Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Gastronomija

Jesenska hrana za mršavljenje

Dolaskom hladnijeg godišnjeg doba i nižih temperatura, naše tijelo ima potrebu za drugačijom hranom. >

Dolaskom hladnijeg godišnjeg doba i nižih temperatura, naše tijelo ima potrebu za drugačijom hranom. Iako su proljeće i ljeto sezona koja nudi razne vrste finog i zdravog voća i povrća, jesen također nudi ukusne namirnice. Mnogi jesenski plodovi i namirnice koje se u našem podneblju jedu u ovo godišnje doba pomažu u mršavljenju, a mi vam predlažemo njih 10.

1. Jabuke

Kraljica voća, jabuka je poznata kao najzdravije voće koje možemo jesti. Niskokalorična je namirnica, bogata vitaminima i mineralima, vlaknima koje nas drže sitima, a pomaže u snižavanju kolesterola i održavanju normalne razine šećera u krvi. Sadrže nisku koncentraciju natrija, a to sprječava zadržavanje viška vode u tijelu, što često dovodi do nakupljanja kilograma.

2. Bundeva

Osim što se koristi se za ukrašavanje kuća i okućnica, ovaj karakterističan ukras za Noć vještica, ukusna je prehrambena namirnica. Bundeva je izvor antioksidansa beta karotena, bogata je vlaknima, vitaminima i mineralima, a sadrži malo kalorija.

Možete je jesti svježu ili koristiti u pripremi raznih jela, a u mršavljenju pomažu i njezine sjemenke. Bogate su proteinima, vlaknima, željezom, magnezijem, folnom kiselinom i mnogim drugim nutrijentima, a ubrzavaju metabolizam i pomažu u sagorijevanju masti.

3. Poriluk

Za razliku od luka i češnjaka, koji su dobri za mršavljenje, poriluk je namirnica koja se lakše probavlja. Poriluk jelima dodaje novi okus, a bez dodatnih kalorija. Zbog udjela željeza i mangana, pomaže u reguliranju metabolizma i razine šećera u krvi.

4. Prokulice

Kuglica kelja pupčara, odnosno jedna prokulica sadrži samo 10 kalorija, pola grama vlakna i pola grama proteina te pomaže u zadržavanju osjećaja sitosti.

5. Kesteni

Mnogima omiljeni jesenski plodovi, kesteni, bogati su vlaknima, a pomažu u mršavljenju, snižavaju kolesterol, kontroliraju krvni pritisak i štite od nastanka raka.

6. Mandarine

Mandarine su bogate antioksidansima i zdrave su za imunitet, sadrže malo kalorija, održavaju osjećaj sitosti i potiskuju apetit, posebno kod žudnje za slatkom hranom.

7. Šipak

Visoka količina vlakana i nutrijenata uvrštava šipak među namirnice koje pomažu u mršavljenju. Ovaj plod je bogat vitaminima C, K, kalijem i folnom kiselinom.

8. Koraba

Koraba sadrži malo kalorija i ugljikohidrata, a sadrži proteine i aminokiseline koji pomažu u smanjenju tjelesne masti.

9. Cimet

Prehrana obogaćena začinima pridonosi mršavljenju, a začin karakterističan za hladnija godišnja doba je cimet. Bogat je vlaknima, kalcijem, željezom i manganom. Pomaže u potiskivanju gladi, snižava razinu šećera u krvi i ubrzava metabolizam. I drugi začini, poput đumbira i klinčića pomažu u mršavljenju.

10. Korijander

Korijander je bilje koje je prirodan dijuretik, poboljšava probavu i smanjuje zadržavanje vode u organizmu, a pomaže i u eliminaciji toksina iz organizma što je izuzetno važno za proces mršavljenja.

Više

Gastronomija

Zamislite okuse bundeve, jabuke, brusnice, javora, kruške, smokvi, začinskog bilja... Ma savršena kombinacija uz ovu divnu jesen.

Gastronomija

Bilo da ste napravili slatko od kestena ili ih jednostavno kandirali, možda ubacili u gulaš ili napravili juhu od kestena, na bilo koji način,...

Zanimljivosti

Ove jeseni birajte i statement komade koji će vam poslužiti kao baza za sklapanje cijelog outfita.

Suncokreti na oblacima

Obožavam jesen i sve ono što nam nosi.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.