80 posto žena nosi pogrešnu veličinu grudnjaka – najčešće im je previše širok na leđima, a košarice su premalene. Donosimo nekoliko pravila za kupnju grudnjaka i seksi izgled s dobrom opremom.
1. Prave mjere
Nije baš da ćete doći u trgovinu cipela i izaći iz nje s tenisicama broja 40, ako nosite 38. Isto tako je i s grudnjakom, iako dosta žena većinom uzima krivu veličinu grudnjaka. Nemojte doći u trgovinu bez svojih mjera, jer jedino tako ima nade da vam grudi lijepo stoje. Također je važno znati da se s bilo kojom promjenom težine mijenja i veličina grudnjaka, zato ne možete uvijek uzeti isti tip i veličinu grudnjaka.
2. Košarice
Kad ste saznali koja je prava veličina vašeg grudnjaka, odaberite i prave košarice. Bitno je da su u razini između ramena i laktova te s njima grudi trebaju stajati u okviru vašeg tijela.
3. Čvrstoća
Žene često brkaju opuštenost i prevelik grudnjak. Između dojke i grudnjaka trebaju stati samo dva prsta, inače grudnjak nije dobar, visjet će, što nije dobro niti za leđa, niti izgled.
4. Rastezanje
Neminovno je da se materijal s vremenom rastegne. Zato pri odabiru grudnjaka, zakopčajte ga na zadnju kopčicu jer kad se rastegne ćete ga moći suziti i nositi i dalje.
5. Majica za shopping
Iako vam se može činiti da je svejedno što odjenuti kad idete u kupovinu grudnjaka jer se ionako nosi ispod odjeće – nije. Odaberite nešto užu majicu tako na licu mjesta vidite da li se kroz nju grudnjak neugledno ocrtava.
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Suglasnost s ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj web stranici. Nepristanak ili povlačenje suglasnosti može negativno utjecati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalni
Uvijek aktivni
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene usluge koju izričito traži pretplatnik ili korisnik, ili u jedinu svrhu izvršenja prijenosa komunikacije preko elektronske komunikacijske mreže.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog naloga, dobrovoljne suglasnosti od strane vašeg dobavljača internet usluge ili dodatnih zapisa treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.
You must be logged in to post a comment Login