Dove nastavlja educirati o važnosti svakodnevne hidratacije kože, no ovaj put naglasak je na hidrataciji iznutra. Udružen s brandom Jana, Dove želi pokazati koliko je pijenje vode važno za postizanja unutarnje ravnoteže organizma i predivne kože izvana. Prirodna izvorska voda Jana, izvor hidratacije tijela iznutra, idealna je u kombinaciji s Dove gelom za tuširanje koji sadrži 1/4 hidratantne kreme, i njeguje izvana.
Naše tijelo se sastoji od 60% vode, a ovom kampanjom se želi podsjetiti žene na potrebu unosa vode u organizam i na važnost koju ona ima u hidrataciji kože. Odgovarajući unos tekućine naravno mora biti popraćen i hidratantnom njegom kože. Naše je tijelo glavni pokazatelj zdravlja kože kao što su i naše oči odraz unutarnje harmonije nas samih. Voda je život, a naše njegovano i hidratizirano tijelo odraz je vitalnosti i zdravlja organizma.
Dupla hidratacija
„Kampanja naglašava važnost unutarnje ljepote te psihičke i fizičke ravnoteže. Unutarnja ravnoteža organizma i zdravlje kože mogu se postići malim koracima. Posvetite vrijeme sebi i njegujte svoje tijelo jer to je ono što žena zaslužuje svaki dan“, izjavila je Jasmina Matiša, brand menadžerica za Dove u Hrvatskoj.
Kako bi simbolizirao važnost hidratacije u njezi kože, Dove se vraća bijeloj boji, mijenjajući pakovanje svih gelova za tuširanje u bijelo, osim pro∙age proizvoda. Usporedo s promjenom izgleda gelova za tuširanje, Dove također lansira i novi proizvod u liniji Go fresh: gel za tuširanje s mirisom limuna i šipka.
Toliko potrebno osvježenje iznutra i izvana odmah će se vidjeti na vašem licu te će životna energija naprosto prštati iz vas.
Naše tijelo se sastoji od 60% vode, a ovom kampanjom se želi podsjetiti žene na potrebu unosa vode u organizam i na važnost koju ona ima u hidrataciji kože. Odgovarajući unos tekućine naravno mora biti popraćen i hidratantnom njegom kože. Naše je tijelo glavni pokazatelj zdravlja kože kao što su i naše oči odraz unutarnje harmonije nas samih. Voda je život, a naše njegovano i hidratizirano tijelo odraz je vitalnosti i zdravlja organizma.
Dupla hidratacija
„Kampanja naglašava važnost unutarnje ljepote te psihičke i fizičke ravnoteže. Unutarnja ravnoteža organizma i zdravlje kože mogu se postići malim koracima. Posvetite vrijeme sebi i njegujte svoje tijelo jer to je ono što žena zaslužuje svaki dan“, izjavila je Jasmina Matiša, brand menadžerica za Dove u Hrvatskoj.
Kako bi simbolizirao važnost hidratacije u njezi kože, Dove se vraća bijeloj boji, mijenjajući pakovanje svih gelova za tuširanje u bijelo, osim pro∙age proizvoda. Usporedo s promjenom izgleda gelova za tuširanje, Dove također lansira i novi proizvod u liniji Go fresh: gel za tuširanje s mirisom limuna i šipka.
Toliko potrebno osvježenje iznutra i izvana odmah će se vidjeti na vašem licu te će životna energija naprosto prštati iz vas.
You must be logged in to post a comment Login