Sudionici ovogodišnjih Dana komunikacija, središnjeg nacionalnog festivala oglašavanja, u Rovinju od 16. do 19. travnja imat će priliku slušati vrhunske predavače koji pomiču granice kad je oglašavanje u pitanju i njeguju nove pristupe komunikaciji brendova s potrošačima. Kvalitetu njihovih predavanja potvrdili su sudionici ovogodišnjih festivala Eurobest 2014 i Dubai Lynx 2015 iz Cannes Lions festivalskog portfelja.
Guy Abrahams, jedan od “deset najboljih medijskih mislilaca” prema britanskom magazinu Campaign i globalni direktor strateškog planiranja u agenciji ZenithOptimedia govorit će o specifičnosti odnosa “millennialsa” prema brendovima i kako njihov novi način potrage za srećom ima duboke implikacije za brend marketing. Abrahams smatra kako tradicionalni oblici kreativnog komuniciranja nisu uspješni kad je riječ o novoj generaciji, stoga je novi pristup pri stvaranju smislenih i uspješnih korisničkih iskustava sve potrebniji. Posebna pozornost na predavanju pod nazivom “The Pursuit of Happiness” posvetit će se “vještini” pružanje sreće i tome kako je brendovi mogu usavršiti koristeći najnovije tehnologije.
Vruće slike koje mediji ne mogu dobiti
“You only need 48 hours to solve a brief” naziv je provokativnog predavanja koje će održati Abraham Asefaw i Maksimilian Kallhed, suosnivači The Pop Up Agency, agencije koja želi promijeniti način na koji funkcionira oglašavačka industrija. Njihova revolucionarna Pop up metoda uklanja sve suvišne strukture i procese te oglašivačima koji su za to otvoreni omogućava direktnu suradnju s agencijom u sklopu koje odabiru najbolje koncepte i strategije u samo 48 sati. Na predavanju će predstaviti dio Pop Up metode i izložiti koje se tajne kriju iza koncepta 48 sati.
Alison Jackson, pionirka fenomena suvremene celebrity kulture, održat će predavanje “Seeing is deceiving: Art in marketing and guerilla branded content“. Alison istražuje kult poznatih ličnosti, voajerizam, snagu i zavodljivu prirodu fotografije te našu potrebu da joj vjerujemo. U svojim djelima stvara scenarije koje smo svi zamišljali, ali nikada nismo vidjeli – vruće slike koje mediji ne mogu dobiti. Na predavanju će otvoriti pitanja koja nastaju zbog njenih slika, fotografija dvojnika poznatih koje su postale popularne koliko i fotografije stvarnih poznatih ličnosti. Možemo li vjerovati u ono što vidimo na ekranima, slikama i internetu?
Foto: Alison Jackson
You must be logged in to post a comment Login