Čuti i doživjeti Leonarda Cohena uživo i umrijeti… Može, osjećaj je ionako besmrtan. S ovim bi se vjerojatno složilo svih preko 11 tisuća posjetitelja u zagrebačkoj Areni koji su došli uživati u koncertu sjajnog Kanađanina.
Za ovu prigodu, kako je i najavljeno, Arena Zagreb pretvorena je u intimno kazalište, a kroz taj su se prostor savršeno razlijevali stihovi Cohenovih balada interpretirani prepoznatljivim glasom od kojeg vam prolaze srsi. Kanađaninovi obožavatelji upijali su energiju koja je ispunjala prostor do, imali smo osjećaj, posljednjeg milimetra. Mirnoća, spokoj i lebdeći osjećaj ugode mogli su se fizički osjetiti.
U nezaboravnu večer uplesali smo s legendarnom "Dance Me To The End of Love" koja je odmah dala naslutiti da će ovaj trosatni koncert biti nešto posebno. Karizmatični, vremešni, ali i savršeno vitalni umjetnik ponudio je presjek svojih 11 studijskih albuma, uz pratnju sjajno uigranog benda. Bile su to izvedbe kao s cd-a koji slušamo doma uz nezaobilaznu čašu crnog vina, na koju Cohen poziva svakim stihom.
Umjetnik je svaku pjesmu popratio sugestivnom mimikom, preko nekoliko puta čučnuvši i uistavši se, a najemotivnija izvedba bila je legendarna Halleluyah.koju je izveo klečeći. S prepoznatljivim stylingom, odijelom i šeširom u kojima, kako je napisao jedan kolega, izgleda poput najomiljenijeg božjeg mafijaša, izvodeći hit "I'm Your Man" oduševio je publiku.
Pjesmu "Boogie Street" savršeno je otpjevala Cohenova koncertna pratiteljica Sharon Robinson.
"Bili ste sjajni večeras, bilo je jako ugodno. Hvala Vam!", rekao je na kraju Cohen publici koja ga je ispratila frenetičnim pljeskom oduševljenja.
Da je zaista bilo tako govori i činjenica da je tri puta izlazio na bis kada je izveo "So Long Marianne", posvećenu jednoj od njegovih muza, Norvežanki Marianne, "First We Take Manhattan" atmosferu je dovela do usijanja , a predivna zagrebačka srpanjska noć okončana je stihovima "Good night my darling, I hope you're satisfied"…
Zar bismo mogli i smjeli tražiti više?
Za ovu prigodu, kako je i najavljeno, Arena Zagreb pretvorena je u intimno kazalište, a kroz taj su se prostor savršeno razlijevali stihovi Cohenovih balada interpretirani prepoznatljivim glasom od kojeg vam prolaze srsi. Kanađaninovi obožavatelji upijali su energiju koja je ispunjala prostor do, imali smo osjećaj, posljednjeg milimetra. Mirnoća, spokoj i lebdeći osjećaj ugode mogli su se fizički osjetiti.
U nezaboravnu večer uplesali smo s legendarnom "Dance Me To The End of Love" koja je odmah dala naslutiti da će ovaj trosatni koncert biti nešto posebno. Karizmatični, vremešni, ali i savršeno vitalni umjetnik ponudio je presjek svojih 11 studijskih albuma, uz pratnju sjajno uigranog benda. Bile su to izvedbe kao s cd-a koji slušamo doma uz nezaobilaznu čašu crnog vina, na koju Cohen poziva svakim stihom.
Umjetnik je svaku pjesmu popratio sugestivnom mimikom, preko nekoliko puta čučnuvši i uistavši se, a najemotivnija izvedba bila je legendarna Halleluyah.koju je izveo klečeći. S prepoznatljivim stylingom, odijelom i šeširom u kojima, kako je napisao jedan kolega, izgleda poput najomiljenijeg božjeg mafijaša, izvodeći hit "I'm Your Man" oduševio je publiku.
Pjesmu "Boogie Street" savršeno je otpjevala Cohenova koncertna pratiteljica Sharon Robinson.
"Bili ste sjajni večeras, bilo je jako ugodno. Hvala Vam!", rekao je na kraju Cohen publici koja ga je ispratila frenetičnim pljeskom oduševljenja.
Da je zaista bilo tako govori i činjenica da je tri puta izlazio na bis kada je izveo "So Long Marianne", posvećenu jednoj od njegovih muza, Norvežanki Marianne, "First We Take Manhattan" atmosferu je dovela do usijanja , a predivna zagrebačka srpanjska noć okončana je stihovima "Good night my darling, I hope you're satisfied"…
Zar bismo mogli i smjeli tražiti više?
You must be logged in to post a comment Login