Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Gastronomija

Čokolada za doručak?

5 zabranjenih namirnica koje smijete jesti.

Pojedine namirnice smatraju se nepoželjnima u zdravoj prehrani i mnogi ih ljudi potpuno izbjegavaju. Sarah-Jane Bedwell, kolumnistica magazina Self, osvrnula se na takozvanu zabranjenu hranu koja zapravo donosi mnogo zdravstvenih dobrobiti. Nutricionistica i autorica bloga Eat Like Me navela je razloge zbog kojih je preporučljivo jesti ovih pet namirnica.

1. Čokolada

Istraživanja pokazuju da ljudi koji uključuju desert u svoj doručak, izgube više kilograma nego oni koji jedu samo niskokaloričnu hranu, a imaju i više šanse zadržati svoju težinu. Naime, slatka hrana ujutro sprječava žudnju za hranom i prejedanje tijekom dana. Bedwell savjetuje da ujutro u zobenu kašu dodate tamnu čokoladu, bademe i jagode.

2. Tjestenina

Kada je zdrava prehrana u pitanju, ugljikohidrati su na lošem glasu. Međutim, integralna tjestenina od cjelovitih zrna odličan je izvor vlakana, a sadrži malo kalorija. Visok sadržaj vode koji se nalazi u kuhanoj tjestenini pomaže nam da se osjećamo siti, a kada jedemo ugljikohidrate oslobađa se serotonin, koji pomaže da se osjećamo opušteno i zadovoljno.



3. Sir

Iako mnogi izbjegavaju sir jer smatraju da deblja, kalcij koji se nalazi u ovoj namirnici zapravo pomaže u mršavljenju. Nedostatak kalcija uzrokuje oslobađanje hormona koji je krivac za skladištenje masti u tijelu. Istraživanje iz Sveučilišta u Tennesseeju otkrilo je da ljudi koji paze na unos kalorija, a koji uključuju kalcij u svakodnevnu prehranu, izgube više kilograma od onih koji jedu istu količinu kalorija, ali s manje kalcija.



Također, hrana koja sadrži kalcij je puno učinkovitija od dodataka prehrani koji sadrže kalcij.

4. Krumpir

Prženi krumpirići s visokokaloričnim umakom, naravno, nisu zdravi. No, jedan krumpir sadrži 1 gram šećera, a bez masti i natrija. Nakon kuhanja ili pečenja, stvara se škrob koji smanjuje sposobnost tijela da sagorijeva ugljikohidrate, a umjesto toga dovodi do sagorijevanja masti. Istraživanja pokazuju da krumpir pomaže duljem osjećaju sitosti.



5. Odrezak

Crveno meso također može biti uključeno u zdravu prehranu, jer je bogato nutrijentima i sadrži proteine, željezo, cink i vitamin B. Nedavno istraživanje pokazalo je da prehrana koja uključuje crveno meso, poput teletine, pomaže u snižavanju razine LDL (lošeg) kolesterola.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Savjeti stručnjaka

Znanstvenici su otkrili da je previše ili premalo sna povezano sa smanjenim kognitivnim performansama.

Gastronomija

Zmajevo voće preporučuje se zbog svoje bogate nutritivne vrijednosti.

Duh i tijelo

Nakon napornog radnog tjedna jedva dočekamo slobodan vikend i onda se pitamo kako ga iskoristiti te što raditi kako bismo skupili energiju za nove...

Zdravstveni karton

Sve više žena pridaje pažnju sastavu proizvoda koje koriste, pa tako i higijenskih uložaka.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.