Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Dobar posao

Puno posla za najbolji marketing

Organizacija konferencija i raznih poslovnih događanja s područja marketinga zanimljiv je i mnogima intrigantan posao. Tvrtka „Best marketing“ upravo se time bavi, a Tamara Tomić je uspješna menadžerica te tvrtke.

Nedavno održana konferencija "Wazzap?" koja se bavi novim alatima i tehnikama koji se koriste u svijetu marketinga, zadnji je projekt na kojemu je radila i na kojemu su sudjelovali brojni predavači iz marketinške industrije iz Hrvatske i Europe. Velika posjećenost konferencije razlog je zadovoljstva i optimizma za organizaciju novih događanja.

Obrazovanje i razmjena informacija prioritet

– Osim što organiziramo konferencije, seminare i manje radionice u području marketinga, naša je misija promicanje obrazovanja u marketinškoj branši te razmjena informacija između marketinških profesionalaca na tržištima srednje i istočne Europe,- objašnjava Tomić.

Tvrtka Best marketing priprema i objavljuje specijalizirani istoimeni magazin koji izlazi dva puta godišnje i donosi najnovije vijesti i informacije o industriji marketinga i oglašavanja u zemljama srednje i istočne Europe.

– Prva konferencija koju smo organizirali 2006. godine okupila je tek stotinjak sudionika da bi ove godine u travnju, na trećoj po redu, ugostili njih više od 250. Naša očekivanja su potpuno ispunjena što se očituje u činjenici da su na jednom mjestu okupljeni domaći i strani predavači. To je mjesto dijaloga i nesebične razmjene informacija koje se potom primjenjuju u kompanijama,- kaže Tamara Tomić.

Čitateljicama našeg portala poručila je kako u poslu nema razlike između muškaraca i žena, jer "sve ovisi o tome kakva ste osoba, a ne kojeg ste spola".

– Za sve vrijedi isto pravilo kojim se i ja vodim u svakodnevnom radu – valja raditi puno i pritom uživati u svome poslu, imati pozitivan stav, biti iskren i pošten prema suradnicima i kolegama, pravovremeno donositi odluke, biti spreman na stalno učenje i znati priznati da ponekad možda i niste u pravu,- ističe Tomić.

Nagrade za tržišne komunikacije

Osim manjih specijaliziranih marketinških radionica o digitalnom, direktnom i gerila marketingu, koje će redovito organizirati tijekom iduće godine, Tomić kao vrlo važan projekt koji pripremaju u proljeće 2009. godine ističe četvrtu Effie konferenciju i prvo hrvatsko Effie natjecanje. Effie je nagrada koja se dodjeljuje za najznačajnija postignuća na području tržišnoga komuniciranja sa sloganom "Ideas that work", što znači da se osim kreativnih rješenja kampanja prvenstveno nagrađuje njihova učinkovitost.

Uz nastavak projekta marketinške konferencije "Wazzap?" Tamara Tomić najavljuje i veliko marketinško okupljanje u Dubrovniku.

– Za proljeće iduće godine planiramo konferenciju namijenjenu marketinškim direktorima (CMO) iz srednje i istočne Europe. Bit će to prilika da se u Dubrovniku okupe marketinški djelatnici iz mnogih međunarodnih tvrtki koji svoja predstavništva imaju i u našoj regiji te da zajedno raspravljaju o novonastaloj situaciji u oglasnoj industriji, razmijene ideje i poslušaju relevantna predavanja iz različitih područja marketinga i oglašavanja,- rekla je na kraju naša sugovornica.

* * *

Ovo je promotivni tekst.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Dobar posao

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svijetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene...

Dobar posao

U ovom tekstu istražit ćemo kako na najbolji način iskoristiti internet za promociju svog brenda, koristeći različite strategije i alate.

Zanimljivosti

Ovogodišnje izdanje WOLF konferencije nadovezuje se na izrazito uspješnu prošlogodišnju WOLF konferenciju.

Dobar posao

Konferencija će nam pružiti priliku za razmišljanje o postignutom napretku na polju ravnopravnosti.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.