Dr. Oz predlaže zdrave međuobroke

Brza i masna hrana, slane grickalice i slastice nisu zdravi, a i debljaju, ali to ne znači da je jednostavno odreći ih se. Dr. Oz preporučuje da omiljenu nezdravu hranu zamijenite zdravim varijantama. To ne znači da umjesto pizze, čipsa i čokolade morate jesti samo sirovu mrkvu, zelenu salatu i jabuke.

Poznati TV liječnik predlaže da probate ova tri zdrava jela kada god osjetite žudnju za nečim ukusnim, slanim ili slatkim.

Pita od gljiva umjesto pizze

Za ovo ukusno jelo potrebna vam je jedna velika Portobello gljiva (ako je kod nas ne možete kupiti, nabavite šampinjone), jedna žlica umaka za tjesteninu s malim udjelom šećera, pola šalice malomasnog naribanog sira mozzarella i povrće za nadjev po izboru.

Zagrijte pećnicu na 190 C, pecite gljive oko pet minuta dok se ne osuše. Izvadite ih iz pećnice i dodajte jednu žlicu umaka za tjesteninu. Posipajte pola šalice naribane mozzarelle i nadjev od omiljenog povrća (tikvice, paprike, luk). Pecite još 20 minuta dok se sir ne otopi.

Prženi slanutak umjesto slanih grickalica

Sastojci koji vam trebaju su jedna žlica maslinovog ulja, jedna zdjelica suhog slanutka i začin po izboru. Pirjajte slanutak na maslinovom ulju, a kada su gotovi, posipajte ih omiljenim začinom.

Možete koristiti origano, kumin ili češnjak.

Čips od rogača umjesto čokolade

Kada osjetite želju za slatkim zalogajem, napravite čips od rogača. Potrebno je jedna trećina šalice kokosovog ulja, pola šalice rogača u prahu, jedna do jedne i pol žlice nadomjestka za šećer i jedna žličica ekstrakta vanilije.

Otopite kokosovo ulje na laganoj vatri. Maknite tavu sa štednjaka i u ulje izmiješajte prah od rogača, zamjenu za šećer i vaniliju. Žlicom odvojite smjesu i oblikujte kuglice te ih stavite na pergament papir. Stavite u hladnjak dok ne očvrsnu.