Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe
https://www.stylecraze.com/articles/shavasana-corpse-pose/#gref

Duh i tijelo

Joga za opuštanje

Predblagdansku nervozu možete lako obuzdati.

Priroda je predvidjela godišnja doba kako bi se tijelo u toku hladnih, zimskih mjeseci odmorilo i opustilo od stresa i aktivnosti. No za modernog čovjeka, sve udaljenijeg od prirode i njenih ritmova, ovaj period kao da je dodatni izvor stresa i umora: tijelo se konstantno izlaže velikim promjenama temperature (iz toplog, ponekad i pregrijanog zatvorenog prostora na hladan i vlažan zrak); manjak sunčeve svjetlosti nadoknađujemo umjetnom rasvjetom koja umara oči i čini nas tromima; obaveze ne jenjavaju. Dodatni stres na kraju godine izazivaju nam zatvaranje godišnjeg obračuna, dovršavanje projekata na vrijeme, predblagdanske gužve te strka oko nabave poklona i namirnica za božićni stol, koje počinju i mjesecima unaprijed. Jogu možete koristiti kao dekompresiju od svakodnevnog stresa na kraju radnog dana – sve što vam treba je odvojiti par minuta i pronaći miran kutak u vašem stanu: ugasite mobitel, telefon i tv, odjenite nešto meko i ugodno, prigušite svjetla ili upalite mirisnu svijeću i lezite na joga prostirku ili na tepih.   Danas na Zapadu postoje deseci različitih stilova yoge, a svima je zajednički jedan položaj – položaj mrtvaca (na sanskrtu Shavasana). Namjestite kuhinjski sat ili štopericu na deset minuta i lezite u Shavasanu (položaj trupla, jedan od najjednostavnijih no istovremeno i najtežih joga položaja, jer je potrebno nepomično ležati nekoliko minuta). Zatvorite oči i opustite tijelo, od nožnih prstiju do vrha glave. Zatim počnite promatrati vaš dah, svjesno ga produbljujući i usporavajući. Kada disanje postane opušteno, usmjerite pažnju na zvukove oko vas: prvo na one bliže, a zatim na sve udaljenije. Ova tehnika zove se Antar Mouna (unutrašnja tišina) i vrlo je opuštajuća.

https://www.stylecraze.com/articles/shavasana-corpse-pose/

Nakon što se oglasio vaš alarm ili ste odlučili izaći iz položaja, učinite to postepeno – postanite opet svjesni svog disanja, polako produbite dah, te počnite micati prstima na rukama i nogama. Pomaknite polagano glavu. Kada ste opet svjesni svoga tijela, prebacite ruke preko glave i dobro se protegnite, kao da ste se tek probudili. Zatim stavite koljena na prsni koš i obgrlite ih rukama, te se prebacite na bok – ostanite nekoliko trenutaka tu. Ako nađete desetak minuta dnevno za Shavasanu, čitav živčani sustav bit će uravnoteženiji, um smireniji, a vi odmorniji. Izvor www.stylecraze.com/articles/shavasana-corpse-pose/

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Duh i tijelo

Otkad je svijeta i vijeka postoje influenceri ili, ako to prevedemo, kreatori javnog mišljenja

Zanimljivosti

Iva Šutić, autorica digitalnog sadržaja i Instagram mama na svom profilu @iwaiva dijeli trenutke iz svakodnevnog života svoje obitelji. Samo nekoliko dana prije nego...

Savjeti stručnjaka

Razmišljali ste o laserskoj korekciji vida, imate tisuću pitanja a ne znate kome se obratiti? Osjećate da vam je vid odjednom mutan, sumnjate na...

Duh i tijelo

Kad nakon godine dana ne uspijevaš zatrudnjeti, a imaš preko 35, nema previše opcija osim da kreneš doktorima.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.