Cockta je dio našeg kulturnog identiteta i ponosna sam što kreiramo novu i jedinstvenu priču o piću naše i vaše mladosti. Sretna sam što ćemo u nju aktivno uključiti mlade ljude, koji će se moći prijaviti kako online tako i putem live castinga. Vrijeme je da svijetu pokažemo Cocktinu mladost i novi kreativni izgled, kojim ćemo se približiti i mlađoj generaciji koja Cocktu ipak doživljava drugačije od nas".

No, međunarodni Cocktin natječaj ni izdaleka nije jedina novost u kampanji koja će "pokoriti" Sloveniju, Hrvatsku, Srbiju, Makedoniju, Bosnu i Hercegovinu i Crnu Goru. Ljubitelji Cockte moći će uživati na proljetnim promocijama u svim njenim okusima

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Budi fit

10 napitaka koje biste trebali izbjegavati.

Duh i tijelo

3 savjeta za ekspresno putovanje u zemlju snova.

Zanimljivosti

Cockta je jedinstveno piće koje ostaje vjerno svojoj prirodi unatoč trendovima koji dolaze i prolaze.

Savjeti stručnjaka

Pića, kao i hrana, imaju važnu ulogu u zdravlju organizma te utječu na težinu, zdravlje srca, jetru, mentalno zdravlje i fizičku spremnost.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.