Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

SheRULES

Naoružana samopouzdanjem i optimizmom

Ana Šteler uspješna je mlada managerica u tvrtci Real-media.

Popričali smo kakvo je bilo njezino penjanje stepenicama uspjeha i koliko je važno naoružati se samopouzdanjem i optimizmon, u što duboko vjeruje, baš kao i u snagu osmjeha i vedrine.

Kao zagrebačka gimnazijalka Ana nije ni slutila u kojim će vodama zaplivati. Bila je veliki zaljubljenik u sport pa je upisala Kineziološki fakultet. Međutim, ubrzo se zaposlila i zaboravila na index. Karijeru je započela kao prodavačica i dizajnerica izloga u Benettonu. Tu je upoznala Andreu Šumanovac, vlasnicu marketinške agencije Unex koja ju je "ubacila" u marketinške vode u kojima "pliva" još i danas.

Nakon deset godina u Unex-u, u rujnu prošle godine Anin kolega osnovao je vlastitu marketinšku agenciju Real-media i pozvao je. Postala je direktorica odjela za odnose s klijentima.

Novi dan za nove izazove

Za Anu, marketing je najzanimljiviji posao na svijetu koji joj svakodnevno donosi nove izazove, klijente, projekte i kampanje. Najviše joj se sviđa suradnja timova agencije prilikom kreiranja kampanje za klijenta.

– Kada osmišljavamo kampanju, u potpunosti se s njom saživimo i postaje nam svakodnevnica sve do prezentacije klijentu. Često mu pokažemo više kreativnih i komunikacijskih koncepata te pristupa novom proizvodu. Dok se ideje rađaju obično dajem prednost jednom prijedlogu pa ako „ne prođe“, malo sam razočarana i tužna, – rekla je za She.hr Ana Šteler.

Opuštanje na kavi s prijateljima

Nije rijetkost da zaokupljenost karijerom dovede do zapostavljanja obitelji i privatnog života, ali Ana tvrdi da njoj odlično ide i jedno i drugo. Smatra kako je u životu potrebno postaviti prioritete i slijediti ih, a na svim poljima žena može biti uspješna uz uvjet da pažljivo rasporedi vrijeme.

– Uvijek pronađem tenutak za sebe i svoje male životne radosti. Ispijanje kava s prijateljima nakon posla moj je mali ritual opuštanja, – ističe Ana.

Uostalom, kako drukčije zadržati osmjeh i vedrinu na licu?

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Dobar posao

U ovom tekstu istražit ćemo kako na najbolji način iskoristiti internet za promociju svog brenda, koristeći različite strategije i alate.

Drama Queen

Zašto smo tako opsjednuti vlastitim izgledom?

Dobar posao

Još 1973. godine zrakoplovna kompanija Singapore Airlines je probila granice tradicijskog brendinga pokrenuvši kampanju temeljenu isključivo na emocionalnom doživljaju koje pruža putovanje u njihovim...

Dobar posao

Nakon vizualnih poticaja i glazbe, neki stručnjaci predviđaju da je miris marketinško oruđe 21. stoljeća.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.