Ledo sladoled vezan je uz najranija slatka sjećanja mnogih, a tako je sve od davne 1958. godine kada se pojavila prva Snjeguljica, prvi Ledo sladoled na štapiću. Kombinacija vanilije i hrskavog kakao preljeva jednostavna je, a toliko omiljena slastica mnogih.
Kornet od vanilije preteča je svim danas poznatim Ledo sladoledima u slatkom i hrskavom vaflu – kornet Čokolada, Stracciatella – šumsko voće, Lješnjak i Maximo čokolada/lješnjak. Kada se mislilo da je čokolada samo čokolada, Macho sladoled dao je svoju sasvim novu definiciju koja prema obožavateljima zaslužuje mjesto u rječniku. Trostruka kombinacija čokoladnog preljeva, sladoleda i nugata za prave čokoladoljupce bila je ljubav na prvi pogled, a plasiranjem Macho vanilije nastao je gotovo nerješiv problem – kako se odlučiti za samo jedan Macho?!
Uz klasične i prepoznatljive okuse, Ledo je ove godine razvio svjetsku inovaciju – Tortu na štapiću uz koju će slavlje sada biti moguće bilo gdje i bilo kad. Čokoladni sladoled obogaćen pripravkom tamne čokolade na čokoladnom biskvitu, a sve opet umotano u preljev od mliječne čokolade dekoriran bijelom čokoladom. Mmm jesmo li dovoljno puta rekli čokolada? Pa tko bi se uopće mučio s pripremom torte kad s Ledo tortom na štapiću možete slaviti apsolutno sve male stvari koje dan čine veselim.
Ledo sladoledi nas prate u svim važnim trenucima naših života – kod prvog poljupca, prvog obiteljskog ljetovanja, prvog posla i svih proslava. Uveseljavali su nas u dane djetinjstva kao i kad smo ih dijelili s obitelji i prijateljima, ali znalo se dogoditi i da ljubomorno čuvamo svoj Macho sladoled samo za sebe. U danima kad su nam za veselje bile dovoljne sitnice, Ledo sladoled je bio vjerna pratnja i dio svakog albuma najljepših uspomena. Da je tako i nakon toliko godina govori i nova Ledo reklamna kampanja pod nazivom 'Ledo tradicija' koja priča svima poznatu priču o odrastanju kroz čak tri generacije, a osmislili su je kreativci Euro RSCG-a Zagreb, članice Unex Grupe pod vodstvom kreativne direktorice Ive Babaje dok režiju potpisuje Kras Gančev.
Kako bi nam male stvari i dalje bile dovoljne za sreću Ledo godinama razvija svoju sasvim posebnu priču o sladoledima. Zahvaljujući najboljim sastojcima Ledo njeguje trajnu garanciju kvalitete, a upravo to je jedan od razloga zahvaljujući kojima je sad već kultna Snjeguljica stekla prve obožavatelje 1958. godine, Kornet od vanilije 1967.-te, a Macho čokolada 1996. godine. Najbolji sastojci i kvaliteta uvijek su na prvom mjestu i zato roditelji iz generacije u generaciju ljubav prema Ledo sladoledu rado dijele sa svojim najmlađima.
Kornet od vanilije preteča je svim danas poznatim Ledo sladoledima u slatkom i hrskavom vaflu – kornet Čokolada, Stracciatella – šumsko voće, Lješnjak i Maximo čokolada/lješnjak. Kada se mislilo da je čokolada samo čokolada, Macho sladoled dao je svoju sasvim novu definiciju koja prema obožavateljima zaslužuje mjesto u rječniku. Trostruka kombinacija čokoladnog preljeva, sladoleda i nugata za prave čokoladoljupce bila je ljubav na prvi pogled, a plasiranjem Macho vanilije nastao je gotovo nerješiv problem – kako se odlučiti za samo jedan Macho?!
Uz klasične i prepoznatljive okuse, Ledo je ove godine razvio svjetsku inovaciju – Tortu na štapiću uz koju će slavlje sada biti moguće bilo gdje i bilo kad. Čokoladni sladoled obogaćen pripravkom tamne čokolade na čokoladnom biskvitu, a sve opet umotano u preljev od mliječne čokolade dekoriran bijelom čokoladom. Mmm jesmo li dovoljno puta rekli čokolada? Pa tko bi se uopće mučio s pripremom torte kad s Ledo tortom na štapiću možete slaviti apsolutno sve male stvari koje dan čine veselim.
Ledo sladoledi nas prate u svim važnim trenucima naših života – kod prvog poljupca, prvog obiteljskog ljetovanja, prvog posla i svih proslava. Uveseljavali su nas u dane djetinjstva kao i kad smo ih dijelili s obitelji i prijateljima, ali znalo se dogoditi i da ljubomorno čuvamo svoj Macho sladoled samo za sebe. U danima kad su nam za veselje bile dovoljne sitnice, Ledo sladoled je bio vjerna pratnja i dio svakog albuma najljepših uspomena. Da je tako i nakon toliko godina govori i nova Ledo reklamna kampanja pod nazivom 'Ledo tradicija' koja priča svima poznatu priču o odrastanju kroz čak tri generacije, a osmislili su je kreativci Euro RSCG-a Zagreb, članice Unex Grupe pod vodstvom kreativne direktorice Ive Babaje dok režiju potpisuje Kras Gančev.
Kako bi nam male stvari i dalje bile dovoljne za sreću Ledo godinama razvija svoju sasvim posebnu priču o sladoledima. Zahvaljujući najboljim sastojcima Ledo njeguje trajnu garanciju kvalitete, a upravo to je jedan od razloga zahvaljujući kojima je sad već kultna Snjeguljica stekla prve obožavatelje 1958. godine, Kornet od vanilije 1967.-te, a Macho čokolada 1996. godine. Najbolji sastojci i kvaliteta uvijek su na prvom mjestu i zato roditelji iz generacije u generaciju ljubav prema Ledo sladoledu rado dijele sa svojim najmlađima.
In this article:Euro RSCG Zagreb, iva babaja, ledo, macho, njofra, sladoled, snjeguljica, tradicija, Unex Grupa
Click to comment
You must be logged in to post a comment Login