Klasična odjeća ove se sezone neočekivano pojavljuje u kombinacijama sa čipkom, šifonom, satenom i blještavim luksuznim detaljima, te pod utjecajem najnovijih modnih diktata i sama postaje intrigantnom modnom temom.
Od definiranja pojma stila, modnog ukusa ili chica, koji na koncu objedinjuju jedan te isti pojam, teže je jedino uprizorenje stila u svakodnevnom modnom izričaju. Je li dovoljno pronaći pravu mjeru u odabiru odjeće oslobodivši se svega suvišnog i priklanjajući se pri tom pročišćenoj viziji moderne, elegantne žene, kojoj je dovoljan ukras njeno lijepo lice i savršeno tijelo. Ili je, možda, stil naprosto urođen?
Klasično odijevanje usko je vezano s pojmovima stila i rafiniranosti odijevanja. Pretjerana ekstravagancija i zagovaranje luksuznosti, odijevanje u prestižne svjetske dizajnerske modne etikete ili slijepo slijeđenje ultimativnih odjevnih trendova zasigurno ne predstavljaju sinonime elegancije i stila.
S druge strane, u ovosezonskim modnim prijedlozima primjetan je i posebno izražen modni eklektizam – spajanje i prožimanje najrazličitijih stilova, a naročito tendencija koja za cilj ima ispreplitanje povijesnih razdoblja i njihova reinterpretacija na suvremen način. Usprkos spomenutim modnim kretanjima, ili upravo poradi njih, odjevna klasika uprizorila se na suprotnoj strani.
Jer, klasična odjeća ne dominira – ona samo nadopunjuje i naglašava dobar izgled suvremene, modno osviještene i njegovane žene.
Osuvremenjena interpretacija modne klasike ove sezone akcent stavlja na sakoe i muška odjela (općenito je primjetan muški "touch" odjeće namijenjene ženama), potom na nostalgičnu eleganciju pročišćenog vintage stila, te na veliki povrat vječne crne klasike – ovoga puta u crnom od glave do pete ili u vječnom dualizmu crnog i bijelog. Žena ove modne jeseni i zime sofisticirana je i samouvjerena, pročišćene elegancije podvučene dobrom dozom ležernosti ili bezvremenske elegancije sa prizivom modne prošlosti.
"Odjeni se loše i svi će zapaziti haljinu. Odjeni se dobro i svi će zapaziti ženu."
Gabrielle Coco Chanel
Od definiranja pojma stila, modnog ukusa ili chica, koji na koncu objedinjuju jedan te isti pojam, teže je jedino uprizorenje stila u svakodnevnom modnom izričaju. Je li dovoljno pronaći pravu mjeru u odabiru odjeće oslobodivši se svega suvišnog i priklanjajući se pri tom pročišćenoj viziji moderne, elegantne žene, kojoj je dovoljan ukras njeno lijepo lice i savršeno tijelo. Ili je, možda, stil naprosto urođen?
Klasično odijevanje usko je vezano s pojmovima stila i rafiniranosti odijevanja. Pretjerana ekstravagancija i zagovaranje luksuznosti, odijevanje u prestižne svjetske dizajnerske modne etikete ili slijepo slijeđenje ultimativnih odjevnih trendova zasigurno ne predstavljaju sinonime elegancije i stila.
S druge strane, u ovosezonskim modnim prijedlozima primjetan je i posebno izražen modni eklektizam – spajanje i prožimanje najrazličitijih stilova, a naročito tendencija koja za cilj ima ispreplitanje povijesnih razdoblja i njihova reinterpretacija na suvremen način. Usprkos spomenutim modnim kretanjima, ili upravo poradi njih, odjevna klasika uprizorila se na suprotnoj strani.
Jer, klasična odjeća ne dominira – ona samo nadopunjuje i naglašava dobar izgled suvremene, modno osviještene i njegovane žene.
Osuvremenjena interpretacija modne klasike ove sezone akcent stavlja na sakoe i muška odjela (općenito je primjetan muški "touch" odjeće namijenjene ženama), potom na nostalgičnu eleganciju pročišćenog vintage stila, te na veliki povrat vječne crne klasike – ovoga puta u crnom od glave do pete ili u vječnom dualizmu crnog i bijelog. Žena ove modne jeseni i zime sofisticirana je i samouvjerena, pročišćene elegancije podvučene dobrom dozom ležernosti ili bezvremenske elegancije sa prizivom modne prošlosti.
"Odjeni se loše i svi će zapaziti haljinu. Odjeni se dobro i svi će zapaziti ženu."
Gabrielle Coco Chanel
In this article:crna, elegancija, klasika, moda, odijevanje, odjeća, sako, stil, vintage
Click to comment
You must be logged in to post a comment Login