Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Budi fit

Pobijedite sramežljivost

Stidljivost je često prepreka u poslovnom i privatnom životu.

Većina ljudi susrela se s vlastitim osjećajem sramežljivosti tijekom svog života. Sramežljivost je povezana s osjećajem koji obuzima osobu u kontaktu s drugim ljudima, a ne događa se samo introvertiranim ljudima. Najčešće je to osjećaj nelagode sa samim sobom, posebno u društvu drugih ljudi. Ponekad je povezana s tjeskobom i strahom.

Mnogi ljudi su sramežljivi u adolescentskoj dobi i procesom sazrijevanja prevladaju sramežljivost. S godinama ljudi imaju više životnog iskustva pa stoga i samopouzdanje raste.

Sramežljivost je osobina i nije isto što i nedostatak samopouzdanja. Samo zato jer ne govore svima o svojim osjećajima, to ne znači da sramežljivi ljudi imaju nisko samopouzdanje. Ljudi koji su previše svjesni sebe i vlastitog ponašanja, posebno u društvenim situacijama, skloni su previše analizirati se i kočiti, također pripadaju u ovu kategoriju. Sramežljivost potiče i negativna slika o sebi i neprestano razmišljanje da se pogrešno ponašamo u doticaju s drugim ljudima.



Ljudi su društvena bića i socijalna interakcija nužna je u društvu. Sramežljivost je često prepreka u poslovnom i privatnom životu, ali ona se može pobijediti. Donosimo osam savjeta kako prevladati sramežljivost.

1. Poboljšajte sliku o sebi

Važno je prihvatiti i voljeti sebe kao osobu koja ima mnogo vrlina i pozitivnih osobina. Izgradite samopouzdanje i stvorite bolju sliku o sebi.

2. Budite pristupačni

Budite nasmiješeni i gledajte ljude u oči, posebno kada razgovarate s nekim. Sramežljivim ljudima je izuzetno teško zadržati kontakt očima u razgovoru s drugom osobom. Držanje tijela i jasan govor pokazuju da imate samopouzdanja.



3. Sprijateljite se s novim ljudima

Započinjanje razgovora s nepoznatim ljudima važan je korak u savladavanju sramežljivosti. Obratite se nepoznatoj osobi na ulici, pitajte za smjer ili koliko je sati. U komunikaciji s drugima, koncentrirajte se na ono što oni govore, a ne na sebe i vlastiti osjećaj neugode.

4. Nemojte se uspoređivati s drugima

Nemojte pokušavati biti kao svi drugi. Ljudi se najčešće uspoređuju s najzabavnijom i najpopularnijom osobom koju znaju ili vide na televiziji, a na taj način postavljaju se u tešku poziciju. Odbacite perfekcionizam i sprijateljite se s ljudima koji izvlače ono najbolje iz vas.



5. Odbacite etikete

Ne smijete se pomiriti s tim da ste sramežljiva osoba i misliti da se to ne može promijeniti. Ako stalno ponavljate neku misao, vaša podsvijest će je prihvatiti kao gotovu činjenicu. Pozitivno razmišljanje i vjera u sebe i svoje sposobnosti pomažu da se osjećamo bolje sa samim sobom i suočimo sa situacijama koje su nam prije zadavale muke.

6. Prihvatite odbijanje

Porazi i odbijanja dio su života i svatko se mora suočiti s njima. Odbijanje i poraz ne smijete shvaćati kao vlastiti neuspjeh nego kao normalan dio života iz kojeg ste izvukli važnu pouku.



7. Suočite se s neugodnom situacijom

Nemojte otići kada vam je neugodno, suočite se s novom situacijom i postanite promatrač. Sjetite se djetinjstva i koliko puta ste se bojali neke situacije, a nakon što ste se hrabro suočili sa svojim strahom, on je nestao.

8. Vizualizacija

Vježbajte ponašanje u određenim situacijama. Zamišljajte da ste sretna i zadovoljna osoba puna samopouzdanja. Razmišljajte kako se osjećate i zašto u različitim situacijama.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Duh i tijelo

Misli koje nas opterećuju i remete koncentraciju mogu se lako kontrolirati – savjetujemo da isprobate bar neku od ovih 9 tehnika mentalnog detoksa.

Seks

O čemu zapravo razmišljate u trenucima kad dolazite do orgazma?

Duh i tijelo

Moguće je poboljšati samopoštovanje ako to učinimo na pravi način.

Duh i tijelo

Kako god odlučili preživjeti gubitak ljubavi, razvod, prekid - bitno je da to učinite. Možete plakati, vrištati, zatvoriti se u sobu, mrziti cijeli svijet...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.