Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Gastronomija

Najzdravija hrana na svijetu

Top 10 namirnica koje vas čuvaju u svakodnevnom životu.

Hrana je jedna od osnovnih životnih potreba. Bez nje ne možemo funkcionirati, ona nam daje energiju za svakodnevno djelovanje. Ipak, pojedine namirnice su u intenzivnijoj službi našeg zdravlja zbog svojih korisnih sastojaka. 1. Limun Samo jedna žuta voćka poznata po svom kiselkastom okusu sadrži 100% od udjela vitamina koliko vam je potrebno u jednom danu. Bogat je flavonoidima koji sprečavaju upalne procese u tijelu te snižava kolesterol i jača kosti. 2. Brokula Brokula sadrži ogromne količine vitamina K i vitamina C koji sprečavaju stvaranje kancerogenih stanica. 3. Tamna čokolada Čokolada ne predstavlja samo kalorije i debljanje već i zdravlje. Samo jedan red tamne čokolade na dan snižava krvni tlak. Kakao prah je bogat flavonoidima i antioksidansima koji djeluju na slobodne radikale čija „zadaća“ je oštećenje stanica u tijelu. Također i snižavaju kolesterol. 4. Krumpir Jedan krumpir sadrži 66 mikrograma folne kiseline koja je u službi obnove stanica. Bogat je i vitaminom A – zaslužnim za jak imunosustav. 5. Losos Ova riba sjevernih mora bogata je Omega 3 masnim kiselinama koje štite od bolesti srca, raka te sprečavaju depresiju. 6. Avokado Voćka bogata zasićenim masnim kiselinama, dokazano smanjuje kolesterol za 22%. Sadrži i vlakna te folnu kiselinu koja sprečava bolesti srca. 7. Orah Od svih orašastih proizvoda – upravo orah sadrži najviše Omega 3 masnih kiselina koje snižavaju razinu kolesterola, omogućavaju zdraviji rad srca te poboljšavaju raspoloženje. 8. Luk Iako intenzivnog mirisa češnjak se veliki borac protiv loših bakterija, posebice Escherichie Coli. Sadrži alicin koji se pokazao korisnim u sprečavanju upalnih procesa. 9. Špinat Antioksidansi su jedni od sastojaka ove ukusne zelene namirnice. Osim što je koristan u sprečavanju pojave kancerogenih stanica, poboljšava vid i općenito zdravlje oka. 10. Grahorice Ako se četiri puta na tjedan hranite namirnicama poput grana, graška i leće – smanjujete mogućnost srčanih oboljenja za 22%.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Savjeti stručnjaka

Znanstvenici su otkrili da je previše ili premalo sna povezano sa smanjenim kognitivnim performansama.

Gastronomija

Zmajevo voće preporučuje se zbog svoje bogate nutritivne vrijednosti.

Duh i tijelo

Nakon napornog radnog tjedna jedva dočekamo slobodan vikend i onda se pitamo kako ga iskoristiti te što raditi kako bismo skupili energiju za nove...

Zdravstveni karton

Sve više žena pridaje pažnju sastavu proizvoda koje koriste, pa tako i higijenskih uložaka.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.