Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Trendovi

Žene trebaju izgraditi vlastiti stil

Borisa Čavlinu raspričali smo na snimanju naslovnice novog Kozmo kataloga.

Ivana Čuljak iz Gunje krasit će naslovnicu sljedećeg Kozmo kataloga. Tako su odlučili fanovi službene Facebook stranice Kozma, izabravši baš Ivanu između preko 1.400 djevojaka iz cijele Hrvatske.

Ivanu su za snimanje pripremili i našminkali vrhunski vizažisti iz Ministry of Beauty: Boris Čavlina i Silva Stojanović koji su izrazili svoje zadovoljstvo sudjelovanjem u projektu Kozmo Lice naslovnice. I Kozmo je zadovoljan dosadašnjom suradnjom, a ona će se nastaviti na još jednom projektu kojeg skupa pripremaju.

Radi se o projektu Kozmo matura u kojem ova poznata hrvatska drogerija nagrađuje jedan završni razred srednje škole u Hrvatskoj make-overom za maturalnu večer. Osim Ministry of Beauty, na ovom projektu s Kozmom surađuju frizerski salon Tony&Guy te Miss Sixty Accessories.



Tom smo prigodom razgovarali s jednim od naših najpoznatijih vizažista s bečkom adresom, Borisom Čavlinom koji je ekskluzivno za čitateljice She.hr otkrio kako su izgledali njegovi počeci, s kim mu je bilo najugodnije surađivati i još pokoju malu vizažističku tajnu.

She.hr: U ovom ste poslu već 25 godina. Kako je tekao vaš profesionalni put od Hrvatske do angažmana u filmovima poput Love in Paris i The Dirty Dozen?

Boris Čavlina: Svesti 25 godina u par rečenica nije lako. U svakom slučaju, prvo je išla škola u Parizu, pa odluka da se vratim u Zagreb i svoje početničke greške napravim ovdje jer je ovo manje tržište. Nakon jedno 2 do 3 godine odlazim u make up studio u Munchenu koji postaje moj prvi internacionalni agent i počinje se slagati jedna interesantna, lijepa lista klijenata počevši od Hermesa, Cartiera, Trussardija i drugih firmi s kojima sam započeo raditi.



S vremenom, zahvaljujući dobrom agentu i preporukama zadovoljnih klijenata lista ljudi s kojima sam surađivao se širila. Ovo je jedna koliko velika, toliko i mala industrija, i na koncu cijele priče dobri ste onoliko koliko je dobar vaš posljednji obavljeni posao i koliko su vas ljudi spremni dalje preporučiti. Činjenica da sam ja u filmu bio odabran od strane režiserke unatoč tome što je njena prva odluka bio Stephane Marais, čovjek kojeg beskrajno cijenim i koje je jedan od najvećih make up artista na svijetu, me s jedne strane čini veoma poniznim, a s druge inspirira da radim i dalje najbolje što možete. Ja isključivo sve ove godine živim od lijepe preporuke.

She.hr: Kako je bilo surađivati s poznatim osobama poput Naomi Campbell, Jodie Kidd i Courtney Cox?

Boris Čavlina:
S jedne stane pročitate u novinama nešto o njima, pogotovo o Naomi, i sve je to istina, ali s druge strane moje osobno iskustvo uvijek je ugodno i lijepo. Na koncu cijele priče ja radim sa ženom koja ima svoje nesigurnosti i nedostatke i moja je uloga pomoći joj da ih sakrije i da izađe s puno više samopouzdanja nego kad je k meni došla. Ja se bavim ženama na jednom vrlo intimnom nivou.



Jako inzistiram na jednom ljudskom odnosu jer mi je bitan i smatram da se bez njega jedna mirna i ugodna atmosfera ne može stvoriti. Zbog tog vam se klijenti vraćaju – u vašoj se blizini osjećaju sigurnima. Kada izađu iz make up sobe, ne znaju što ih vani čeka: i paparazzi i histerični režiseri i nervozni stilisti i fotografi…One znaju da će u mom kutku naći mir.

She.hr: Što vam je do sad bilo najdraže raditi, odnosno s kim vam je bilo najdraže raditi?

Boris Čavlina: Sigurno da imam malu listu svojih favorita jer su me te osobe fascinirale karakterno. S jedne strane imate medijski proizvod, a s druge strane imate osobu. Najčešće su te žene briljantne i intimno uz nekoliko iznimaka koje neću spominjati. Žena koja je zasigurno fascinantna na svim mogućim nivoima je Jane Fonda. Ona je jedan od mojih apsolutnih favorita zato što je neodoljivo karizmatična i duhovita, autoironična, inteligentna i normalna. Živimo u vremenu u kojem je normalno postalo egzotično zato što je sve izvještačeno do ekstrema. Kad sretnete osobu koja se, unatoč tome što je postala ikona vremena, karakterno nije promijenila, morate je imati na vrhu te liste.

She.hr: Kako je došlo do ideje otvaranja Ministry of Beauty? Jeste li zadovoljni dosadašnjim rezultatima?

Boris Čavlina
: Apsolutno. Zagrebačka filijala Ministry of Beauty nastavak je onog što sam započeo u Beču u svojoj školi. Kad me obitelj, uz goleme financijske žrtve, poslala u Pariz obećao sam si, ako ikada budem u situaciji da imam dovoljno znanja i iskustva, da ću to znanje ponuditi mladim ljudima kako oni ne bi morali prolaziti kroz stres kroz koji sam ja morao proći. Nema razloga biti sebičan i to ljubomorno čuvati za sebe.



Ovo je jedna škola, obrazovna institucija i kreativni atelje u kojem ljudi dijele isti san i istu strast te međusobno pretaču svoje inspiracije. Ja možda imam više iskustva za ponuditi, ali i oni mene inspiriraju jer imaju svježe, mlade ruke i svatko od njih ima neki svoj kreativni jezik.. Jako mi je drago vidjeti naše studente kako izlaze iz škole spremni, kako se ne boje profesionalnih izazova jer su ovdje stekli solidnu bazu te široki umjetnički i kulturni vokabular. Svjedoci smo da tu stvarno započinju lijepe karijere na koje i mi i oni možemo biti ponosni.

She.hr: Kako to funkcionira s obzirom na to da vi živite u Beču, a akademija je u Zagrebu?

Boris Čavlina: Ja moram biti prisutan na obje lokacije. Školski program ovdje i u Beču je apsolutno identičan. Jedina prednost studenata u Hrvatskoj je ta što oni plaćaju bukvalno pola od europske cijene. I tu čovjek njima izlazi u susret, a s druge strane nivo i količina znanja koja im se nudi ovdje je identična.

Dan jest intenzivniji, sve je koncipirano u tri tjedna zbog ljudi koji nisu iz Zagreba, koji dolaze iz drugih dijelova Hrvatske, iz Bosne, Makedonije, Slovenije, čak i iz Italije. Da bi se njima omogućilo da opravdaju investiciju svog vremena kojeg su uložili u to da bi se došli školovati, moramo raditi na svakodnevnoj bazi. I onda je to jedan intenzivan tečaj, ali oni nisu ni za što uskraćeni u usporedbi sa studentima odozgo.



She.hr:
Kako vas je put uopće odveo van Hrvatske i imate li u planu vraćati se?

Boris Čavlina: Iz Hrvatske sam otišao jer mi tlo ovdje nije bilo dovoljno plodonosno da bi mogao živjeti svoj kreativitet. Otišao sam vani gdje ljudi imaju veću radnu etiku i veću kulturu rada koja meni osobno treba. Ja sam netko tko rado radi, nisam lijen čovjek, a mislim da ovdje lijenost prevladava. Meni to nije bilo prihvatljivo. S druge strane, nadam se da će se ovdje situacija mijenjati. Ako ništa drugo, činjenica je da kod mlade generacije primjećujem jedan ocean kreativnosti.

Ne očekujem da ću se ovdje ponovo bazirati, a mislim da mi čak i nije u interesu. Bolje je da radim dalje vani i da onda dio tog napretka donesem i podijelim s ljudima ovdje. Smatram da bi konstantan boravak ovdje sigurno bio stagnacija pa je možda bolje da čovjek zasuče rukave vani, napravi nešto bolje i da dio toga podijeli ovdje s ljudima.

She.hr: Možete li nam otkriti najnovije proljetne make-up trendove? Što će se nositi ove sezone?

Boris Čavlina:
Mislim da se na kraju cijele priče, budimo iskreni, moda i stilovi recikliraju konstantno. Više ne živimo u epohi trendova i lookova, mi živimo u epohi individualizma. Industrija mode i ljepote ženi će ponuditi nešto što je oficijelno trend. Ove sezone to je sigurno povratak boja – s proljećem boje se vraćaju, možda u nekoj malo ekstremnijoj formi i ne treba ih se bojati.



S druge strane, žene savjetujem da izgrade vlastiti stil i da ne posežu nužno za onim što im se kroz trendove nudi. Coco Chanel je jednom rekla: "Stil nikad ne izlazi iz mode". Jedna žena, ako živi u harmoniji sa svojim fizičkim potencijalnom i onim za čime je posegla da bi ga dovela do svog maksimuma, uvijek će izgledati atraktivno. U životu nije bitno izgledati moderno, bitno je izgledati lijepo i što je najvažnije – atraktivno. Onda postanete neodoljivi,ali ne zato što ste fashionable.

Make up je jedna vrlo sofisticirana forma komunikacije koja ide daleko više od onog što oko sretne. Žena koja je njegovana komunicira da prema sebi samoj ima respekta i samim time ona ga očekuje. Ona prva mora dati impuls i upozoriti ljude koji stoje s one strane njene ljepote da stoje ispred nečega što je vrijedno respekta. Ja bi nju samo volio inspirirati na to da se posveti sebi onoliko koliko zaslužuje. Tada se mijenja i odnos okoline prema njoj samoj.

She.hr:
Možete li, samo za čitateljice našeg portala, otkriti što, po vašem mišljenju, svaka djevojka mora imati u torbi da bi se brzinski uljepšala za svaku prigodu?

Boris Čavlina: Svakako. To su korektor, kompaktni puder da barem nos i čelo kontrolira, dobra, kvalitetna maskara i jedan lip gloss koji je svjež, koji diše, koji daje svjetlost licu i koji ga automatski podigne. U slučaju da ona ima vremena i volje, malo blusha na obrazima upotpunit će stvar, ali ova četiri proizvoda su esencijalna.



She.hr: Što smatrate ključem svog uspjeha?

Boris Čavlina: Mislim da bi bilo i nepristojno i neskromno samog sebe definirati kao uspješnog. Držim da je uspješan svaki čovjek kome pođe za rukom da svoj kruh zaradi onim što ga zaista raduje na način na koji ga raduje. Definicija uspjeha vrlo je često u direktnoj relaciji s financijama, no za mene je to pogrešno.

Ako me u tom smislu vi definirate kao uspješnog, onda ja bi se s vama složio. Svaki dan kad idem na posao, idem radujući se. Mislim da u tome i jest formula. Ako idete u pravcu svojih snova i činite sve što je u vašoj mogućnosti da ih ostvarite, onda imate ogromnu šansu da postanete uspješni. Smatram da je tajna u srcu, ne u raciju. Ako slijedite svoje srce, šansa je da ćete biti sretni.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Istaknuto

Prvi zadatak make-upa oduvijek je bio prikriti sitne nesavršenosti i istaknuti ljepotu.

Dobar posao

Sa samo 22 godine, make up artist Karlo Rusan već je ostvario uspjeh o kojima mnogi sanjaju.

Beauty report

Konačno smo ponovno raspoloženi za cool i kreativne eksperimente sa stiliziranjem.

Beauty report

Proslavimo ljubav uz profesionalne make-up proizvode visokih performansi branda Catrice.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.