Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Dobar posao

Ritam društvenih valova

Održana šesta Web::Strategija o društvenim mrežama.

U Zagrebu 19. studenog održana je regionalna konferencija o internetskom marketingu kroz društvene medije pod nazivom “Web::Strategija 6 – Ritam društvenih valova” u organizaciji event management agencije Marketing odjel i cijenjenih organizacijskih pokrovitelja, te pod srebrnim pokroviteljstvom web studija Virtus Dizajn, Poslovnog učilišta Filaks, CPP – OnLine knjigovodstva, najsigurnijeg web preglednika Windows Internet Explorer 8, te brončanog pokroviteljstva tvrtke Avalon Premium Hosting i online oglasne agencije Httpool.

S obzirom na tematiku, prijavio se veliki broj sudionika što je stvorilo dodatne organizacijske zahtjeve na samoj konferenciji. Dobrim dijelom ovakvog interesa za temu su i profesionalci koji su govorili o svojim iskustva sa društvenim medijima u regiji – Gordana Buljan Flander, Goran Peuc, Robert Gelo, Vladimir Budija, Miroslav Varga, Tomislav Tipurić, Dejan Bizinger, Igor Škunca, Davor Runje, Aleksandra Đermanović, Gordan Orlić, kao i drugi sudionici panel rasprave.

Na Web::Strategiji 6 dodijeljene su i Zlatne nagrade Web::Strategije u kategorijama Izvrsnost društvenog medija 2009 i Doprinos društvenim medijima 2009. Dobitnike Zlatnih nagrada predstavili su predstavnici ocjenjivačkih odbora. U prvoj kategoriji nagrađen je projekt Ptičica.com, a u drugoj sama tvrtka Pet minuta d.o.o. zbog projekta Shout’Em. Još jednom čestitamo pobjednicima.

Ujedno, organizatori su najavili 7. konferenciju o webu koja će se održati u ožujku 2010. godine, dakle za skoro četiri mjeseca. Najavljena je tema o razvoju web aplikacija sa poslovnim i tehnološkim dijelom. Prijave po jeftinijoj cijeni su moguće već sada na web adresi www.WebStrategija.com/07.

Vidimo se 2010. na sedmoj Web::Strategiji!




Written By

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Obitelj

Vlada mišljenje da karijeristice nisu tražena roba jer navodno ne kuhaju, ne žele puno djece, muž ih mora trpjeti

Duh i tijelo

Žalosno je zapravo kakvim lažima se svakodnevno hranimo, a koje nas nepotrebno koče jer mislimo da moramo biti u nekim "normalnim" okvirima.

Dobar posao

Nije lako reći komu da ne želite nešto napraviti, ali katkad je to i poželjno.

Dobar posao

Sanjarenje o obećavajućoj ideji, a zatim izvršavanje svoje vizije svakako je važno u poslovanju. No, to nije jedina stvar. Uspjeh je također bitan.

Advertisement

Dobar posao

Ritam društvenih valova

A gdje je Facebook party u Zagrebu?
Ovaj petak, 20.11. s početkom u 22h održat će se u HamHam centru u Zagrebu Veliki Web::Party za sve ovisnike o Farmville-u, Pokeru, Pet Society-u i mnogim drugim društvenim igricama. Iz tog razloga, od milja, zovemo ga i Facebook party!

Zabavljat će nas DJ MIKKAEL uz nezaobilazne house i komercijalne hitove, a pravi show priredit će za Vas šarmantne djevojke The Best of Miss Internet – sve redom pobjednice kroz 2009.-u godinu!

Osim neodoljivih internet djevojaka HamHam Vam nudi pića po povoljnim cijenama, te Vas očekuje vrhunska atmosfera uz atraktivne hostese i brojne vrijedne nagrade! Ulaz je preko popisa, a da bi se našli na popisu dovoljno je kliknuti attending ovdje na Facebook stranici.

Veliki Web::Party se organizira povodom nadolazeće najveće regionalne konferencije o internetskom marketingu po broju posjećenosti – konferencije Web::Strategija 6 – Ritam društvenih valova spremane za 19.11.2009. (četvrtak) u zagrebačkom kongresnom centru Hypo EXPO XXI. U najvećoj dvorani na katu, u trenutku pisanja ovog teksta, preostalo je još jedno slobodno mjesto, a dolaze sudionici iz renomiranih tvrtki kao što su: Raiffeisen Consulting, T-HT, Njuškalo, Imago, Microsoft, MBU, Allianz, Oglasnik, Glas Istre, VIDI, Omega software, te mnogih drugih renomiranih i uspješnih tvrtki. Svi sudionici pozvani su i na veliki Web::Party gdje će imati će besplatan upad.

Web::Strategija 6 se ne bi održavala bez srebrnog pokroviteljstva web studija Virtus Dizajn, Poslovnog učilišta Filaks, CPP – OnLine knjigovodstva, najsigurnijeg web preglednika Windows Internet Explorer 8, te brončanog pokroviteljstva tvrtke Avalon Premium Hosting i online oglasne agencije Httpool.

Medijski konferenciju prate renomirani mediji – Net.hr, tportal.hr, Business.hr, Monitor.hr, Javno, Croportal, časopis VIDI i Glas Istre, te INZG mini magazin. Organizacijsku pomoć konferenciji pružili su partneri: Nivas, Timgraf media, Hypo EXPO XXI, Komponenta, Wellness Coner, Toplice Sveti Martin, Fotke.hr, Imperito, Adriatica.net, Avi Studio, Considero, Adventor, Douwe Egberts, Idea Perfekta, Unline, OH!, Pago, te agencije Manjgura, Best Marketing i Abrakadabra. Službeno vozilo konferencije osigurava HM rent-a-car.

Ne zaboravite – prijavite se što prije jer Web::Strategija je postala nezaobilazan događaj za sve željne znanja i druženja iz svijeta interneta. Barem tako kažu anketirani sudionici sa prethodnih konferencija.

Vidimo se – 19.11. ujutro na konferenciji, a 20.11. navečer na partiju.

Written By

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Zanimljivosti

Ovogodišnje izdanje WOLF konferencije nadovezuje se na izrazito uspješnu prošlogodišnju WOLF konferenciju.

Zanimljivosti

Kreativci iz Bruketa&Žinić&Greya su u suradnji s aplikacijom Ajmo! – Proud To Be Rare organizirali najviši party u gradu na jedinstvenoj lokaciji Radiotelevizijskoga tornja...

Dobar posao

Konferencija će nam pružiti priliku za razmišljanje o postignutom napretku na polju ravnopravnosti.

Dobar posao

Konferencija koja slavi moć žena održat će se 2. prosinca na Zagrebačkom velesajmu, a u programu će sudjelovati inspirativne heroine hrvatskog gospodarstva, akademske, zdravstvene...

Advertisement

Dobar posao

Ritam društvenih valova

Web::Strategija 6 razotkriva Facebook i ostale društvene medije.
Korisnici društvene mreže Facebook mogli su odabrati hollywoodskoga frizera Facebookovom aplikacijom Instyle.com tako da pošalju svoju fotografiju i odaberu željenu frizuru. Sliku s novom frizurom mogli su podijeliti s prijateljima na Facebooku i odlučiti zajedno koja im najbolje stoji. Tako odabranu frizuru mogli su ponijeti željenom frizeru. U šest tjedana aplikacija je instalirana 185.000 puta, 78 posto korisnika bili su ciljana populacija (žene od 18 do 35 godina), korisnici su prosječno proveli sedam minuta uz aplikaciju (usporedite to sa sedam minuta oglašavanja na TV-u!), a 47 posto korisnika vratilo se više od 25 puta i obišli su prosječno tri cyber-frizera!

Taj marketinški efekt Facebookove aplikacije školski je primjer zanimljive, mjerljive i pogođene internetske kampanje provedene društvenim medijem, tj. društvenom mrežom Facebook, te je čest na internetu, ali pitanje je kakve kampanje najbolje prolaze kod domaćih Facebookovih korisnika. Koju kampanju možemo ispravno primijeniti i koje se vrijednosti cijene u kampanjama u našoj regiji? Može li takva internetska marketinška kampanja uspjeti kod nas? Kako upravljati online-identitetom? Kako povećati broj posjetitelja web-stranica putem društvenih medija? Zašto je danas potreban strateški pristup društvenim medijima? Koju strategiju primijeniti te kako izmjeriti njen učinak?

Odgovore na ta i slična pitanja pripremaju stručni predavači nadolazeće konferencije Web::Strategija 6 – Ritam društvenih valova koja će se održati sljedeći mjesec, 19. studenoga 2009. (četvrtak) u velikom konferencijskom centru – Hypo EXPO XXI u Zagrebu.

Osim jedinstvene edukacije o internetskom marketingu koju vam donose regionalni predavači iz Srbije i Hrvatske Aleksandra Đermanović, Gordan Orlić, Dejan Bizinger i drugi, u pripremi je i dodjela Zlatnih nagrada Web::Strategije za 9 najuspješnijih društvenih projekata prema ocjenjivačkom odboru (prijavite ih i vi!), zatim panel-rasprava o trendovima društvenih medija, topli i hladni napitci, fini ručak, a sljedeći dan, 20. 11. (petak), radionica je DruMaRa, a navečer – Web::Party.

Vladimir Budija iz računovodstvenog ureda TENA BE d.o.o. u sklopu Web::Strategije 6 održat će predavanje "Financijska učinkovitost marketinških aktivnosti" te odgovoriti na pitanje kako najjednostavnije analizirati učinak različitih marketinških aktivnosti društvenim medijima.

Konferencija je pod srebrnim pokroviteljstvom web-studija Virtus dizajn, Poslovnog učilišta Filaks, CPP – OnLine knjigovodstva te najsigurnijeg web-preglednika, Windows Internet Explorera 8, i pod brončanim pokroviteljstvom tvrtke Avalon Premium Hosting.

Medijski konferenciju prate renomirani mediji – Net.hr, Tportal.hr, Business.hr, Monitor.hr, Javno.com, CroPortal.net, She.hr, časopis VIDI i Glas Istre, a organizacijsku pomoć pružili su partneri Nivas, Timgraf media, Hypo EXPO XXI, Komponenta, Wellness Coner, Toplice Sveti Martin, Fotke.hr, Imperito, Adriatica.net, Considero te agencije Manjgura, Best Marketing i Abrakadabra. Službeno vozilo konferencije osigurava Uniline Rent a Car.

Redovna cijena kotizacije do 1. 11. iznosi 900 kn + PDV. Prijavite se još danas na Web::Strategiju 6 i provjerite zašto je Web::Strategija imala najviše posjetitelja među web-konferencijama u Hrvatskoj i šire.

Written By

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Zanimljivosti

Ovogodišnje izdanje WOLF konferencije nadovezuje se na izrazito uspješnu prošlogodišnju WOLF konferenciju.

Dobar posao

Konferencija će nam pružiti priliku za razmišljanje o postignutom napretku na polju ravnopravnosti.

Dobar posao

Konferencija koja slavi moć žena održat će se 2. prosinca na Zagrebačkom velesajmu, a u programu će sudjelovati inspirativne heroine hrvatskog gospodarstva, akademske, zdravstvene...

Zanimljivosti

Pokušali smo sastaviti popis najboljih video igara sa sportskom tematikom koje su, svaka u svoje vrijeme, natjerale stotine milijuna ljudi diljem svijeta da satima...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.