Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Predstavljamo

Kupnjom P&G proizvoda u Lidlu pomažete djeci bez doma

Kampanja će se provoditi u tri vala kako bi se prikupila sredstva potrebna za opremanje 14 dječjih domova

U svibnju započinje humanitarna kampanja “Reci DA!“ – daruj ljepšu svakodnevicu djeci u dječjim domovima. Djeci će biti donirani namještaj, oprema za učenje, oprema za unutarnje ili vanjske igraonice, a uz pomoć dizajnerice interijera Mirjane Mikulec uređivat će se i prostor kako bi djeca i mladi odrastali u što ugodnijem okruženju. Podršku akciji “Reci DA!“ pružilo je i Ministarstvo socijalne politike i mladih kao i Oliver Dragojević koji je na predstavljanju akcije prisutne pozdravio pjesmom.

Izjave djece smještene u dječjim domovima/centrima za pružanje usluga u zajednici: “Meni je Dom kao drugi dom“, „Dom je već nekoliko godina moja kuća. U Domu se osjećam sigurno i u njemu imam puno prijatelja“, „To je moja kuća od ponedjeljka do petka. U njemu mogu svašta raditi i svašta stvarati, mogu započeti novi život, steći nove prijatelje i novo ponašanje. Jako volim ovaj Dom jer imam super prijatelje i uvijek sam sretna u njemu. Ovdje ima cool cura i BFF prijateljica!“

Kako bi njihovo odrastanje još više bilo ispunjeno toplinom i što ugodnijim okruženjem tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska odlučile su nastaviti humanitarnu kampanju “Reci DA!“. Nakon što je u istoimenoj kampanji, koja se u proljeće 2014. godine provodila za djecu sa sindromom Down donirano čak 243.247 kuna, tvrtke su odlučile svoje snage usmjeriti na poboljšanje životnih uvjete djece u domovima/centrima za pružanje usluga u zajednici. Kampanja će se provoditi u tri vala kako bi se prikupila sredstva potrebna za opremanje 14 dječjih domova/centara za pružanje usluga u zajednici kojima je osnivač Republika Hrvatska. U prvom dijelu akcije bit će obuhvaćeni dječji domovi u Zagrebu, Puli, Splitu i Osijeku.  

Transformacija domova

U 14 dječjih domova/centara za pružanje usluga u zajednici kojima je osnivač Republika Hrvatska smješteno je 464 djece. Za 59-ero djece pruža se usluga organiziranog stanovanja uz sveobuhvatnu podršku gdje do 6-ero djece živi u kućama uz 24-satnu podršku odgajatelja, a 32 u stanovima gdje se djeca/mlade osobe pripremaju za samostalan život uz povremenu podršku odgajatelja. Dodatno, za 314 djece pruža se usluga boravka i time pruža podrška njima i njihovim obiteljima kako bi odrastali u vlastitim domovima. Sveukupno se pružaju usluge za 869 djece.

Reci-DA-2

Ministarstvo socijalne politike i mladih već provodi Plan deinstitucionalizacije i transformacije domova kojemu je cilj smanjiti omjer usluge smještaja djece na 20% u odnosu na usluge poludnevnih i cjelodnevnih boravaka, organiziranog stanovanja i  udomiteljstva.

Podrška koju danas pružaju centri za pružanje usluga u zajednici i domovi omogućuje da djeca odrastaju u obitelji, prije svega vlastitoj, a ako to nije moguće tada u obitelji udomitelja ili posvojitelja. Dva od navedenih 14 domova već su transformirani u centre za pružanje usluga u zajednici te u većem dijelu pružaju usluge boravka, organiziranog stanovanja i podrške obiteljima. No, kako bi rezultati stručnog rada prilikom boravka djece u domu ili centru za pružanje usluga u zajednici bili što bolji i djeca razvijala svoje pune potencijale, a djeci koja su smještena u domu odrastanje bilo lakše, djeca trebaju svu moguću pomoć.

Akcija “Reci DA!” za djecu u dječjim domovima započinje 20. travnja i trajat će do kraja lipnja, a provodit će se u Lidlu Hrvatska diljem zemlje. Kupci se u akciju mogu uključiti kupnjom bilo kojeg proizvoda tvrtke P&G te na taj način doprinijeti prikupljanju sredstava za uljepšavanje svakodnevice u četiri dječja doma koji će biti obuhvaćeni ovim dijelom akcije “Reci DA!” i daruj ljepšu svakodnevicu djeci u dječjim domovima.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Zanimljivosti

Ovih blagdana Lidl je ponovno mislio na one najmlađe i još jednom pripremio bogatu ponudu različitih drvenih, edukativnih i kreativnih igračaka.

Zanimljivosti

Lidl u svojoj ponudi predstavlja najveću radost svih mališana – edukativne i razvojne drvene igračke.

Gastronomija

Ostvarena suradnja između prodajnog lanca Lidl i hrvatskog brenda Matičnjak, razveselit će mnoge ljubitelje hrvatskih proizvoda.

Predstavljamo

Ljubitelji piva koji žele učiniti dobro djelo imaju za to priliku – svakom kupovinom posebno označenog pakiranja Pan piva u Lidl trgovinama daruju dvije...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.