Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Duh i tijelo

Namirnice koje nagrizaju zdravlje

5 najopasnijih namirnica čije se konzumiranje povezuje s razvojem raznih bolesti.

Iako postoje ljudi koji tvrde da je, što se hrane tiče, "sve u umjerenosti" i da ne bi smjeli uskraćivati sebi povremeno konzumiranje nezdravih namirnica, istina je da, ukoliko želite biti zdravi, postoji hrana koju trebate izbjegavati pošto-poto. No kako znati koja je hrana nezdrava? I kako se suzdržati kad je većina tih namirnica tako prokleto ukusna?

Hrana koja se našla na ovom popisu dokazano utječe na razvoj bolesti srca, moždani udar, dijabetes, Alzheimerovu bolest i neke tumore. Vaše je tijelo nevjerojatan stroj koji će bolje i dulje raditi budete li pazili što koristite kao "pogonsko gorivo".



Donosimo vam popis od 5 najopasnijih namirnica koje trebate izbaciti iz svoje prehrane već danas.

1. Hidrogenizirana ulja

Većini je poznato da treba izbjegavati trans masne kiseline jer one podižu razinu "lošeg" kolesterola, odnosno LDL-a, snižavaju HDL ("dobar" kolesterol) i tako povećavaju rizik od razvoja bolesti srca. Međutim, često se hrana koja sadrži manje od 0,5 grama trans masnoća označava kao da ih uopće ne sadrži.



Zbog toga možemo konzumirati trans masnoće na dnevnoj bazi, a da toga nismo niti svjesni. Jedini način na koji ćete biti potpuno sigurni da je hrana u potpunosti bez trans masnoća je provjeravanje sadrže li namirnice hidrogenizirana ili djelomično hidrogenizirana ulja. Samo u slučaju da namirnice ne sadrže takva ulje, postotak trans masnoća u njima jednak je nuli.

2. Rafinirane žitarice

Izbjegavate hranu od rafiniranih žitarica. To uključuje većinu kruha koji se danas nudi na tržištu, krekere, tjesteninu i pahuljice. Također, na minimum svedite kolače, pite, krafne, kekse i ostale slastice, kao i grickalice poput čipsa i kokica



3. Rafinirani bijeli šećer

Smanjenje potrošnje šećera zdravstveni je prioritet zbog nekoliko važnih razloga kao što su neravnoteža šećera u krvi i stvaranje otpornosti na inzulin kroz duži period konzumacije većih količina šećera što dovodi do dijabetesa.

Dakle, jedite manje rafiniranih šećera tako što ćete izbjegavati bombone, kolače, pahuljice, prerađene mliječne proizvode, kečap i određena pića. Umjesto toga, odlučite se za verzije tih proizvoda s prirodnim zaslađivačima kao što su med, melasa i javorov šećer, ili još bolje – jedite hranu bez dodatka šećera.



4. Crveno meso i mesne prerađevine

Eliminirajte crveno meso bogato zasićenim mastima i mesne prerađevine – kobasice, salame, hrenovke, slaninu, rebarca… Osim toga, pripazite i na način na koji pripremate hranu. Izbjegavajte prženu hranu sve i ako se radi o namirnicama koje se inače smatraju zdravima – prženu piletinu, ribu i bijelo meso.

5. Sol

Ne kažemo da morate jesti neslanu hranu, ali unos soli svakako treba smanjiti što je više moguće s obzirom na to da je preporučena dnevna količina soli je između 3 i 8 grama dnevno. Kako biste smanjili potrošnju soli, izbacite grickalice poput čipsa, slanih orašastih plodova i kokica koje ionako štete i vašem zdravlju i vašem izgledu, te smanjite konzumaciju konzervirane i gotove hrane.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Zdravstveni karton

Istraživanja pokazuju da će tri od četiri žene imati gljivičnu infekciju u nekom periodu njihovog života, a pola njih dobit će je dva ili...

Moj dom

Ako slučajno imate podrum s niskim temperaturama, jabuke tamo mogu stajati do 10 mjeseci.

Darivanje

BeeVenom touch proizvodi su prirodni, sigurni i ne sadrže zabranjene supstancije.

Seks

Kad ljudi dožive loš orgazam, opisuju ga kao čisto fizičku reakciju bez užitka.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.