Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Budi fit

Kako pronaći idealnu aktivnost koja će vas cijele godine zadržati u kondiciji

Ako malo pomnije pogledate, svi početkom godine uglavnom kreću u teretanu, upisuju satove jogu, voze bicikl, trče na traci ili pak dižu bučice male težine ispred laptopa uz neki online program vježbanja.

Blagdani su tek završili, a većina nas već mašta o zamamnim pješčanim plažama i valovima tirkiznog mora koji se sudaraju s obalom dok ležimo na ručniku i upijamo tople sunčeve zrake. Rijetko tko se u siječnju može pohvaliti kako ga posljedice obilnih i čestih obroka tijekom blagdana nisu sustigle i da već sutra može zablistati u kupaćem kostimu. I to je sasvim u redu. Naše tijelo ponekad treba odmor i uživanje u obrocima od kojih se tijekom godine uglavnom suzdržavamo.

Ako ste upali u zamku retrogradnog brojanja kalorija zasigurno je i vaša novogodišnja odluka bila da ćete u 2020-oj redovitije vježbati i zdravije se hraniti. No, tu postoji jedna zamka – odabir aktivnosti koji brzo dosadi i ne uklapa se u životni stil osobe.

Ako malo pomnije pogledate, svi početkom godine uglavnom kreću u teretanu, upisuju satove jogu, voze bicikl, trče na traci ili pak dižu bučice male težine ispred laptopa uz neki online program vježbanja. Sve ove aktivnosti su dobre i pomažu otopiti masne naslage, ali budite iskreni, koliko vas je probalo sve ili većinu navedenog i već do travnja odustalo?

Usudit ćemo se reći zasigurno oko 97 posto, ali što je s onih 3 posto koji nisu odustali? Što kada bismo vam rekli da se tih 3 posto ne razlikuju puno od onih koji su odustali, da su i oni počeli s istom motivacijom, istom novogodišnjom odlukom?

Svi oni koji nisu odustali jednostavno su pronašli aktivnost ili sport koji im je zabavan, u kojem uživaju i koji ih svaki put iznova izazove na psihičkoj ili fizičkoj razini. Nemojte, stoga, početi s nekom aktivnošću u kojoj ne uživate samo zato jer ju je odabrala vaša prijateljica. Ona možda uživa u trčanju svakog jutra, a vi ste večernji tip kojem je trčanje oduvijek bilo mrsko i radije igrate košarku.

Znanstveno je dokazano da grupni sport utječe na motivaciju sudionika te su manje šanse da ćete odustati ukoliko počnete s vježbanjem u grupi. Jedan od popularnijih grupnih sportova koji potiče rad mišića donjeg dijela leđa, nogu i ruku te svojim karakterom izaziva natjecatelje da probude ne samo svoje tijelo već i um je – bowling.

Da je bowling puno više od ležerne zabave potvrdit će svi koji su se ikada okušali u kuglanju i dobili upalu mišića. Kuglanje nije isključivo sport namijenjen muškarcima, već i ženama koje su u posljednjih nekoliko godina otkrile kako vas bowling može cijelu godinu držati u kondiciji, a da uopće nemate osjećaj da ste naporno vježbali. Pri tome ćete se dobro zabaviti s društvom, probuditi svoj natjecateljski duh i nakon posla ipak odraditi koristan set vježbi bez napora i znoja.

Bowling Bar omiljeno je mjesto svih rekreativki koje su odlučile vježbati bez tenisica, sportske odjeće i hrpe sprava i pri tome se dobro zabaviti.

Više

Putovanja

Otići gdje poželim i raditi što želim imperativi su postpandemijskih putovanja.

Duh i tijelo

Svi znamo što trebamo raditi da bi smršavili, ali kako – to raditi (redovno i dovoljno dugo) nas muči.

Budi fit

Motivacija je ključna, a mi donosimo savjete kako se motivirati na vježbanje kod kuće.

Budi fit

Kada se govori o mršavljenju, mnogi nisu sigurni što je učinkovitije u gubljenju kilograma – vježbanje ili dijeta?

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.