Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Gastronomija

Kava, ljubav i Italija

"Zaljubiti se u Italiji" naziv je 19. Lavazzinog kalendara koji potpisuje Mark Seliger.

Od siječnja 2011. godine, aerodromi i zidovi svjetskih metropola biti će ukrašeni fotografijama koje će oduševljavati sve ljubitelje espresso kave na tako romantičan i sofisticiran način na koji smo obradili ljubav i kavu, dva najpoznatija branda Italije.

Fotografije za novu međunarodnu marketinšku kampanju izabrane su iz Lavazzinog kalendara za 2011. godinu, koju je osmislio proslavljeni američki fotograf Mark Seliger. Fotograf je jednu fotografiju posvetio posebno za Lavazza A Modo Mio kolekciju, kapsule i espresso kavu koju je Lavazza lansirala 2007. godine. Marketinšku kampanju osmislila je kreativna agencija Armando Testa pod vodstvom kreativnog direktora Michelea Mariniania.



"Falling in love in Italy", službeni je naziv 19. Lavazza kalendara i izjava koju tvrtka Lavazza ponosno promovira već godinama, a zahvaljujući sukcesiji uspješnih međunarodnih fotografa koji su dali svoje osobne i jedinstvene interpretacije. Tema je zapravo izjava koju Lavazza ponosno promiče već godinama, a posebno zahvaljujući seriji vodećih svjetskih fotografa, koji su kroz fotografije na Lavazzinim kalendarima i kampanjama, približili tu temu ljudima iz cijeloga svijeta.



Tri priče iz ovogodišnjeg kalendara (Napulj, Toskana i Venecija) odabrane su da prenesu raspoloženje i senzualnost koju dvoje zaljubljenih imaju, koje je i sam Seliger odlično ukomponirao u prekrasne talijanske krajolike u kojima je Lavazza espresso ujedno i sastojak i protagonist romantične atmosfere i talijanskog načina života. Ovaj posljednji element neraskidivo je povezan sa kvalitetom i imidžem kojeg sam brand Lavazza ima u svijetu, a koji je Seliger implementirao u svaku svoju fotografiju.



Kampanja će biti medijski popraćena u 15 zemalja. Kao i u Lavazzinim prijašnjim kampanjama, i ovogodišnja kampanja pruža svojoj publici fotografije izrazite umjetničke vrijednosti. One su neka vrsta umjetnosti koja dopire do svih nas, a predstavlja glamur i zavodljiv svijet Lavazza kave. Fotografije će biti korištene i u promociji Lavazze kao The Real Italian Espresso Experience, koja će naglašavati ne samo tradiciju Lavazze nego i želju za konstantnim poboljšanjem i inovacijama, i stavljanjem u fokus sam ritual ispijanja espressa po kojem je Lavazza poznata.



Zaljubljivanje u Italiji

Slijedeći talijanske vrijednosti koje je Annie Leibovitz prikazala u svom izdanju za 2009. godinu, i temu poznatih talijanskih pjesama Milesa Aldridgea za 2010., Mark Seliger, poznati svjetski fotograf dobio je zadatak da ovjekovječi bit Italije. Dosadašnja Seligerova djela prikazana su u galerijama i muzejima diljem svijeta, a najviše je poznat po fotografijama u kojima transformira “stvarni život” u umjetnost.




Tema “ljubavi” – točnije zaljubljivanje u Italiji, jedna je od onih izvornih, neobičnih tema koje predstavljaju izazov za svakog fotografa, ali u koji može i mora unijeti svoju osobnost i stil.
Lavazza je ponovno izabrao talijanski stil, jer u Italiji, kao što se govori i u kalendaru postoji nešto u zraku što pobuđuje strast ili to možemo pripisati ljepoti krajolika i arhitekture koji prirodno izazivaju taj najpleminitiji osjećaj u nama – ljubav.



U fotografijama snimljenim za kalendar 2011., Mark Seliger uhvatio je romantičan i senzualan osjećaj ljubavnika, susrećući se sa simbličnom i estetskom ljepotom zaljubljenosti u zemlji u kojoj je sve umjetnost – posebice gledano očima ljubavnika ili talentiranog fotografa. Seliger prikazuje ljubav na neposredan, razigran način, eksperimentirajući pritom sa klasičnim talijanskim krajolicima, i ugodnom atmosferom koja se može osjetiti u svakom kadru kroz neposredan fotografski stil, univerzalno razumljiv.



Kroz svoj objektiv, Seliger otkriva tajne slike Italije kao bezvremenske zemlje ljubavi, gdje ljepota, umjetnost, prirodne ljepote i povijesni utjecaj odražavju našu svijest o toj zemlji, pritom vodeći nas gotovo neizbježno prema osjećajima ljubavi. Šest različit priča ispričanih na šaljiv i nadrealan način, označenih u vremenu kao šest intimnih trenutaka koji uključuju nju, njega i kavu.



Toskanski krajolik, visoka voda Venecije, Romeo i Julija na balkonu, Stijene Caprija, čarobni vrtovi Firence, ljubavna priča u Napulju, savršene su kulise, koje daju ritam i harmoniju Seligerovim slikovnim pričama u kojima se umjetnička sugestija spaja sa kvalitetom na tako tipičan način za jednog američkog fotografa: on je talent za korištenje fotografija u kojima uhvati i dočara svaki osjećaj i raspoloženje, u ovom slučaju senzualnost u svakoj pojedinoj priči.

“Biti fotograf ujedno znači imati moć, kojom pokušavamo stvarati uvjerljive situacije, na način da ljude uvjerimo u ono što radimo i da u našim fotografijama vide, ali i osjete tu povezanost među ljudima koju pokušavamo dočarati”, objašnjava Mark Seliger. “Bit je u kreiranju neke priče koju kad pričamo/stvaramo moramo uvjeriti ljude koji je gledaju da je ona istinita. Ono što me natjeralo da se zaljubim u Italiju je kombinacija ljudi i određena kvaliteta života koja Italiju čini zaista posebnom”.ž



Među modelima prikazanim u kalendaru za 2011.godinu jedan se par posebno istaknuo: američka glumica Olivia Wilde i njezin muž, filmski redatelj Tao Ruspoli modeli su sa fotografije iz Capri-a. “Kako se možete uopće ne zaljubiti u Italiju? Nikad nisam srela nikoga tko se nije zaljubio u Italiju nakon što ju je posjetio – komentirala je glumica – da li zbog arhitekture, ljudi ili samo hrane, nemoguće je ne voljeti ovu zemlju, istaknula je na snimanju Olivia Wilde.



Olivia se osjećala posebno ugodno fotografirajući se sa šalicom kave, jer prema njezinim vlastitim riječima: “Kultura ispijanja kave je još jedan razlog zbog kojeg volim Italiju. Nakon što sam se udala za talijana, još sam izbirljivija što se kave tiče. Na snimanju serije dr. House jedan od mojih uvjeta bio je mali espresso aparat. U početku cijela mi se ekipa smijala, ali rekla sam sama sebi zahvaljivati će oni meni poslije! Danas, cijela postava serije započinje dan sa mojim espressom”.



Osim slavnog para, modeli na ostalim fotografijama su Bill Gentle, moderni Kupid koji krasi naslovnicu kalendara i posljednju fotografiju sa kojom završava Seligerova ljubavna priča u Italiji, dok ostalih šest priča utjelovljuju Monica Castillo, Enrique Palacios, Noot Seear, Cedric Bihr, Liliana Dominguez, Alessandro Giallocosta, Violet Budd, Jeisa Chiminazzo i Ivan Olita.



Umjetničku i glamuroznu stranu Lavazza kave prikazali su sljedeći umjetnici na 19 kalendara:

1993./'94. Helmut Newton
1995. Ellen Von Unwerth
1996. Ferdinando Scianna
1997.  Albert Watson
1998. Marino Parisotto
1999. Magnum Photos
2000. Eliott Erwitt
2001. Martine Franck & Richard Kalvar
2002. David LaChapelle
2003. Jean-Baptiste Mondino
2004. Thierry Le Gouès
2005. Erwin Olaf
2006. Ellen Von Unwerth
2007. Eugenio Recuenco
2008. Finlay MacKay
2009. Annie Leibovitz
2010. Miles Aldridge
2011. Mark Seliger

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Zanimljivosti

Poznati su iskreno odgovarali na brojna pitanja iz publike, od usklađivanja privatnih i poslovnih obaveza, usponima i padovima pa sve do pitanja intime i...

Seks

Nećete vjerovati, ali samo osam posto nevjernih muškaraca priznalo je da su u tuđi krevet skočili isključivo zbog tjelesnih užitaka.

Zanimljivosti

Novo izdanje Ženske priče održat će se uklubu hrvatskih glazbenika SAX! 

Život u dvoje

Kada se zahlade odnosi u vezi, najgore što možete učiniti je potražiti ljubav na drugom mjestu.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.