Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Dobar posao

Mali anđeo: Kvalitetni proizvodi za razumnu cijenu

Uz dužno poštovanje svim branšama, PDV na novine je 5 posto, na kavu 13 posto, a na dječju opremu 25 posto.

Prvo se krenulo sa šivanjem krsnih odijela i haljina kao glavnih proizvoda u njihovu asortimanu. Kako je rasla tvrtka, kupnjom novih strojeva i zapošljavanja većeg broja ljudi; paralelno je rasla i ponuda. Trenutno imaju preko 150 artikala opreme za bebe i vodeći su proizvođač krsne opreme na hrvatskom tržištu. Razgovarali smo s voditeljicom marketinga Helenom Mikačić.

Koliko vidimo po forumima, brand Mali anđeo poprilično je popularan među mamama. Tko stoji iza branda Mali anđeo i koji su najpoznatiji proizvodi u asortimanu?

Iza Malog anđela stoji 20 godina iskustva u proizvodnji krsne odjeće i opreme za bebe. U tom razdoblju obiteljski se posao razvijao i s dvije švelje i dvije šivaće mašine proširio se na pogon od čak 20 šivaćih strojeva. Trenutno je u našem timu oko 10 krojačica i švelji.

Dodamo li tu cijelu obitelj koja sudjeluje u radu, dolazimo do tima od 15 ljudi zaduženih za sve segmente poslovanja: od nabavke najkvalitetnijih materijala, izrade krojeva, šivanja, pakiranja, logistike i svih ostalih dijelova poslovnog procesa koji je obuhvaćen brandom „Mali anđeo“.  Posao izrade krsne opreme također se proširio. Počeli smo izrađivati posteljinu za dječje krevetiće, tetra pelene, pelene za široko povijanje (tzv. švedske pelene), jastuke za dojenje, vreće za spavanje, ručnike i brojne druge proizvode neophodne svim majkama u prvim mjesecima života njihove bebe.

U svojem radu inzistirate na kvaliteti i dizajnu proizvoda. Koliko je teško i profitabilno u Hrvatskoj proizvoditi na taj način, budući da ima mnogo jeftinijih varijanti istih proizvoda na tržištu?

Naši su se proizvodi do prije nekoliko godina prodavali pod imenom obrta, a to je „Merkur“ baby i krsna oprema. Ulaskom mlađih snaga u posao, došlo je do potpune reorganizacije poslovanja. Iako smo svjesni kako na tržištu postoje jeftinije alternative sličnih proizvoda, mi i dalje stojimo pri tome kako kupnjom naših proizvoda kupac dobiva prepoznatljivost, jedinstvenost i kvalitetu koju potpisuje naš brand.

Helena Mikačić

Helena Mikačić

Zašto bi novopečeni roditelji trebali izabrati baš vaše proizvode?

Kvalitetni proizvodi za razumnu cijenu, izrađeni većinom od prirodnih materijala (pamuk, lan) jamstvo su zadovoljstva svih mladih roditelja. Puno nam svojim iskustvima pomažu sami kupci. S njima smo razvili odličan odnos putem Facebooka, gdje nam šalju svoje pohvale, sugestije, ali i primjedbe. Shvatili smo da je dobar odnos s kupcima jamstvo da će nas oni preporučiti svojim prijateljima, a kupcima je drago kad vide da ih nismo zaboravili onog trenutka kad su kupili naš proizvod.

Na koji svoj proizvod ste najponosniji? Zašto?

Ponosni smo na sve naše proizvode. Dugo smo osluškivali potrebe kupaca i u skladu s njima razvijali i poboljšavali postojeće proizvode. Na primjer, jastuk za dojenje ili kako ga naši kupci vole zvati „trudnički jastuk, banana jastuk, antimuž, ljubavnik“. Javljaju nam se kupci koji su ga kupili prije nekoliko godina i još im služi budući da ima šaroliku primjenu. Punjen je silikoniziranom vatom koja je jamstvo da neće promijeniti oblik ni nakon nekoliko godina. Najdraža povratna informacija koju dobijemo od kupaca je „puno mi je pomogao u trudnoći, a onda ga je otkrio moj muž koji se više ne odvaja od njega“. Ponosni smo i na krsna odijela i haljine koja su nosiva i nakon krštenja.

Što vas najviše veseli u radu, a što vam predstavlja najveći problem?

Najviše nas vesele pozitivne povratne informacije naših zadovoljnih kupaca. Trenutno imamo više od 31.500 fanova na Facebooku i taj broj svakodnevno raste, kao i količina slika koje nam šalju zadovoljni kupci. Dokaz je to da smo na dobrom putu.

Kao i većini poduzetnika u Hrvatskoj, najveći nam problem predstavlja potpuno nerazumijevanje institucija koje otežavaju poslovanje u Hrvatskoj. Mi smo mali obrt, a moramo se pridržavati svih pravila kao i multinacionalne tvrtke koje zapošljavaju tisuće radnika. Kao da se država trudi otežati nam poslovanje, umjesto da ga olakša. Toliko se priča o padu nataliteta u Hrvatskoj, obećavaju se brda i doline za buduće mlade roditelje, a stopa PDV-a za odjeću i opremu za bebe je 25 posto. Zašto nitko ne predloži njeno smanjenje? Mladi ljudi teško se odlučuju za roditeljstvo jer je danas, nažalost, skupo imati bebu. Uz dužno poštovanje svim branšama, PDV na novine je 5 posto, na kavu 13 posto, a na dječju opremu 25 posto. Država time jasno pokazuje koji su joj prioriteti.

Sudjelovali ste u humanitarnoj akciji za Palčiće gdje ste bolnici Sv. Duh darovali tetra Planirate li opet sličnu akciju?

Budući da smo opremili i krstili mnogo „Palčića“ nekako se logičnim nametnula humanitarna akcija kojom smo za svaki prodani paket tetra pelena od deset komada mi odvojili jednu pelenu za neonatologiju na Sv. Duhu. Vrlo skoro donirat ćemo neonatologiju bolnice u Rijeci koja će dobiti svojih 500 tetra pelena. Želja nam je donirati sve neonatologije u Hrvatskoj. Zahvaljujemo predsjednici udruge „Palčići“ gospođi Željki Vučko koja nam je puno pomogla u samoj akciji. Također, zahvala ide i poznatoj TV voditeljici Antoniji Stupar Jurkin koja je pristala biti zaštitno lice akcije, a kao majka i sama je koristila naše proizvode za svoje mališane.

Zasad svoje proizvode prodajete isključivo putem web shopa. Možemo li uskoro očekivati i neki maloprodajni dućan?

Mi smo prvenstveno proizvođači i surađujemo sa svim velikim prodajnim centrima u Hrvatskoj. Robu branda „Mali anđeo“ tako možete pronaći u Baby centeru, Nami, Tekstilprometu (Lantei), KTC-u, Kretexu te brojnim drugim malim baby dućanima u većini gradova diljem Hrvatske.

Budući da ne želimo stvarati konkurenciju našim poslovnim partnerima, vlastitu maloprodaju razvili smo isključivo putem Facebooka i web dućana. Na internetu smo ipak više orijentirani na ispunjavanje želja našim kupcima jer je proizvodni asortiman puno veći od onoga što možete naći u dućanima naših partnera.

Od ove smo godine prisutni u Sloveniji kroz više od 30 prodajnih mjesta Baby centera, a izvozimo i u BiH. Sljedeće godine prisustvovat ćemo na dva velika dječja sajma u Europi (jedan u Poljskoj, a jedan u Njemačkoj) pa očekujemo otvaranje još nekih tržišta. Budući da smatramo da smo postigli visoku kvalitetu u proizvodnji, cjenovno smo vrlo konkurentni za europska tržišta.

Ne propustite

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.