Lead Gastrosnobovi i gastropornografi dvije su vrlo bliske skupine ljudi čiji je broj sve više u porastu. Ako je za vas hrana više od samo hrane i ako ste ovisni o fotografiranju hrane ili strastveni gledatelj kulinarskih kanala možda i vi pripadate jednoj od ovih skupina.
Jeste li primijetili sve više umjetničkih slika poslužene hrane koje vaši frendovi 'sheraju' na svojim Facebook, Instagram i Twitter profilima? Uživate li pretjerano u tim slikama, bilo da ste i vi među onima koji ih 'postate' ili vam jednostavno cure sline nad takvim fotkama, pripadate u skupinu koju zapadni mediji nazivaju gastropornografi. Druga skupina vrlo slična ovoj koja je također u rastućoj putanji su gastrosnobovi.
Kako piše novi broj Lider trenda, magazina za kulturu življenja, ovi drugi su skupna koja ima višestruk utjecaj na gastronomsku scenu. To su ljudi kojima sol nije samo sol, na spomen makarona u svijest ne dozivaju tjesteninu, egzotična hrana za njih (više) nije egzotična, kupuju organsko, a umjesto hrvatskih izraza preferiraju francuske kulinarske jezične vratolomije.
Oni su ponosna vrsta koja na hranu i doživljaj hrane gleda kao na sredstvo potvrde svog životnog statusa. Što više jedu, to više vrijede, a što više znaju, to su moćniji. Iako uživanje u hrani prati čovjeka od njegovih ranih dana, povijest gastrosnobova nije tako davna i seže do vremena nakon Drugog svjetskog rata kada su se američki vojnici odlučili pozabavit francuskom gastroscenom, a turisti pohrlili istražiti europsko kulinarsko nasljeđe.
No mrzili li vi ili ne gastorsnobove, oni su ti koji vam olakšavaju odabir pravih namirnica i restorana. Nametanjem svojih gastronomskih stajališta postaju vrijedan izvor informacija za one koji se bave gastrobiznisom te posredno sudjeluju u kreiranju trendova u cijeloj industriji. Neke od tih nadolazećih trendova donosi novi broj Lider trenda u priči o gastrosnobovim i njihovom nastanku, zajedno s korisnim uputama i preporukama kako biti gastrosnob s kojim se svatko želi družiti.
Više o sadržaju novog broja lider trenda koji možete nabaviti uz poslovni tjednik Lider možete pročitati ovdje.
Jeste li primijetili sve više umjetničkih slika poslužene hrane koje vaši frendovi 'sheraju' na svojim Facebook, Instagram i Twitter profilima? Uživate li pretjerano u tim slikama, bilo da ste i vi među onima koji ih 'postate' ili vam jednostavno cure sline nad takvim fotkama, pripadate u skupinu koju zapadni mediji nazivaju gastropornografi. Druga skupina vrlo slična ovoj koja je također u rastućoj putanji su gastrosnobovi.
Kako piše novi broj Lider trenda, magazina za kulturu življenja, ovi drugi su skupna koja ima višestruk utjecaj na gastronomsku scenu. To su ljudi kojima sol nije samo sol, na spomen makarona u svijest ne dozivaju tjesteninu, egzotična hrana za njih (više) nije egzotična, kupuju organsko, a umjesto hrvatskih izraza preferiraju francuske kulinarske jezične vratolomije.
Oni su ponosna vrsta koja na hranu i doživljaj hrane gleda kao na sredstvo potvrde svog životnog statusa. Što više jedu, to više vrijede, a što više znaju, to su moćniji. Iako uživanje u hrani prati čovjeka od njegovih ranih dana, povijest gastrosnobova nije tako davna i seže do vremena nakon Drugog svjetskog rata kada su se američki vojnici odlučili pozabavit francuskom gastroscenom, a turisti pohrlili istražiti europsko kulinarsko nasljeđe.
No mrzili li vi ili ne gastorsnobove, oni su ti koji vam olakšavaju odabir pravih namirnica i restorana. Nametanjem svojih gastronomskih stajališta postaju vrijedan izvor informacija za one koji se bave gastrobiznisom te posredno sudjeluju u kreiranju trendova u cijeloj industriji. Neke od tih nadolazećih trendova donosi novi broj Lider trenda u priči o gastrosnobovim i njihovom nastanku, zajedno s korisnim uputama i preporukama kako biti gastrosnob s kojim se svatko želi družiti.
Više o sadržaju novog broja lider trenda koji možete nabaviti uz poslovni tjednik Lider možete pročitati ovdje.
In this article:gastrobiznis, gastropornografi, gastrosnobovi, hrana, lider trend, novi broj, prilog
Click to comment
You must be logged in to post a comment Login