S minimalnim ulaganjima, uz veliku kreativnost i slobodoumnost „krojača“ kampanje, postiže se maksimalna dobit. Dakle, ako vam je budžet ograničen, a želite postići maksimalan učinak na potencijalnog kupca, rješenje treba potražiti u gerilskim metodama. U gerila marketingu vrijedi pravilo što ste kreativniji, originalniji i šokantniji, to će kampanja biti uspješnija.
On-line marketing može biti jedan od alata „gerilaca“, a zasniva se na konceptu prema kojemu oglašivač nije izravno povezan s on-line kampanjom. Ona se širi interakcijom samih korisnika koje se nastoji privući na što originalniji način.
Lažni oglasi dio su „gerilskih“ metoda
Zoran Šapić, djelatnik Oglasnikovog on-line prodajnog tima u svrhu promocije internetske stranice Nekretnine.hr, postavio je lažni oglas „U Zagrebu se iznajmljuje prva swingerska kuća“. Oglas je objavljen na internetskom portalu auti.hr i gotovo svaki posjetitelj je „kliknuo“ na njega. Naravno, automatski je odveden na stranicu o nekretninama. Uz oglas su postavljene i tematske slike koje je Šapić skinuo s interneta čime je dodatno pobudio maštu korisnika.
Rezultat Šapićeve kampanje bilo je čak 20 posto više korisnika na stranici nekretnine.hr, ukupno 22 000. Osim toga, lažni oglas je zainteresirao i neke medije pa su objavili članak o „swingerskoj kući“, u kojem su napisali da se oglas nalazi na nekretnine.hr čime je je dobivena dodatna besplatna reklama.
Napuhani „penis“
Gerila marketing koristi i vanjski prostor kao mjesto za oglašavanje. Primjer je reklamiranje viagre u Bangkoku, gdje je sex tabu tema. Problem je bio kako postići maksimalni učinak reklame, a da se pritom ne uvrijedi tradicionalno stanovništvo.
Riješenje je bilo slijedeće – na glavni trg postavili su debelu tkaninu, koju su „navukli“ na aparat koji je konstantno upuhivao zrak tvoreći tako izgled penisa u erekciji. Na tkanini napunjenoj zrakom je pisalo „Viagra“. Uz napuhanu tkaninu stajala su tri „penisa“ koja su se uz lagano upihivanje zraka mlitavo gibala uz povjetarac.
Kampanja je bila više nego uspješna. Osim što su navedene instalacije privukle pažnju velikog broj ljudi, kampanja je bila vrlo jeftina, a svi su bez uvrede shvatili što se želi reći.
Jedna od metoda gerila marketinga je i organiziranje „radnog ručka“ gdje se kroz razgovor potencijalne klijente informira o proizvodu. Metoda se pokazala vrlo učinkovitom, jer gotovo nitko nije imun na druženje uz finu hranu i čašu dobroga vina.
On-line marketing može biti jedan od alata „gerilaca“, a zasniva se na konceptu prema kojemu oglašivač nije izravno povezan s on-line kampanjom. Ona se širi interakcijom samih korisnika koje se nastoji privući na što originalniji način.
Lažni oglasi dio su „gerilskih“ metoda
Zoran Šapić, djelatnik Oglasnikovog on-line prodajnog tima u svrhu promocije internetske stranice Nekretnine.hr, postavio je lažni oglas „U Zagrebu se iznajmljuje prva swingerska kuća“. Oglas je objavljen na internetskom portalu auti.hr i gotovo svaki posjetitelj je „kliknuo“ na njega. Naravno, automatski je odveden na stranicu o nekretninama. Uz oglas su postavljene i tematske slike koje je Šapić skinuo s interneta čime je dodatno pobudio maštu korisnika.
Rezultat Šapićeve kampanje bilo je čak 20 posto više korisnika na stranici nekretnine.hr, ukupno 22 000. Osim toga, lažni oglas je zainteresirao i neke medije pa su objavili članak o „swingerskoj kući“, u kojem su napisali da se oglas nalazi na nekretnine.hr čime je je dobivena dodatna besplatna reklama.
Napuhani „penis“
Gerila marketing koristi i vanjski prostor kao mjesto za oglašavanje. Primjer je reklamiranje viagre u Bangkoku, gdje je sex tabu tema. Problem je bio kako postići maksimalni učinak reklame, a da se pritom ne uvrijedi tradicionalno stanovništvo.
Riješenje je bilo slijedeće – na glavni trg postavili su debelu tkaninu, koju su „navukli“ na aparat koji je konstantno upuhivao zrak tvoreći tako izgled penisa u erekciji. Na tkanini napunjenoj zrakom je pisalo „Viagra“. Uz napuhanu tkaninu stajala su tri „penisa“ koja su se uz lagano upihivanje zraka mlitavo gibala uz povjetarac.
Kampanja je bila više nego uspješna. Osim što su navedene instalacije privukle pažnju velikog broj ljudi, kampanja je bila vrlo jeftina, a svi su bez uvrede shvatili što se želi reći.
Jedna od metoda gerila marketinga je i organiziranje „radnog ručka“ gdje se kroz razgovor potencijalne klijente informira o proizvodu. Metoda se pokazala vrlo učinkovitom, jer gotovo nitko nije imun na druženje uz finu hranu i čašu dobroga vina.
In this article:guerilla, marketing, on-line kampanja, viagra, zoran šapić
Written By
admin
Click to comment
You must be logged in to post a comment Login