Hrvatski digitalni mediji imaju zaista puno toga za ponuditi. Organizatori Dana komunikacija predstavljaju 12 digitalnih stručnjaka koji će ove godine odlučivati o dobitnicima nagrade MIXX koja prepoznaje najbolje digitalne kampanje i digitalne alate/platforme na području tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Nagrade se dodjeljuju u 12 kategorija, a žiri će ocjenjivati radove na temelju kreativnosti, strategije, izvedbe i korištenja medija te postignute rezultate.
Članovi ovogodišnjeg žirija su: Đuro Korać, predsjednik žirija (Nivas), Vladimir Karmelić (Drap), Anđela Buljan Šiber (iZone), Tamara Momčilović (Infinum), Jasna Manzoni (Brlog), Ratko Gregor Jagodić (KIOSK studio), Vanja Bertalan (web.burza), Ida Pandur (Grey Entourage), Vjekoslav Srednoselec (MediaCom), Martina Jelić (McCann Universal), Marko Črne (PHD), Katarina Bule (Zagrebačka pivovara).
Osim nagrade MIXX za koju se prijave zaprimaju do 15. ožujka 2015., na Danima komunikacija dodjeljuju se još dvije strukovne nagrade – Effie i IdejaX. Prijave radova za natjecanje Effie koje nagrađuje učinkovitost i strateško promišljanje komunikacija otvorene su do 8. ožujka, a za IdejuX koja nagrađuje najkreativnije kampanje i radove u tržišnim komunikacijama u Hrvatskoj do 25. ožujka. Pobjednici natjecanja bit će proglašeni na Danima komunikacija u travnju 2015.
Foto: Đuro Korać, predsjednik žirija natjecanja Mixx; Pixsell
You must be logged in to post a comment Login