Ove godine novi Startas – redizajniran od strane rovinjskog dizajnera i ilustratora Maura Massarotta i kreativnog studija Sheriff&Cherry, slavi svoj prvi rođendan. Tim povodom Sheriff&Cherry najavljuje niz promo akcija namijenjenih Startas obožavateljima u slijedećih mjesec dana.
Prva u nizu akcija održat ce se 18. lipnja u zagrebačkoj Sheriff&Cherry trgovini (Medvedgradska 3, kod Gliptoteke) u sklopu koje ovaj kreativni studio prvih 50 kupaca modela iz serije „1“ daruje posebnom Startas torbom s motivima Startas modela Vukovar, izrađenoj u limitiranoj seriji.
Nova iznenađenje do 16. srpnja
No, time slavljenička iznenađenja ne prestaju. Naime, novih će biti svakoga tjedna do 16. srpnja. Informacije o budućim iznenađenjima i događanjima bit će najavljene na službenim Startas internet stranicama.
Iako je sportska marka Startas vukovarske tvornice Borovo rođena još 1976. godine, ove se godine obilježava prvi službeni rođendan nakon što je kreativni studio Sheriff&Cherry predvođen dizajnerom i ilustratorom Maurom Massarottom oživio ovu umalo zaboravljenu sportsku marku.
Omiljenim tenisicama s gumenim đonom iz 80- tih godina koje su se znale godišnje u bivšoj državi prodavati u danas nezamislivih pet milijuna primjeraka, Mauro je vratio staru slavu.
Svjetski uspjeh u samo godinu dana
U samo godinu dana od prvog predstavljanja svjetskoj javnosti u lipnju 2007. godine novi Startas doživio je svjetski uspjeh. Danas se ove omiljene tenisice prodaju na prestižnim modnim adresama poput trgovina Selfridges, Liberty, Topman u Londonu. Zatim, Gerard i Gerard Loft u Firenci; Biffi i Jump u Milanu, Gente u Rimu, Impulse 26 u Briselu…
Da su nove Startasice postale pravi svjetski modni hit potvrđuju i pisani članci o novom projektu u prestižnim svjetskim magazinima poput američkih Menstyle.com i mjesečnika Teen Vogue i Glamour. Potom, britanskog Monocle magazina, brazilskog izdanja magazina Vogue, belgijskih dnevnih novina De Morgen, francuskog Wad-a, austrijskog Vice-a i Standarda itd.
Iako su prvobitno bile dizajnirane za igranje stolnog tenisa, Startasice su danas modni „must have“, osobito kod poklonika urbane mode.
Prva u nizu akcija održat ce se 18. lipnja u zagrebačkoj Sheriff&Cherry trgovini (Medvedgradska 3, kod Gliptoteke) u sklopu koje ovaj kreativni studio prvih 50 kupaca modela iz serije „1“ daruje posebnom Startas torbom s motivima Startas modela Vukovar, izrađenoj u limitiranoj seriji.
Nova iznenađenje do 16. srpnja
No, time slavljenička iznenađenja ne prestaju. Naime, novih će biti svakoga tjedna do 16. srpnja. Informacije o budućim iznenađenjima i događanjima bit će najavljene na službenim Startas internet stranicama.
Iako je sportska marka Startas vukovarske tvornice Borovo rođena još 1976. godine, ove se godine obilježava prvi službeni rođendan nakon što je kreativni studio Sheriff&Cherry predvođen dizajnerom i ilustratorom Maurom Massarottom oživio ovu umalo zaboravljenu sportsku marku.
Omiljenim tenisicama s gumenim đonom iz 80- tih godina koje su se znale godišnje u bivšoj državi prodavati u danas nezamislivih pet milijuna primjeraka, Mauro je vratio staru slavu.
Svjetski uspjeh u samo godinu dana
U samo godinu dana od prvog predstavljanja svjetskoj javnosti u lipnju 2007. godine novi Startas doživio je svjetski uspjeh. Danas se ove omiljene tenisice prodaju na prestižnim modnim adresama poput trgovina Selfridges, Liberty, Topman u Londonu. Zatim, Gerard i Gerard Loft u Firenci; Biffi i Jump u Milanu, Gente u Rimu, Impulse 26 u Briselu…
Da su nove Startasice postale pravi svjetski modni hit potvrđuju i pisani članci o novom projektu u prestižnim svjetskim magazinima poput američkih Menstyle.com i mjesečnika Teen Vogue i Glamour. Potom, britanskog Monocle magazina, brazilskog izdanja magazina Vogue, belgijskih dnevnih novina De Morgen, francuskog Wad-a, austrijskog Vice-a i Standarda itd.
Iako su prvobitno bile dizajnirane za igranje stolnog tenisa, Startasice su danas modni „must have“, osobito kod poklonika urbane mode.
You must be logged in to post a comment Login