Radnici hrvatskih brodogradilišta doći će prosvjedovati na Markov trg, bez obzira na zabranu, ako Vlada ne obveže nove vlasnike da nastave brodograđevnu djelatnost, najavio je predsjednik Hrvatske udruge sindikata Ozren Matijašević nakon što se zajedno s predsjednikom Sindikata metalaca Hrvatske Ivom Marjanovićem sastao s Polančecom.
Sindikati su u tome jedinstveni jer su duboko zabrinuti za opstanak brodogradnje i sudbinu više od 11.000 radnika i moraju to pokazati i Europskoj komisiji, poručio je Marjanović te ponovno zatražio da državi ostane 25 posto plus jedna dionica kao kontrolni mehanizam privatizacije.
Osim toga, zahtjev Europske komisije je protuzakonit, tvrdi Matijašević, zbog čega je njegov sindikat zatražio hitno očitovanje Državnog odvjetništva.
Nezadovoljstvo sindikalaca nije uspio smiriti potpredsjednik Polančec tvrdnjom da je Vlada u pregovorima s Europskom komisijom ipak uspjela ispuniti glavne ciljeve – opstanak brodogradnje i zadržavanje što većeg broja zaposlenih.
Nismo uspjeli osigurati uvjet isključivog zadržavanja djelatnosti, kao ni pravo radnika na sudjelovanje u privatizaciji, rekao je Polančec ali je prihvaćen naš model privatizacije, kao i poseban status i model privatizacije Uljanika.
Uspjeli smo i u najvažnijem pitanju – ukupno smanjenje kapaciteta iznosit će 25 posto od zbroja najboljih ostvarenja svakog pojedinog brodogradilišta u zadnje tri godine.
To znači da će dozvoljeni kapacitet brodogradilišta do završetka procesa restrukturiranja iznositi 393.000 kompenziranih bruto-tona (cGT), a od završetka restrukturiranja do kraja 2019. godine taj će iznos moći narasti na 475.000 cGT-a.
Do 9. siječnja Europska komisija će analizirati natječaj, a 20. siječnja bi trebao biti objavljen natječaj za privatizaciju hrvatskih brodogradilišta. (Hina)
Sindikati su u tome jedinstveni jer su duboko zabrinuti za opstanak brodogradnje i sudbinu više od 11.000 radnika i moraju to pokazati i Europskoj komisiji, poručio je Marjanović te ponovno zatražio da državi ostane 25 posto plus jedna dionica kao kontrolni mehanizam privatizacije.
Osim toga, zahtjev Europske komisije je protuzakonit, tvrdi Matijašević, zbog čega je njegov sindikat zatražio hitno očitovanje Državnog odvjetništva.
Nezadovoljstvo sindikalaca nije uspio smiriti potpredsjednik Polančec tvrdnjom da je Vlada u pregovorima s Europskom komisijom ipak uspjela ispuniti glavne ciljeve – opstanak brodogradnje i zadržavanje što većeg broja zaposlenih.
Nismo uspjeli osigurati uvjet isključivog zadržavanja djelatnosti, kao ni pravo radnika na sudjelovanje u privatizaciji, rekao je Polančec ali je prihvaćen naš model privatizacije, kao i poseban status i model privatizacije Uljanika.
Uspjeli smo i u najvažnijem pitanju – ukupno smanjenje kapaciteta iznosit će 25 posto od zbroja najboljih ostvarenja svakog pojedinog brodogradilišta u zadnje tri godine.
To znači da će dozvoljeni kapacitet brodogradilišta do završetka procesa restrukturiranja iznositi 393.000 kompenziranih bruto-tona (cGT), a od završetka restrukturiranja do kraja 2019. godine taj će iznos moći narasti na 475.000 cGT-a.
Do 9. siječnja Europska komisija će analizirati natječaj, a 20. siječnja bi trebao biti objavljen natječaj za privatizaciju hrvatskih brodogradilišta. (Hina)
You must be logged in to post a comment Login