Marketinški stručnjaci popularnog Mini Coopera još jednom su pokazali kako u njihovoj kuhinji nastaju najinovativnije gerila i viralne kampanje. Mini je poznat kao brand koji se na svim važnijim sajmovima diljem svijeta predstavlja modernim i kreativno osmišljenim "funky“ prezentacijama, a kampanje koje osmišljavaju njihovi marketingaši svakih nekoliko mjeseci oduševljavaju svojom kreativnošću i jedinstvenošću.
Ovaj put riječ je o efektnoj gerila kampanji koju je odradio Mini Amsterdam, postavivši, tijekom božićnih blagdana, na nekoliko probranih amsterdamskih lokacija velike kutije na kojima je nacrtan MINI Cooper. Najbitnija informacija vezana uz povoljne financijske uvjete kupnje (99€ mjesečna obročna rata) vidljivo iskazana je na velikoj bijeloj najljepnici koja se nalazi na kutiji.
Kampanja je privukla pažnju mnogih prolaznika, te ju, iako podsjeća na nešto stariju Heineken kampanju, u marketinškim krugovima već proglašavaju jednom od najoriginalnijih gerila kampanja prošle godine.
Ovaj put riječ je o efektnoj gerila kampanji koju je odradio Mini Amsterdam, postavivši, tijekom božićnih blagdana, na nekoliko probranih amsterdamskih lokacija velike kutije na kojima je nacrtan MINI Cooper. Najbitnija informacija vezana uz povoljne financijske uvjete kupnje (99€ mjesečna obročna rata) vidljivo iskazana je na velikoj bijeloj najljepnici koja se nalazi na kutiji.
Kampanja je privukla pažnju mnogih prolaznika, te ju, iako podsjeća na nešto stariju Heineken kampanju, u marketinškim krugovima već proglašavaju jednom od najoriginalnijih gerila kampanja prošle godine.
You must be logged in to post a comment Login