Čega ste se odrekli u korizmi?

kako smršaviti

Četrdeset dana korizme idealno je vrijeme da se naviknemo na zdraviji život, ali i zadržimo bolje navike kojih smo se pridržavali tijekom tog vremena.

Poboljšajte vlastito mentalno, emotivno i fizičko zdravlje tijekom ove korizme i riješite se loših navika.

Kompulzivno kupovanje

Da. upravo smo to stavili na prvo mjesto! Kompulzivno kupovanje loše je za vaš novčanik, ali i za psihičko stanje. Kupovanje stvari koje nam ne trebaju, osim što tako trošimo teško zarađen novac, dovodi do gomilanja stvari i preopterećenja. Mnoge žene tako traže utjehu i nekontrolirano kupuju da bi se osjećale bolje. Materijalne stvari ne mogu donijeti unutarnje zadovoljstvo, a pretjerivanje u njima može dovesti do financijskih problema i dugova.

Besmisleno surfanje internetom

Korizmeno vrijeme idealno je da smanjite vrijeme koje provodite na društvenim mrežama i chatu. Istraživanja pokazuju da pozitivne i sretne vijesti koje objavljuju naši mnogobrojni prijatelji na Facebooku i sličnim društvenim mrežama, nas čine depresivnima.

Iako nam ovo baš i ne ide u prilog, ali isključite se s društvenih mreža barem tijekom radnog dana. Manje vremena koje ćete provoditi u besmislenom surfanju, iskoristit ćete za važnije stvari, a na internetu nećete ništa puno propustiti.

Kasni odlazak u krevet

Kvalitetan i redovit san je važan za fizičko i mentalno zdravlje. Prestanite se mučiti i priuštite si dovoljno spavanja svaku noć. Umjesto da gledate loš televizijski program ili surfate internetom, idite ranije na počinak, a ujutro ćete se osjećati odmoreno i spremno za novi radni dan.

Vožnja dizalom

Mnogi ljudi na poslu provode većinu vremena u sjedećem položaju, a na posao dolaze automobilom. Ako vam je jedna od novogodišnjih odluka bila da ćete početi vježbati, a nikako da krenete s redovitom fizičkom aktivnosti, korizma je idealno vrijeme da uvedete male promjene. Znate ono lijenost? Umjesto dizala koristite stepenice. Pješačenje je jedna od najzdravijih tjelesnih aktivnosti i minimum je onoga što možete učiniti za svoje zdravlje.

Jedenje kasno navečer

Ova navika nije sama po sebi tako loša, ali većina ljudi ima potrebu prejedati se nezdravom hranom nakon cjelodnevnog gladovanja. Kasnovečernje uživanje u grickalicama može uzrokovati i žgaravicu, jer ležanje nakon jela omogućava želučanoj kiselini da dođe do jednjaka.

Reality emisije i tabloidi

Možda je preteško potpuno se riješiti televizije iz svakodnevnog života, ali sada je pravo vrijeme da prestanete gledati televizijski program od kojeg nemate nikakve koristi. Umjesto gubljenja vremena gledajući loše emisije i čitajući najnovije tračeve iz svijeta poznatih i slavnih, družite se s prijateljima, meditirajte, vježbajte. I naravno, potražite kvalitetnu literaturu za čitanje. Zanimljiva knjiga potiče maštu i obogaćuje rječnik.

Ogovaranje

Na kavi s frendicama često je nezaobilazna tema razgovor o drugim ljudima. Ogovaranje je ponekad način opuštanja i povezivanja s prijateljima, ali dugoročno donosi više štete nego koristi. Pričanje iza leđa poznanicima, a pogotovo prijateljima, donosi negativnost u vaš život. Riješite se ove navike, a novo ponašanje zadržite i nakon što prođe korizma.

Cigarete i alkohol

U korizmi se ljudi često odriču svojih nezdravih poroka i navika, kao što su prekomjerno uživanje u alkoholu i pušenje. Pušenje povećava rizik od bolesti srca, srčanog i moždanog udara i raka, a i skupo je. Riješiti se ove navike nije lagano i rijetki uspijevaju od prve. Ali jednom morate pokušati prestati, a isto vrijedi i za alkohol koji sadrži prazne kalorije.