Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Gastronomija

Čokolada za doručak?

5 zabranjenih namirnica koje smijete jesti.

Pojedine namirnice smatraju se nepoželjnima u zdravoj prehrani i mnogi ih ljudi potpuno izbjegavaju. Sarah-Jane Bedwell, kolumnistica magazina Self, osvrnula se na takozvanu zabranjenu hranu koja zapravo donosi mnogo zdravstvenih dobrobiti. Nutricionistica i autorica bloga Eat Like Me navela je razloge zbog kojih je preporučljivo jesti ovih pet namirnica.

1. Čokolada

Istraživanja pokazuju da ljudi koji uključuju desert u svoj doručak, izgube više kilograma nego oni koji jedu samo niskokaloričnu hranu, a imaju i više šanse zadržati svoju težinu. Naime, slatka hrana ujutro sprječava žudnju za hranom i prejedanje tijekom dana. Bedwell savjetuje da ujutro u zobenu kašu dodate tamnu čokoladu, bademe i jagode.

2. Tjestenina

Kada je zdrava prehrana u pitanju, ugljikohidrati su na lošem glasu. Međutim, integralna tjestenina od cjelovitih zrna odličan je izvor vlakana, a sadrži malo kalorija. Visok sadržaj vode koji se nalazi u kuhanoj tjestenini pomaže nam da se osjećamo siti, a kada jedemo ugljikohidrate oslobađa se serotonin, koji pomaže da se osjećamo opušteno i zadovoljno.



3. Sir

Iako mnogi izbjegavaju sir jer smatraju da deblja, kalcij koji se nalazi u ovoj namirnici zapravo pomaže u mršavljenju. Nedostatak kalcija uzrokuje oslobađanje hormona koji je krivac za skladištenje masti u tijelu. Istraživanje iz Sveučilišta u Tennesseeju otkrilo je da ljudi koji paze na unos kalorija, a koji uključuju kalcij u svakodnevnu prehranu, izgube više kilograma od onih koji jedu istu količinu kalorija, ali s manje kalcija.



Također, hrana koja sadrži kalcij je puno učinkovitija od dodataka prehrani koji sadrže kalcij.

4. Krumpir

Prženi krumpirići s visokokaloričnim umakom, naravno, nisu zdravi. No, jedan krumpir sadrži 1 gram šećera, a bez masti i natrija. Nakon kuhanja ili pečenja, stvara se škrob koji smanjuje sposobnost tijela da sagorijeva ugljikohidrate, a umjesto toga dovodi do sagorijevanja masti. Istraživanja pokazuju da krumpir pomaže duljem osjećaju sitosti.



5. Odrezak

Crveno meso također može biti uključeno u zdravu prehranu, jer je bogato nutrijentima i sadrži proteine, željezo, cink i vitamin B. Nedavno istraživanje pokazalo je da prehrana koja uključuje crveno meso, poput teletine, pomaže u snižavanju razine LDL (lošeg) kolesterola.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Pročitajte još

Duh i tijelo

Eterična ulja, te ugodne supstance koje se mogu fino raspršiti, udahnuti ili nanijeti na kožu, jednostavan su, ali vrlo učinkovit, način borbe protiv zimskog...

Savjeti stručnjaka

Svi koji imaju neke bolesti bi se prije uzimanja CBD ulja TREBALI konzultirati sa svojim liječnikom te tako spriječiti moguće nuspojave.

Budi fit

Trčanje je idealan kardio trening, koji ojačava mišiće i djeluje na poboljšanje općeg fizičkog stanja i psihičkog stanja.

Zdravstveni karton

Očima bilježimo sve slike koje kasnije pretvaramo u uspomene.

Advertisement