Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Duh i tijelo

Bole vas leđa?

Isprobajte namirnice koje vam mogu pomoći kod kronične boli u leđima.

Generalno, vježbanje i dodatna pažnja na držanje tijela dovoljni su da se olakša bol u leđima. No, svoj rizik možete smanjiti i pravilnim odabirom odgovarajuće hrane. Određeni dokazi sugeriraju kako specifična hrana može ublažiti upale i bol u leđima, posebice onu koja je povezana s artritisom.

Pogledajte koju hranu je poželjno konzumirati, a koju izbjegavati.

Što jesti?
  • višnje – jedna studija pokazala je da pijenje 0,35 litara soka od višanja dvaput dnevno u periodu od 8 dana, može reducirati bol u mišićima i napetost
  • maslinovo ulje
  • konzervirani losos, sardine u salamuri ili maslinovom ulju, tuna, lanene sjemenke, orasi – sve su to dobri izvori omega-3 masnih kiselina
  • biljne proteini (poput soje)
  • voće i povrće svih boja (konzervirano ili smrznuto je također u redu, sve dok nije ušećereno ili zasoljeno)
  • orašasti plodovi svih vrsta
  • zeleni čaj
  • đumbir (probajte dodati komadić nasjeckanog korijena u vruću vodu kako biste dobili čaj)


Što izbjegavati?
  • određena biljna ulja poput kukuruznog, suncokretovog, mješanog
  • margarin
  • prerađena hrana
  • hrana bogata zasićenim masnim kiselinama
Metro-portal.hr


Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Pročitajte još

Darivanje

Koliko puta smo čuli da priroda liječi? „Neka ti hrana bude tvoj lijek, a lijek neka bude tvoja hrana“, Hipokrat.

Savjeti i preporuke

Ovisno o problematici vaše grive odaberite ulje i zablistajte s njegovanom, mekanom i sjajnom kosom.

Savjeti stručnjaka

Kod suhog kašlja sluznica je iziritirana, ali zapravo nemate što iskašljati, a kod vlažnog ili produktivnog kašlja, nakupljena sluz u grlu i plućima traži...

Horoskop

Svi znamo da bismo trebali paziti na namirnice koje unosimo u organizam, a razumijevanje svojih slabosti može doprinijeti cjelokupnom shvaćanju koncepta zdrave prehrane.

Advertisement