Okretanje na štetnom suncu sada odlazi u zaborav jer je na hrvatskom tržištu nedavno osvanuo novi proizvod za samotamnjenje – St. Tropez Self Tan kojeg već godinama koristi i svjetska modna ikona Kate Moss, ujedno i zaštitno lice St. Tropez globalne reklamne kampanje. Najpoznatiji i najprodavaniji svjetski brand proizvoda za samotamnjenje St. Tropez svoju je svjetsku popularnost stekao jedinstvenom formulom i kombinaciju DHA i aloe vere koje štite kožu od isušivanja, s čime se susreću gotovo svi ostali proizvođači sredstava za samotamnjenje.
St. Tropez preparati razlikuju se i po tome što licu i tijelu daju potpuno prirodan izgled, kako nakon prvog, tako i nakon svakog sljedećeg nanošenja. Jedinstvena kombinacija potpuno sigurnih aktivnih komponenti zajedno djeluju tako da koži daju predivnu, prirodnu boju, koja isto tako prirodno i ravnomjerno blijedi, bez neželjenih narančastih mrlja. Kako naglašavaju iz Donatti cosmetics – generalnog zastupnika za Hrvatsku, efekt preplanule puti traje i do 10 dana.
St. Tropez Tan proizvodi za samotamnjenje namijenjeni su svim bojama puti, od prirodno tamnijih do skroz svijetlih i osjetljivih. Ne izazivaju alergijske reakcije, dermatološki su ispitani i nisu testirani na životinjama! Uz to, za razliku od ostalih sličnih preparata, St. Tropez u svojoj formuli sadrži malinu pa je tako i izuzetno ugodnog mirisa.
St.Tropez nudi nevjerojatnu raznolikost, brojne poklonice diljem svijeta prati kroz sva godišnja doba i u svim prilikama, a red carpet na kojem blistaju svjetske modne, glumačke, pjevačke ikone nezamisliv je bez preplanule ili tek blago osunčane puti postignute ovim vrhunskim preparatima. St. Tropez dio je i modne industrije, a snimanje modnih editorijala vodećih svjetskih magazina započinje tek nakon St. Tropez tretmana.
Proizvode je moguće kupiti u kozmetičkom salonu Donatti cosmetics u Zagrebu na adresi Grobnička 24 (Trešnjevka), gdje se možete predati u ruke iskusnog osoblja. Kako naglašavaju u salonu, moguća su dva načina toniranja tijela – putem ugodne masaže kojoj prethodi piling tijela te prskanjem. Rezultati su vidljivi na licu mjesta, a potpuni efekt je vidljiv već nakon 12 sati. Akcijska cijena toniranja tijela, što uključuje i cjelokupni piling, povodom dolaska na hrvatsko tržište iznosi 250 kuna.
Proizvodi St. Tropez idealni su za osobe koje zbog svoje osjetljive kože trebaju izbjegavati sunce, ali i za ostale koji bez ustručavanja žele uživati u ljetnim radostima.
Preparati su i u slobodnoj prodaji, zasad samo u Kozmetičkom salonu Donatti cosmetics, a uskoro bi se trebali pojaviti i u najpoznatijim drogerijama i parfumerijama.
[box style=”0″]
OSVOJITE POKLON BON
Kozmetički salon Donatti cosmetics vam poklanja dva poklon bona u vrijednosti od 250 kuna.
Ukoliko želite osvojiti ovu nagradu, pošaljite nam mail s točnim odgovorom na [email protected] s naslovom ST. TROPEZ te navedite sljedeće podatke: ime i prezime, korisničko ime na She.hr-u, broj mobitela i svoju punu adresu.
Koji su načini toniranja tijela?
Vaše prijave primamo do 05. kolovoza 2014., nakon čega ćemo objaviti imena dobitnika.
Dobitnice su Marijana Stupar i Iva Bikanec. Čestitamo!
[/box]

You must be logged in to post a comment Login