Čuli ste za telefonski broj na koji možete nazvati i naručiti se kod svog liječnika, preskačući tako višemjesečne liste čekanja? Za vas smo istražili što Ministarstvo zdravstva i socijalne skrbi doista čini za pacijente koji se nalaze na listama čekanja od nekoliko mjeseci i kako možete biti primljeni "preko reda" u privatne poliklinike koje imaju ugovor s HZZO-om.
Posljednjih dana veliku pomutnju napravili su kružni mailovi u kojima, pozivajući se na vlastito iskustvo, jedan Zagrepčanin objašnjava kako se mogu "zaobići" višemjesečne liste čekanja za preglede u bolnicama – i to pozivom na broj u Ministarstvo zdravstva i socijalne skrbi. Kako ova priča nije izmišljena, niti u potpunosti netočna u ministarstvu smo provjerili o čemu se radi te mogu li si građani doista pomoći i na koji način.
Naime, saznali smo kako ipak treba poštovati uobičajeni postupak. Pacijent prije svega mora biti naručen u nekoj od bolnica, a nikakva naručivanja preko telefona nisu moguća. S valjanom uputnicom pacijent se stavlja (kako to u hrvatskom zdravstvu često biva slučaj) na višemjesečnu listu čekanja.
Magnetska rezonanca i kardiologija
'Djelatnici Ministarstva zdravstva i socijalne skrbi liste pregledaju i ukoliko uoče pacijente na višemjesečnim listama, zovu ih i predlažu ranije termine u nekim do privatnih poliklinika koje imaju ugovor s HZZO-om. Znači pacijente preusmjeravamo, što mnogi spremno prihvate, dok drugi ipak odluče ostati kod svog doktora', objasnili su nam iz ministarstva, dodajući kako posljednjih dana 'ne mogu živjeti niti raditi' od poziva koje primaju, te i ovim putem mole građane da ne zovu jer to jednostavno nije procedura kojom se pacijente selektira.
Usluga je trenutno ograničena na magnetsku rezonancu i kardiologiju.
Profitiraj.hr
Posljednjih dana veliku pomutnju napravili su kružni mailovi u kojima, pozivajući se na vlastito iskustvo, jedan Zagrepčanin objašnjava kako se mogu "zaobići" višemjesečne liste čekanja za preglede u bolnicama – i to pozivom na broj u Ministarstvo zdravstva i socijalne skrbi. Kako ova priča nije izmišljena, niti u potpunosti netočna u ministarstvu smo provjerili o čemu se radi te mogu li si građani doista pomoći i na koji način.
Naime, saznali smo kako ipak treba poštovati uobičajeni postupak. Pacijent prije svega mora biti naručen u nekoj od bolnica, a nikakva naručivanja preko telefona nisu moguća. S valjanom uputnicom pacijent se stavlja (kako to u hrvatskom zdravstvu često biva slučaj) na višemjesečnu listu čekanja.
Magnetska rezonanca i kardiologija
'Djelatnici Ministarstva zdravstva i socijalne skrbi liste pregledaju i ukoliko uoče pacijente na višemjesečnim listama, zovu ih i predlažu ranije termine u nekim do privatnih poliklinika koje imaju ugovor s HZZO-om. Znači pacijente preusmjeravamo, što mnogi spremno prihvate, dok drugi ipak odluče ostati kod svog doktora', objasnili su nam iz ministarstva, dodajući kako posljednjih dana 'ne mogu živjeti niti raditi' od poziva koje primaju, te i ovim putem mole građane da ne zovu jer to jednostavno nije procedura kojom se pacijente selektira.
Usluga je trenutno ograničena na magnetsku rezonancu i kardiologiju.
Profitiraj.hr
In this article:bolnice, kardiologija, liste čekanja, magnetska rezonanca, ministarstvo zdravstva i socijalne skrbi
Click to comment
You must be logged in to post a comment Login