Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Gastronomija

5 ljetnih namirnica idealnih za vitku liniju

Pravo je vrijeme da masne poslastice zamijenite laganim salatama i voćem.

Ljeto je idealno vrijeme za prelazak na laganiji način prehrane. Pravo je vrijeme da masne poslastice koje opterećuju organizam zamijenite laganim salatama i voćem. Namirnice koje vam predstavljamo će nadoknaditi potrebu organizma za tekućinom i pomoći vam da skinete suvišne kilograme.

1. Lubenice i dinje

Riječ je o idealnom ljetom voću, zbog njegovog visokog sadržaja vode. Lubenica (lat. Citrullus lanatus) je zapravo povrće iz porodice tikvovki koje sadrži više od 90 posto vode i odlično gasi žeđ, dobar je diuretik, te je puna vitamina C i A, kalija i magnezija. Hladna kriška lubenice osigurat će vam osvježenje, a vašoj koži puno zdravih vitamina koji će ju učiniti mekom i podatnom. Iako se uglavnom konzumira svježa, lubenica se može pripremiti na brojne načine! Možete je peći na roštilju, premazanu s malo maslinova ulja i limunova soka. Iako je doživljavamo kao voće, i dinja (lat. Cucumis melo) je povrće iz porodice tikvovki. Kao u slučaju lubenice, i kod dinje se osim narančastog mesa jedu i koštice. Osim narezanu na kriške, dodajte je tjestenini s prženom hrskavom pancetom i ricottom ili poslužite klasičnu kombinaciju s pršutom u obliku kanapea, s par listića bosiljka i svježe mljevenim paprom.

2. Naranče

Naranče obiluju vitaminom C i flavonoidima koji pomažu u procesu sagorijevanja masnoća. Započnite dan čašom svježe iscijeđenog soka. Kako biste i ovog ljeta zadržali vitkost, uključite naranče u pripremu voćnih salata. Također, dostupnost visokog sadržaja kalcija u naranči održava i štiti zdravlje kostiju i zubi.

3. Breskve

Riječ je o iznimno svestranom voću. Možete ga konzumirati u obliku soka, samostalno ili kao dio voćne salate. Jeste li znali da se breskvin okus odlično uklapa u pileću salatu? Ako joj još dodate začinske trave – dobit ćete egzotično ljetno osvježenje. Kao izvrstan izvor vitamina C, snažnog antioksidansa, breskva može pomoći u borbi protiv djelovanja slobodnih radikala koji su poznati uzročnici raka. Vlakna iz svih vrsta voća i povrća pa tako i iz breskve također se povezuju sa smanjenim rizikom od raka, osobito raka debelog crijeva.

4. Kruške

Sočni hrskavi plodovi su idealan sastojak ljetne dijete za mršavljenje, jer sadrže visok postotak vode i vlakana. Kruške predstavljaju izvrstan međuobrok – u slučaju da iznenada ogladnite. Kruške prirodno reguliraju razinu šećera u krvi što ih čini idealnom dijetnom namirnicom. Možete pripremiti prepečence s kruškama i kozjim sirom, ili narezane komade kruške omotati pršutom – što god odlučili nećete pogriješiti (a ni potrošiti previše vremena).

5. Jagode, borovnice, maline

Ovo osvježavajuće ljetno voće obiluje antioksidansima i vitaminom C. Stoga je pravo vrijeme da spomenute hranjive bombe uključite u prehranu. Njihovi će vam sastojci pomoći da prevenirate ljetne probleme s kožom te da izgubite višak kilograma. Možete napraviti i namaz! U posudu sjekača stavimo narezane jagode, dodamo oprane maline, naribanu koricu limuna, ulijemo med i izradimo jednoličnu smjesu.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Gastronomija

Jagode su prepune hranjivih tvari, a zbog prirodnih šećera i ugljikohidrata koji se nalaze u njima imat ćete energije tijekom cijeloga dana.

Gastronomija

Torta iz blendera zvuči savršeno, zar ne!? I jest..pogotovo za one malo lošije slastičare koji muku muče s pećnicom, vaganjem sastojaka i preciznim koracima...

Gastronomija

Mary Berry odlikovana je Ordenom Britanskog carstva, a 2014. godine osvojila je nacionalnu nagradu kao kulinarska autorica.

Savjeti i preporuke

Za još slađi povratak u školu pobrinut će se limitirano izdanje Labello Kids balzama za usne slasnog mirisa jagode i trešnje.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.