Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Budi fit

3 vježbe koje smanjuju nivo stresa

Fizička aktivnost je u ovakvim situacijama veoma bitna, a da biste smanjili nivo stresa, bilo bi mudro da upražnjavate neku od sljedećih vježbi.

Anksioznost, depresija i stres nisu nimalo neuobičajeni zdravstveni poremećaji. Često se za liječenje istih prepisuju razne terapije i lijekovi, a istraživanja pokazuju da se nivo stresa često može smanjiti i prirodnim putem. Naime, fizička aktivnost je u ovakvim situacijama veoma bitna, a da biste smanjili nivo stresa, bilo bi mudro da upražnjavate neku od sljedećih vježbi.

Hodanje

Hodanje (sporo, umjereno brzo ili brzo) jedna je od najboljih vježbi koje smanjuju nivo stresa. Ono je odlično za vaše srce, liniju te je “blaže” prema zglobovima u odnosu na trčanje. Pored toga, možete ga upražnjavati bilo kad i bilo gdje. I, ne dozvolite bilo kome da vas uvjerava kako hodanje nije dobro za mršavljenje, jer to nije istina.

Hodanje je jednako efikasno za održavanje tjelesne težine i za mršavljenje kao i trčanje, a kada je u pitanju eliminiranje stresa bolje je od trčanja. Zašto? Iako trčanje proizvodi endorfin uslijed kojeg postajete sretni ono podiže i nivo hormona stresa, kortizola. Hodanje snižava nivo kortizola te održava krvni tlak i šećer u krvi stabilnima. Kako biste imali koristi, potrebno je svakodnevno hodati pola sata do 45 minuta, umjerenim do brzim hodom.

Pilates

Pilates je odličan, jer jača skoro sve mišiće u organizmu, a pomaže i u jačanju kičme. Pored toga, on potiče i protok limfe u tijelu. To smanjuje nivo stresa, oslobađa toksine iz organizma i pomaže vam učvrstiti trbušne mišiće, zadnjicu i leđne mišiće kao nijedna druga vježba.

Ples

Ples je vrsta vježbanja koju, vrlo vjerojatno, rijetko upražnjavate. Odličan je za smanjenje nivoa stresa, jer je skoro pa nemoguće istovremeno plesati i biti pod stresom.

Ples će vas razvedriti, a i odličan je trening za srce i mišiće. Bez obzira plešete li brzim ili sporim temom, ovaj vid vježbanja koji smanjuje nivo stresa odličan je i za vaše zglobove i liniju. Uključite radio i plešite pola sata. Garantirano ćete se osjećati bolje!

Izvor: minimagazin.info

Više

Život u dvoje

Oslabljen seksualni nagon ili pad libida utječe na mentalno i emotivno stanje, a može ukazivati i na moguće zdravstvene probleme.

Budi fit

Brojanje kalorija je stresno, nepotrebno i postoji puno više boljih načina da držite svoju težinu pod kontrolom.

She Book Club

Ovladajte svojim emocijama knjiga je koja će nas naučiti kako emocije funkcioniraju i kako ih možemo upotrijebiti kao alat za osobni rast.

Duh i tijelo

Čak i kada nemamo razloga za brigu, postanemo zabrinuti zbog toga.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.