Lider u eyewear biznisu, talijanski lifestyle brand Police, sa zadovoljstvom najavljuje brazilskog nogometaša Neymara Jr-a kao novog globalnog brand ambasadora za 2014. Neymar Jr nastavlja koracima prijašnjih Police ambasadora među kojima su Bruce Willis, George Clooney, David Beckham i Antonio Banderas.
Kao najpopularnije sportsko ime Lige prvaka i FIFA Svjetskog prvenstva 2014., suradnja Neymara Jr-a s Policeom obilježava udruženje dviju najvećih ikona sezone. Kampanju je snimio svjetski poznati fotograf Rankin, a prikazuje Neymara Jr-a kako prezentira novu Police eyewear kolekciju.
Ennio De Rigo, predsjednik eyewear kompanije De Rigo Vision Spa u čijem vlasništvu je i Police, o savezu kaže: ‘Vrlo smo ponosni na novu i uzbudljivu suradnju s Neymarom Jr-om kao mladom, strastvenom i talentiranom zvijezdom u svom području: svojim maverick stilom utjelovljuje Policeov DNA kao nitko drugi.’
Neymar Jr. naglašava: ‘Za mene je zadovoljstvo i čast biti novi globalni ambasador za Police. Iznimno mi se sviđa njihov stil i naočale su modeli koje osobno koristim. Snimanje je bilo vrlo ugodno i nadam se da ćemo imati uspjeha s obiteljskim biznisom.’
Nastao 1983., talijanski brand se pojavio u važnom periodu kada su se sunčane naočale transformirale iz jednostavnog modnog dodatka u modni izričaj. Tijekom 1990-ih, Police je postao pravi fenomen sa svojim plavim zrcalnim lećama: planetaran i pionirski uspjeh koji je sve do danas ostao zaštitni znak branda. Tijekom godina, Police je razvio bogati lifestyle koncept, koji sada uključuje parfeme, satove, nakit, kožne dodatke i odjeću.
[box style=”0″]
O Policeu:
Police je brand u vlasništvu De Rigo kompanije, svjetski lider u dizajniranju, proizodnji i distribuciji high-end naočala vrhunske kvalitete. Osnovan 1983., Police se isprofilirao kao brand koji se identificira s profinjenim dizajnom i snažnom slikom, inspiriranom američkim stilom života „na cesti“. Tijekom svoje povijesti i kolekcija, Police je uvijek uspijevao uvesti nove detalje i dizajnerske elemente poput plavih zrcalnih leća koje su odmah postale globalni trend u Devedesetima ili njihovog zaštitnog znaka koji se razvio od početnog orla do trenutačnog gotičkog „P“. Gradeći svoj identitet i tržišno pozicioniranje koje su se učvrstili tijekom godina, Police je s vremenom stvorio bogat lifestyle koncept koji sada obuhvaća parfeme, satove, nakit te mala kožna dobra i odjeću. Police kolekcije se distribuiraju u više od 80 zemalja, uglavnom u Europi, Aziji i Americi.
www.policelifestyle.com
www.facebook.com/PoliceLifestyle
https://twitter.com/POLICELIFESTYLE
www.youtube.com/policebeyounique
www.pinterest.com/policelifestyle/
[/box]
You must be logged in to post a comment Login