Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr
oglašavanje
oglašavanje

Dobar posao

Oglašavanje se u potpunosti mijenja

Kvalitetu predavača potvrdili su sudionici ovogodišnjih festivala Eurobest 2014 i Dubai Lynx 2015

Sudionici ovogodišnjih Dana komunikacija, središnjeg nacionalnog festivala oglašavanja, u Rovinju od 16. do 19. travnja imat će priliku slušati vrhunske predavače koji pomiču granice kad je oglašavanje u pitanju i njeguju nove pristupe komunikaciji brendova s potrošačima. Kvalitetu njihovih predavanja potvrdili su sudionici ovogodišnjih festivala Eurobest 2014 i Dubai Lynx 2015 iz Cannes Lions festivalskog portfelja.

Guy Abrahams, jedan od “deset najboljih medijskih mislilaca” prema britanskom magazinu Campaign i globalni direktor strateškog planiranja u agenciji ZenithOptimedia govorit će o specifičnosti odnosa “millennialsa” prema brendovima i kako njihov novi način potrage za srećom ima duboke implikacije za brend marketing. Abrahams smatra kako tradicionalni oblici kreativnog komuniciranja nisu uspješni kad je riječ o novoj generaciji, stoga je novi pristup pri stvaranju smislenih i uspješnih korisničkih iskustava sve potrebniji. Posebna pozornost na predavanju pod nazivom “The Pursuit of Happiness” posvetit će se “vještini” pružanje sreće i tome kako je brendovi mogu usavršiti koristeći najnovije tehnologije.

Vruće slike koje mediji ne mogu dobiti

You only need 48 hours to solve a brief” naziv je provokativnog predavanja koje će održati Abraham Asefaw i Maksimilian Kallhed, suosnivači The Pop Up Agency, agencije koja želi promijeniti način na koji funkcionira oglašavačka industrija. Njihova revolucionarna Pop up metoda uklanja sve suvišne strukture i procese te oglašivačima koji su za to otvoreni omogućava direktnu suradnju s agencijom u sklopu koje odabiru najbolje koncepte i strategije u samo 48 sati. Na predavanju će predstaviti dio Pop Up metode i izložiti koje se tajne kriju iza koncepta 48 sati.

Alison Jackson, pionirka fenomena suvremene celebrity kulture, održat će predavanje “Seeing is deceiving: Art in marketing and guerilla branded content“. Alison istražuje kult poznatih ličnosti, voajerizam, snagu i zavodljivu prirodu fotografije te našu potrebu da joj vjerujemo. U svojim djelima stvara scenarije koje smo svi zamišljali, ali nikada nismo vidjeli – vruće slike koje mediji ne mogu dobiti. Na predavanju će otvoriti pitanja koja nastaju zbog njenih slika, fotografija dvojnika poznatih koje su postale popularne koliko i fotografije stvarnih poznatih ličnosti. Možemo li vjerovati u ono što vidimo na ekranima, ​​slikama i internetu?

Foto: Alison Jackson

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Dobar posao

Na Dane komunikacija, festival tržišnih komunikacija koji će se u rovinjskom hotelu Lone održati od 11. do 14. travnja, stiže komunikator s vjerojatno najimpresivnijim...

Dobar posao

U ovom tekstu istražit ćemo kako na najbolji način iskoristiti internet za promociju svog brenda, koristeći različite strategije i alate.

Drama Queen

Zašto smo tako opsjednuti vlastitim izgledom?

Dobar posao

Još 1973. godine zrakoplovna kompanija Singapore Airlines je probila granice tradicijskog brendinga pokrenuvši kampanju temeljenu isključivo na emocionalnom doživljaju koje pruža putovanje u njihovim...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.