Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Događanja

Bliži se Weekend Media Festival

Zanimljiva predavanja iz struke.

Krajem rujna, na već dobro poznatoj lokaciji, u staroj tvornici duhana u Rovinju, održat će se četvrti po redu Weekend Media Festival. Svi koji se na ovaj ili onaj način bave komunikacijama i prate trendove u medijima s veseljem svake godine očekuju ovaj rujanski vikend koji okuplja najveće stručnjake s tog područja te nudi niz panela, diskusija, radionica, ali i neizostavnu zabavu. Evo i djelića onoga što nas čeka ove godine.

Niz predavanja

James Whatley je marketing direktor i bloger koji radi za 100heads – kompaniju iz Londona specijaliziranu za "word of mouth" advertising i korištenje društvenih mreža. Jay McGill je pak viši potpredsjednik pri Hearst Magazines International koji se posljednjih pet godina brine za izdavaštvo i digitalne operacije u Europi, Bliskom istoku i Africi. McGill će u Rovinju pričati o fenomenima globalnih medijskih brandova poput You Tubea i Facebooka te kako se medijske kampanje prilagođavaju čestim i brzim promjenama u svijetu medija.



James Robinson, britanski novinar, pak posljednjih nekoliko godina prati medijsku industriju kao medijski urednik u nedjeljnom izdanju The Observer i medijski dopisnik u Guardianu. Objavio je seriju članaka o Wikileaksu, hakiranju telefona, problematici zaštite privatnosti te vjerojatno najutjecajnijoj medijskoj osobi na svijetu, Rupertu Murdochu. U Rovinju će se osvrnuti na uvijek aktualnu vezu između novina i političara. Sasha Savić, američki Sarajlija s bogatim iskustvom u oglašivačkoj industriji, glavni operativni direktor u Havas Media North America, na Weekendu će pričati o promjenama u načinu na koji ljudi komuniciraju između sebe, u načinu putem kojeg donose odluke vezane za kupovinu proizvoda, te u čovjekovu odnosu s brandovima.

Paneli, radionice i partyji

Osim predavanja svjetskih medijskih stručnjaka, na Weekendu nas očekuju aktualni paneli i radionice, ali i novi formati. Weekend Ultimate Fight dat će deset minuta medijskim igračima da se prezentiraju okupljenima. Hard Talk je forma intervjua jedan na jedan, bez cenzure i dlake na jeziku. A očekuje nas zaista intrigantan sugovornik. Osmišljen je i tzv. case study na kojemu će sudionici na stvarnim slučajevima saznati što pali, a što ne u svijetu onlinea i advertisinga.



Tomo Ricov, direktor festivala, naglašava: "Weekend Media Festival je originalan, zabavan, uzbudljiv. To sve nedostaje sličnim komunikacijskim i dizajnerskim događajima u Hrvatskoj i regiji. Festival postaje ne samo centralno mjesto regionalnog okupljanja medijske i komunikacijske elite, nego i gospodarstvenika. Već ove godine na Weekendu će biti znatno jače prisutne velike regionalne kompanije koje nisu iz medijske i komunikacijske industrije. Rijetko tko iz područja marketing i komunikacija si može i želi priuštiti izostanak iz Rovinja i priliku da se upozna s novim kolegama, a upravo su partyji ti na kojima se, u opuštenoj atmosferi, sklapa najviše poznanstava, ali i novih poslova pa ih tako ni ove godine neće manjkati i sigurno će biti još bolji i luđi nego prethodnih godina."

Weekend Media Festival je svakako mjesto za ne propustiti. Vidimo se u Rovinju od 22. do 25. rujna 2011.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Dobar posao

U ovom tekstu istražit ćemo kako na najbolji način iskoristiti internet za promociju svog brenda, koristeći različite strategije i alate.

Gastronomija

Početak jeseni i ove nas godine vodi put Rovinja gdje se do 15. listopada održava već tradicionalno gourmet događanje "Putevima rovinjskih delicija“ koje odaje...

Drama Queen

Obećavam da ništa neću obećati, pa tako niti ispuniti... 

Događanja

Weekend Media Festival bez jednokratne plastike.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.