Objavljen je program Dana komunikacija, i to trećeg izdanja ovog središnjeg nacionalnog festivala oglašavanja koji će se održati od 16. do 19. travnja 2015. u hotelu Lone u Rovinju. Tijekom tri festivalska dana, više od 15 predavača svjetskog kalibra – lidera i vizionara marketinške industrije ponudit će uvid u nove trendove i prikazati najbolja svjetska ostvarenja u online i offline oglašavanju u protekloj godini, a među njima posebno se ističe David Shing.
Shing, inače poznatiji kao Shingy, digitalni je vizionar iz New Yorka koji na globalnoj razini pronalazi nove prilike za biznis kada je riječ o budućnosti interneta, najnovijim digitalnim trendovima i sve razvijenijem digitalnom okruženju. Budući da se marketing treba okrenuti humaniziranom pristupu u kojem je nova valuta pažnja, mjerena vremenom i angažmanom, na Danima komunikacija održat će predavanje pod nazivom “The Connected Human” i najaviti što nas sljedeće očekuje na digitalnom putovanju.
Direktorica programa festivala Dunja Ivana Ballon istaknula je ključne okosnice ovogodišnjeg programa: “Prvi dan rezervirali smo za neke od najboljih predavača s najvećih svjetskih festivala poput Cannes Lionsa i Eurobesta, dok drugi dan dovodimo lidere svjetske marketinške industrije, uključivo globalne brand direktore i direktore digitalnih odjela oglašivača poput Adidasa i Nestléa koji upravljaju nama nezamislivim budžetima i resursima.“
Program Dana komunikacija uključuje i dodjele četiriju strukovnih nagrada za najbolja ostvarenja u hrvatskoj oglašivačkoj industriji. Tako će se 17. travnja održati dodjela Effie nagrada, a 18. travnja dodjela IdejaX, IdejaXica i MIXX-a.
Detaljan program Dana komunikacija možete pronaći OVDJE.
Foto: David Shing
You must be logged in to post a comment Login