Kampanja #RethinkFashion povezuje etiku i estetiku

Budućnost mode nije samo pitanje trendova. U vrijeme kad se posebno cijene autentičnost, osobnost i kreativnost, održivost kao način života postao je imperativ. „Slow“ je postala oznaka za iskonski luksuz i kvalitetu života koja se odnosi na gotovo sve životne aspekte u vrijeme brzih trendova, brze potrošnje i brze proizvodnje. Upravo je ova dihotomija fast – slow u modi postala prijelomna točka oko koje se kroji budućnost mode. Potpuno novo viđenje mode donosi platforma #RethinkFashion by Perwoll.

 

Kampanju za poticanje održivog ponašanja u modi kako bi se smanjilo nepotrebno gomilanje otpada i štetni utjecaji na okoliš povezani s brzom i prekomjernom proizvodnjom, predstavlja Bipa FASHION.HR u suradnji s Perwollom.

Zapanjujuće statistike pokazuju da odjeću u prosjeku nosimo samo 7 puta prije nego ju bacimo, a uobičajeno u prosjeku nosimo samo 20 posto odjeće koju posjedujemo.

Gotovo 60 posto odjeće završi u smeću u roku od godinu dana. Vječna dilema što odjenuti svako jutro zapravo postaje globalni problem i fenomen koji nam otkriva sve zamke i nedostatke brze konzumacije mode.

Na koji način produžiti životni vijek odjeće, kako nositi staro na novi način i kako možemo postati predvodnici novog trenda održivosti, otkriva kampanja #RethinkFashion čije su zvijezde IT djevojke poznate po uspješnom spajanju vintage i trendi odjeće, Lidija Lešić i Dora Predojević.

 

Odjeća koja duže traje, čija se kvaliteta održava i njeguje, danas predstavlja ulaganje ne samo u vlastiti stil nego i brigu o okolišu, te smanjenje utjecaja na prirodu i živote ljudi. Nikad prije tema održivosti nije bila toliko prisutna u svakodnevnom životu, a moda kao svakodnevni izbor životnog stila pokazuje kako povezati etiku i estetiku.