Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe
Izabela Marić
Izabela Marić

Budi fit

Kako se vratiti na joga prostirku nakon ljeta

Sigurna sam da poznajete onaj osjećaj nakon dobrog sata joge. Svaka stanica vašeg tijela zahvaljuje vam što joj dajete upravo ono što joj treba. U tom trenutku obećajte si: “Vježbat ću jogu zauvijek. Uvijek se želim osjećati ovako.” I neko vrijeme – tri mjeseca, šest mjeseci, možda čak godinu dana – predani ste redovitoj praksi i osjećate se prekrasno. Onda vam nešto stane na put – kratka bolest, važan sastanak ili ljetno putovanje i izađete iz ritma joge te se borite da se ponovno motivirate.

Što ste dulje udaljeni od joge, vraćanje u praksu može biti teže. Ali iznenadit ćete se koliko brzo vaše tijelo i um pamte radost koju možete pronaći u svojoj praksi. Navesti ću vam nekoliko savjeta koji vam mogu pomoći da se vratite ponovno u praksu.

Ne vjerujte svemu što mislite

Naši su umovi vrlo vješti u smišljanju izgovora. Samo zato što vam vaš um govori sve razloge zbog kojih ne možete nastaviti redovito vježbati jogu, ne znači da su točni. Vratite se jogi i meditaciji što je prije moguće, to je najbolji način za stvaranje novih, pozitivnih obrazaca mišljenja koji podržavaju vašu praksu i vaš život.

Vodite dnevnik

Vodite dnevnik i zapišite sve pozitivne učinke koje ste doživjeli od joge. To će djelovati kao inspiracija za ponovno pokretanje prakse. Možete čak i ispisati ohrabrujuće afirmacije na svom ogledalu, na zidu pored vašeg stola, bilo gdje ćete ih često vidjeti.

Provjera

Provjerite je li vaša odjeća za jogu čista i spremna za vježbanje te imate li prostirku za jogu.

Prijatelji

Obećajte prijatelju da ćete doći na joga sat. Zamolite prijatelja da vam se pridruži na satu jednom tjedno i dogovorite se da ćete jedno drugom biti podrška. Popijte zajedno šalicu čaja nakon sata kako biste ga učinili još zabavnijim i društvenijim.

Odredite vrijeme za sebe

Znamo da je briga o sebi i odvajanje vremena za osobni razvoj bitna. Jogu smatrajte svetim vremenom koje izdvajate za svoje dobro. Stavite to u svoj kalendar i poštujte to vrijeme kao što biste ispoštovali bilo koju drugu važnu obvezu.

Ciljevi

Postavite si niz malih ciljeva kako biste se vratili u rutinu. Možda prvi dan odlučite da ćete se probuditi i vježbati pet minuta vježbe disanja. Sljedeći dan se obvežite na dva kruga pozdrava suncu. Kratka dnevna obveza pomoći će vam da lakše ponovno stvorite svoju naviku nego velika obveza.

Članarina

Javite svom učitelju joge da ćete krenuti s vježbanjem i uplatite mjesečnu članarinu. To će vas potaknuti da se pojavite u studiju.

Da, život može stati na put našoj praksi. Ali uvijek se možete vratiti, i to lakše nego što mislite. Ovog trenutka, i svakog trenutka, imate izbor. Vaša praksa joge je nešto što zaslužujete i nešto što možete učiniti za dobrobit svih bića. Predanost vašoj praksi pomoći će vam da unaprijedite vrijednosti koje su našem društvu prijeko potrebne, kao što su samokontrola, poniznost, ljubaznost, empatija i moralna hrabrost. Joga nije samo dar koji dajete sebi, ona vam pomaže da svoje darove iznesete svijetu.

Vidimo se na prostirkama!

Namaste,

Vaša Izabela

wwwverbasanaa.com

Više

Duh i tijelo

Joga je sjajan način za opuštanje kada smo pod stresom, odlična je za istezanje i jačanje tijela i fokusiranje uma.

Beauty report

Fantastične novosti iz svijeta kozmetike – na hrvatsko tržište stiže brend koji izlazi iz laboratorija poznate nam Skintegre!

Duh i tijelo

Nije prirodno i nije normalno da roditelj izgubi dijete. To je Kategorija bez naziva… Najgora stvar što čovjek može doživjeti.

Zdravstveni karton

Šećerna bolest predstavlja mnoge izazove i zahtijeva prilagodbu i transformiranje zdravstvenih sustava kako bi odgovorili na rastuće prijetnje osobnoj, društvenoj i ekonomskoj dobrobiti.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.